Sørme om han ikke også lige scorede en enkelt gang .. han udlignede den til 2-2 efter en polsk 2-0 føring. Dk kom også foran 3-2 men det hele sluttede 3-3
Pt kun 3 point foran Fredericia men husk oprykning er kun et biprodukt.
1.division er historisk ringe i år. Men det er superligaen faktisk også
Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.
Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
Pt kun 3 point foran Fredericia men husk oprykning er kun et biprodukt.
1.division er historisk ringe i år. Men det er superligaen faktisk også
Jeg køber ikke den med at 1. Division er så ringe. Der er hvert år flere superliga klubber som bøvler med klubber fra 1. Division i pokalen og der bliver i større stil end nogensinde solgt spillere fra 1. Division til særligt de bedste rækker i Sverige og Norge. Flere af dem bliver efterfølgende profiler i deres klubber. Endelig er der flere klubber som optimerer markant på deres set ups. OB startede fremragende fordi de havde heldet i en del kampe, men også fordi de viste at de var et etableret superliga hold, som desværre sidenhen er blevet "1. Divisionifiseret". Jeg tror ikke det var fordi de andre hold er dårligere end de plejer.
I øvrigt sørgeligt at der kun kan samles omkring 2.000 mennesker til en topkamp mellem nummer 2 og 3 og så endda et lokalopgør. Det er der sgu ikke meget fodboldby over...
Fredericia er i gang med at køre Horsens midt over.
Ja David-Nielsen-effekten var ikke mere end en ret kort opblomstring i Horsens.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.
Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
enig - det vil være pinligt men vi vil trods alt være tilbage i superligaen og med muligheden for at gøre noget ved det - udskiftning i trup og på trænerbænken.
En misset oprykning derimod vil være en katastrofe, Nej Troels; oprykning er ikke et biprodukt
Comment