Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Kan jeg godt følge dig i. Men jeg hader, at vi er nød til at skele til nr 3. For det føler jeg vi er.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFredericia - Horsens nu her 18.30. OB skal selv skaffe deres point, men det er vel en fordel hvis Fredericia vinder.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
det er vi da - men man har selv bragt sig i den situation.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Kan jeg godt følge dig i. Men jeg hader, at vi er nød til at skele til nr 3. For det føler jeg vi er.
Men formår man at formøble det forspring - hvad har vi så at gøre i superligaen? OB skal være i stand til at afgøre det selv.
Selv en oprykning som nr 2 vil da give en dårlig smag i munden...
- Likes 1
Comment
-
Pt kun 3 point foran FredericiaOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er vi da - men man har selv bragt sig i den situation.
Men formår man at formøble det forspring - hvad har vi så at gøre i superligaen? OB skal være i stand til at afgøre det selv.
Selv en oprykning som nr 2 vil da give en dårlig smag i munden...
men husk oprykning er kun et biprodukt.
1.division er historisk ringe i år. Men det er superligaen faktisk også
- Likes 1
Comment
-
nøij hvor kommer den sætning til at bide TB i røven, hvis vi misser oprykning - og ikke har rykket holdet synderligt meget.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Pt kun 3 point foran Fredericia
Ja hvis vi "bare" rykker op - så har vi kun fået et biprodukt...
Comment
-
Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
- Likes 4
Comment
-
Jeg køber ikke den med at 1. Division er så ringe. Der er hvert år flere superliga klubber som bøvler med klubber fra 1. Division i pokalen og der bliver i større stil end nogensinde solgt spillere fra 1. Division til særligt de bedste rækker i Sverige og Norge. Flere af dem bliver efterfølgende profiler i deres klubber. Endelig er der flere klubber som optimerer markant på deres set ups. OB startede fremragende fordi de havde heldet i en del kampe, men også fordi de viste at de var et etableret superliga hold, som desværre sidenhen er blevet "1. Divisionifiseret". Jeg tror ikke det var fordi de andre hold er dårligere end de plejer.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
- Likes 2
Comment
-
Ja David-Nielsen-effekten var ikke mere end en ret kort opblomstring i Horsens.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægFredericia er i gang med at køre Horsens midt over."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
enig - det vil være pinligt men vi vil trods alt være tilbage i superligaen og med muligheden for at gøre noget ved det - udskiftning i trup og på trænerbænken.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.
Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
En misset oprykning derimod vil være en katastrofe, Nej Troels; oprykning er ikke et biprodukt
- Likes 1
Comment
Comment