Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvordan har de bygget det op?
Men 1000 gange hellere dem end Horsens op uanset hvordan vi har det indbyrdes med dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvordan har de bygget det op?
En klub der har været voldsomt i klemme på talentfronten, bla. grundet deres geografiske placering, men som fremfor at konkurrere med de andre klubber om talenterne, i stedet har opbygget et tæt samarbejde med klubberne, og på den måde formået at opbygge en hel ny platform for deres akademi, udvikling af egne spillere og tilgange af spillere udefra.
Kontra Horsens, som i 2024 brugte 45 millioner på hurtigt at købe sig i Superligaen. Købte 15-16 årige knægte for 2-3-4 millioner stykket for at styrke akademiet.... så tiltaler det første mig noget mere.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægOg forbløffende få tilskuere, og en noget død stemning i Horsens.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...og-karantaener
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det var der så en årsag til men gør da ikke noget at de har lidt uro derovre ..
https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...og-karantaener
Comment
-
Nu har aab så valgt at fyre træneren igen. De er gået i panik i Aalborg.
Kom til at tænke på hvor folk ser OB ift aab? Og for den sags skyld også Vejle.
Står vi i OB ikke et langt bedre sted end aab?
Vi står på tærsklen til oprykning med dansk ejer og overskud.
Vi har salgsemner.
De står i problemer i bunden af superligaen med tysk ejer og gigantisk underskud.
Rygter om tyskerne vil af med klubben.
De har ingen salgsemner.
Vejle er trods alt nok et lidt bedre sted end aab. De er jo også et elevator hold der hurtigt kommer op igen formentlig.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu har aab så valgt at fyre træneren igen. De er gået i panik i Aalborg.
Vi har salgsemner.
De står i problemer i bunden af superligaen med tysk ejer og gigantisk underskud.
De har ingen salgsemner.
Vejle er trods alt nok et lidt bedre sted end aab. De er jo også et elevator hold der hurtigt kommer op igen formentlig.
Udenlandsk ejerskab er jo ikke nødvendigvis dårligt men er det som regel. Jeg har ikke hørt rygterne.
Syntes at OB ser bedre ud men jeg har stadig svært ved at se at en nedrykning var godt for OB men det ved vi reelt nok først om et år eller to."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu har aab så valgt at fyre træneren igen. De er gået i panik i Aalborg.
Vi har salgsemner.
De har ingen salgsemner.
De står som OB gjorde for et år siden og skal håbe på Vejle og Lyngby bliver ved med at tabe. Aab er som OB var sidste år på samme tid, det dårligste hold i rækken, og det tror jeg ikke et trænerskifte ændre på. Holdet er bare pivelendigt sat sammen, og deres talisman i Widell er allerede solgt fra sommer og ofre ikke liv og lemmer for holdet. Sætter Vejle eller Lyngby en slutspurt ind her til sidst, så bliver Aab helt sikkert sorteper.
OB skal tage ved lære af det vi ser fra Aab lige nu. Det er vigtigt vi opretholder en rygrad i holdet. Det kan godt være Trybull, BP og MH ikke vinder mesterskaber eller top 6-placeringer for den sags skyld, men jeg tror på deres tilstedeværelse i truppen, kan medvirke til at holde et anstændigt bundniveau, så vi med et par gode indkøb kan overleve rimelig komfortabelt med en placering som 8-9 stykker, hvilket i min optik er fint her i den første sæson efter oprykningen.
- Likes 2
Comment
-
Vi har salgsemner.
De har ingen salgsemner.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Da både Vejle, Lyngby og AaB er i overhængende fare for at rykke ned og OB med overhængende stor sandsynlighed rykker op, så står vi pt. et ganske godt sted sammenlignet med de tre klubber. En nedrykning er noget lort både økonomisk og sportsligt. Jeg vil ikke bytte ejerskab med nogle af de tre klubber og jeg mener også vores akademi er et bedre sted end i de tre klubber. Jeg har stadig tillid til Troels Bech og Nagel, så jeg vil helt bestemt mene OB er et godt sted og der bør være god mulighed for at bygge på så vi står et endnu bedre sted når vi starter op i den ny sæson i landets bedste række i modsætning til 2 af de 3 klubber. Men der SKAL også bygges på herfra, ellers kan vi nemt stå i samme situation som de tre klubber om et år.
Skal de ikke have chancen for at vise hvad de kan og vil med klubben før vi bortkaster det som en dårlig ting?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Lyngby og Vejle kan principielt begge vinde deres kampe i dag og så er AAB helt i suppedasen, så det var vel ventet at man ville fyre træneren for at få en chokeffekt/nyt indput der kan redde dem - det nuværende duer tydeligvis ikke.
Udenlandsk ejerskab er jo ikke nødvendigvis dårligt men er det som regel. Jeg har ikke hørt rygterne.
Syntes at OB ser bedre ud men jeg har stadig svært ved at se at en nedrykning var godt for OB men det ved vi reelt nok først om et år eller to.
Comment
Comment