Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
    Søren Krogh: Jeg mærker, at det 100 procent er planen, at jeg forsætter som ny træner

https://fyens.dk/ob/soeren-krogh-jeg...y-traener?rss=
    Vild udtalelse hvis han er fyret om en uge. Endnu vildere hvis han ikke er fyret.
    Dagens kamp var alt andet end imponerende, og egentlig bare en fortsættelse af et sløjt forår.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vild udtalelse hvis han er fyret om en uge. Endnu vildere hvis han ikke er fyret.
      Dagens kamp var alt andet end imponerende, og egentlig bare en fortsættelse af et sløjt forår.
      Bare er gæt men spørger mig om der måske en magtkamp SK/TB spiller lidt ind. Rygterne og TBs kommunikation hentyder til et trænerskifte men husker at det var NT som overgik Wesstrøm dertid og gjorde SK til cheftræner. Og SKs udmelding lyder meget offensivt så måske han tror at NT sikrer hans job? Som sagt, der er ren spekulation men det virker alt lidt mærkeligt hvad man hører og ikke-hører om trænerpositionen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

ja og ja. Men der skal jo altid være fuld opbakning til træneren lige til der ikke er det mere. Beslutningen bør være truffet - men derfor kan de da godt gå ud og sige de har evalueret efter sæsonen, så det virker som om han har haft støtte hele tiden.

Vi bliver skilt ad i superligaen hvis vi fortsætter med at "forsvarer" på den måde. Krogh glæder sig til superligaen da han håber der kommer mere plads at spille på, men hvorfor har man ikke fået en gameplan mod hold der forsvarer lavt? Den får man også brug for i superligaen.

Men det ville ligne Troels Bech at komme ud og sige vi styrker os gennem kontinuitet og så fortsætte med Krogh. Håber virkeligt ikke de gør, der har været for lidt udvikling at spore, for megen usikkerhed og roden i værktøjskassen, samtidig med han andre gange har været for langsom til at ændre - som mod Hvidovre - hvor de bliver overrasket over deres gameplan, og slet ikke formår at komme med modtræk.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Bare er gæt men spørger mig om der måske en magtkamp SK/TB spiller lidt ind. Rygterne og TBs kommunikation hentyder til et trænerskifte men husker at det var NT som overgik Wesstrøm dertid og gjorde SK til cheftræner. Og SKs udmelding lyder meget offensivt så måske han tror at NT sikrer hans job? Som sagt, der er ren spekulation men det virker alt lidt mærkeligt hvad man hører og ikke-hører om trænerpositionen.
          Altså hvis Thorborg blander sig på den måde - så be'r han jo også selv om problemerne. Kan godt være det har været tilfældet tidligere - men håber virkeligt man er et andet sted nu.

Lad os nu se i løbet af næste uge, præstationerne, maglende udvikling, en sikker 1. plads der næsten blev pisset væk sammenholdt med TB's udtalelser - det lugter af der skal ske noget.

For Kroghs vedkommende, siger han andet så er den jo også gal. Går han ud og siger han ikke føler der er fuld opbakning til ham, så skaber han jo en masse uro, og skulle det så ske at han fortsætter så har man historien om at han følte manglende opbakning fra ledelsen. '

Og på en aften hvor man fester, fejre at det er slut med 1 division - da ville alle andre udtalelser hurtigt stjæle alle overskrifter og stemningen ville hurtigt blive en anden.

Lad dem nu nyde en pils eller to og en pøl's og mon så ikke vi hører noget i næste uge engang...det håber jeg da godt nok

Comment

Det ser ud til det 2.bedste fynske hold også rykker op.
            Middelfart - Næstved 3 - 0
            Er deres stadion mon godkendt til 1.division?

Comment

Gribben tilbage på stadion

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...7qclW4ALtZ8M2w

kedelig afslutning på sæsonen ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

slet

Comment

Nogen der kan opdatere os fjernt fra Odense, hvordan showkampen mod Sanderum forløb..
                    Pft

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Nogen der kan opdatere os fjernt fra Odense, hvordan showkampen mod Sanderum forløb..
                      Pft
                      Mon ikke der ligger et referat på hjemmesiden fra klubbens proaktive kommunikationsafdeling...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mon ikke der ligger et referat på hjemmesiden fra klubbens proaktive kommunikationsafdeling...
                        Det var forventet, men som til dagligt, intet, ABSOLUT INTET, om seancen. Intet nyt i det, derfor min forespørgsel til det altvidende Forum

Comment

Det var forventet, men som til dagligt, intet, ABSOLUT INTET, om seancen. Intet nyt i det, derfor min forespørgsel til det altvidende Forum
                          Der findes i hvert fald noget på OBs Facebooks account:
                          https://www.facebook.com/share/15zJiJ4Qhj/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Og det her findes på hjemmesiden:
                            https://ob.dk/nyheder/2025/maj/i-dag...derum-boldklub
                            https://ob.dk/nyheder/2025/maj/i-dag...er-vi-dalum-if
                            - Norbert Elgert -

Comment

Mange tak og jeg benytter ikke FB, så kikkede ikke der..

Comment

Mange tak og jeg benytter ikke FB, så kikkede ikke der..
                                Så er vi to !

Forstår ikke, at hjemmesiden ikke prioriteres højere, som vel burde være klubbens hovedkommunikationskanal nummer 1
                                Last edited by Online; 27-05-2025, 14:03.

Comment

Working...
                                X