Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Argh come on. Den køber jeg sgutte. Fint at have nogle ting du kun deler internt. Men lige navne på trøjerne - den er ret svær at holde hemmelig.

    De har fucket op og prøver nu at spinne sig ud af det.
    Vi vil vel aldrig få at vide om det er et forsøg at redde eller et bevidst træk af TB. Men gætter lidt mere på det sidstnævnte fordi det passer til sit arbejde og passion med ledelse i de sidste år og han kunne bare have tiet om emnet i e-mailen og emnet ville have løbt ud helt stille.. Og den udnelding fra bænken i Esbjerg var måske kun et lidt hjælpløs svar firdi nan vudste ikke hvad skulle udmeldes. Men hvem ved?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Vi vil vel aldrig få at vide om det er et forsøg at redde eller et bevidst træk af TB. Men gætter lidt mere på det sidstnævnte fordi det passer til sit arbejde og passion med ledelse i de sidste år og han kunne bare have tiet om emnet i e-mailen og emnet ville have løbt ud helt stille.. Og den udnelding fra bænken i Esbjerg var måske kun et lidt hjælpløs svar firdi nan vudste ikke hvad skulle udmeldes. Men hvem ved?
      I så fald er det også amatøragtigt at de ikke er bedre klædt på ang. hvad de skal svarer. Under alle omstændigheder er det igen en kommunikationsfejl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Vi vil vel aldrig få at vide om det er et forsøg at redde eller et bevidst træk af TB. Men gætter lidt mere på det sidstnævnte fordi det passer til sit arbejde og passion med ledelse i de sidste år og han kunne bare have tiet om emnet i e-mailen og emnet ville have løbt ud helt stille.. Og den udnelding fra bænken i Esbjerg var måske kun et lidt hjælpløs svar firdi nan vudste ikke hvad skulle udmeldes. Men hvem ved?
        Enig. Folk kan spekulere her fra og til dommedag. Dem der har tillid til klubben og Bech kan støbe en historie sammen, og dem der ikke har tillid kan støbe en anden sammen. Smart eller dumt? tjaaa det kommer virkelig an på øjnene der ser. Jeg kan godt lide ideen i denne lille gimmick om ikke andet. Det må dog stå udover enhver tvivl, at det selvfølgelig ikke er tilfældigt, at de har spillet uden navn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Så må man jo beslutte sig for, hvilekn man skal kører med istedet for at skifte hest. Jeg er har aldrig købt trøjer med navn på, kan både bedre lide den uden plus jeg holder med OB og ikke den enkelte spiller. Det er bare sådan jeg har det, men respekterer naturligvis andre har det anderledes. Desuden er der også med tiden lidt historie over det.

          Men eneste anke er, at vi fremstår ikke særlig prof. som klub og at det ikke er første gang at der er så ringe kommunikation. Det skal altså også ændres.
          Tja - nogen gange er beslutninger også resultatet af flere forskellige overvejelser .. ofte er ting jo ikke enten/eller men en mere nuanceret ting hvor flere elementer har været med i overvejelsen. Jeg synes problemet er minimalt og i det store hele uden betydning.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Tja - nogen gange er beslutninger også resultatet af flere forskellige overvejelser .. ofte er ting jo ikke enten/eller men en mere nuanceret ting hvor flere elementer har været med i overvejelsen. Jeg synes problemet er minimalt og i det store hele uden betydning.
            Enig, hvis det var et enkelt stående tilfælde. Men det er det jo desværre ikke. Kommunikationen ud af til halter lidt for tit.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Enig, hvis det var et enkelt stående tilfælde. Men det er det jo desværre ikke. Kommunikationen ud af til halter lidt for tit.
              enig hvis det her var en enlig svale, ville vi alle tænkte pyt minor mistake videre….men der har bare været for mange fodfejl i klubbens kommunikation gennem en årrække…det bør helt klart være et område der bør være fokus på…selvom det klart vigtigste selvfølgelig er holdets udtryk og spillet
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Enig, hvis det var et enkelt stående tilfælde. Men det er det jo desværre ikke. Kommunikationen ud af til halter lidt for tit.
                men netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  BP om situationen i OB

                  https://fyens.dk/ob/bjoern-paulsen-n...28a04b34c0742b
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    men netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
                    Nej, hvis det var kun var et enkelt stående tilfælde, men der er sket basale fejl her og det i en årrække og derfor er det et problem. At du så ikke mener det, skal du da have lov til at mene.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      men netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
                      der er vel ingen der "puster" til det. Men man kan vel godt påpege at der er områder hvor de bør stramme op - bla på kommunikationen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Bag en betalingsmur, hvilket er fint nok. Men super, hvis det lige bliver nævnt når man deler. PFT.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Bag en betalingsmur, hvilket er fint nok. Men super, hvis det lige bliver nævnt når man deler. PFT.
                          Nå nå nå .. det har jeg så ikke lige bemærket, men jeg beklager da det skete

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Nå nå nå .. det har jeg så ikke lige bemærket, men jeg beklager da det skete
                            Helt ok, så er det heller ikke værre. Når man er logget ind bag en betalingsmur og deler kan man hurtigt glemme det. Been there done that, som det hedder på nyfynsk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Nå nå nå .. det har jeg så ikke lige bemærket, men jeg beklager da det skete
                              ...Men hvad sagde han så.? Vil du gengive?

                              Lyder som en god artikel

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                ...Men hvad sagde han så.? Vil du gengive?

                                Lyder som en god artikel
                                Jada .. når du spørger så pænt vil jeg da gerne

                                Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X