Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Luca efterudtaget til U21 landsholdet. Vi må håbe hans fysik kan holde til det(Jinx)

https://campo.dk/2025/03/17/kvistgaa...iber-indkaldt/
    Sørme om han ikke også lige scorede en enkelt gang .. han udlignede den til 2-2 efter en polsk 2-0 føring. Dk kom også foran 3-2 men det hele sluttede 3-3

https://fyens.dk/ob/kjerrumgaard-vis...YHWX_3NTtLvebA
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Fredericia - Horsens nu her 18.30. OB skal selv skaffe deres point, men det er vel en fordel hvis Fredericia vinder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Fredericia - Horsens nu her 18.30. OB skal selv skaffe deres point, men det er vel en fordel hvis Fredericia vinder.
        Kan jeg godt følge dig i. Men jeg hader, at vi er nød til at skele til nr 3. For det føler jeg vi er.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Kan jeg godt følge dig i. Men jeg hader, at vi er nød til at skele til nr 3. For det føler jeg vi er.
          det er vi da - men man har selv bragt sig i den situation.

Men formår man at formøble det forspring - hvad har vi så at gøre i superligaen? OB skal være i stand til at afgøre det selv.

Selv en oprykning som nr 2 vil da give en dårlig smag i munden...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er vi da - men man har selv bragt sig i den situation.

Men formår man at formøble det forspring - hvad har vi så at gøre i superligaen? OB skal være i stand til at afgøre det selv.

Selv en oprykning som nr 2 vil da give en dårlig smag i munden...
            Pt kun 3 point foran Fredericia men husk oprykning er kun et biprodukt.

1.division er historisk ringe i år. Men det er superligaen faktisk også

Comment

nøij hvor kommer den sætning til at bide TB i røven, hvis vi misser oprykning - og ikke har rykket holdet synderligt meget.

Ja hvis vi "bare" rykker op - så har vi kun fået et biprodukt...

Comment

Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.

Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.

Comment

Fredericia er i gang med at køre Horsens midt over.

Comment

Er 100% sikker på 3 point mod EFB, og Groot scorer. Og så er der 6 points forskel igen.

Comment

Hvis vi tager os sammen rykker vi op mod Hvidovre. Om et par runder er der hold der ikke har mere at spille for.
                      Den er 100% hjemme

Comment

Jeg køber ikke den med at 1. Division er så ringe. Der er hvert år flere superliga klubber som bøvler med klubber fra 1. Division i pokalen og der bliver i større stil end nogensinde solgt spillere fra 1. Division til særligt de bedste rækker i Sverige og Norge. Flere af dem bliver efterfølgende profiler i deres klubber. Endelig er der flere klubber som optimerer markant på deres set ups. OB startede fremragende fordi de havde heldet i en del kampe, men også fordi de viste at de var et etableret superliga hold, som desværre sidenhen er blevet "1. Divisionifiseret". Jeg tror ikke det var fordi de andre hold er dårligere end de plejer.

Comment

I øvrigt sørgeligt at der kun kan samles omkring 2.000 mennesker til en topkamp mellem nummer 2 og 3 og så endda et lokalopgør. Det er der sgu ikke meget fodboldby over...

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Fredericia er i gang med at køre Horsens midt over.
                            Ja David-Nielsen-effekten var ikke mere end en ret kort opblomstring i Horsens.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

5-1 nederlag og 80 millioner i underskud. Av av.
                              Esben Hansen har været dygtig

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.

Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
                                enig - det vil være pinligt men vi vil trods alt være tilbage i superligaen og med muligheden for at gøre noget ved det - udskiftning i trup og på trænerbænken.

En misset oprykning derimod vil være en katastrofe, Nej Troels; oprykning er ikke et biprodukt

Comment

Working...
                                X