endnu en sløj præstation, af holdet og træneren...trykker de på knappen her i pausen? Er der nogen fordel ved at holde fast i Krogh? Jeg kan slet ikke se han skal fortsætte efter sommerferien.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægendnu en sløj præstation, af holdet og træneren...trykker de på knappen her i pausen? Er der nogen fordel ved at holde fast i Krogh? Jeg kan slet ikke se han skal fortsætte efter sommerferien."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det er svært. På den ene side ser at SKs arbejdsbetgelser er svært. Med Bonde ude og Manneh solgt er der ikke mere muligheden at stille op med den nødvendige kvalitet på midtbanen. På anden side kommer han med beslutninger som udefra set er bare uforståeligt. Efter Grots indskiftning og Ejdeum tilbage på 8er positionen havde vi momentum og troede at vi endelig ville få den nødvendige sejr. Og så skifter han tre mand, tager Mickelson ud som spillede en stærk anden halvleg og sætter Bojang ind på midtbanen. Og det er nu ikke første gang hvor han kommer ned beslutninger som os mandagstrænere vare kan ikke se noget fornuftigt i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægendnu en sløj præstation, af holdet og træneren...trykker de på knappen her i pausen? Er der nogen fordel ved at holde fast i Krogh? Jeg kan slet ikke se han skal fortsætte efter sommerferien.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg tror vi får en ny træner i indeværende sæson. Troels har også øjne i hovedet og det vi ser på banen lige nu går simpelthen ikke an.
Comment
-
Jeg forstår stadigvæk ikke panikken over at vi ikke rykker op. Endnu
Kan Horsens hente 10p på 10 kampe? Hmmm. Måske. De har momentum. Men det vil jo nok også kræve at de får en del point over Fredericia
Det var en kæmpe bet at Fredericia får 3p i dyb overtid. Det ødelagde klart aftenen for mig. Men det lyder ikke til at de er særlig gode pt og det er svært at se dem få 20-22 point i de sidste kampe hvis vi fortsætter med at være ringe. Vi skal jo nok få lidt sejre hist og pist
Men vi spiller dårligt og det er simpelthen alt for ringe det der foregår. Men OB har kun sig selv at takke ved at svække truppen så meget som de har gjort. Den midtbane er skandaløst ringe
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg forstår stadigvæk ikke panikken over at vi ikke rykker op. Endnu
Kan Horsens hente 10p på 10 kampe? Hmmm. Måske. De har momentum. Men det vil jo nok også kræve at de får en del point over Fredericia
Det var en kæmpe bet at Fredericia får 3p i dyb overtid. Det ødelagde klart aftenen for mig. Men det lyder ikke til at de er særlig gode pt og det er svært at se dem få 20-22 point i de sidste kampe hvis vi fortsætter med at være ringe. Vi skal jo nok få lidt sejre hist og pist
Men vi spiller dårligt og det er simpelthen alt for ringe det der foregår. Men OB har kun sig selv at takke ved at svække truppen så meget som de har gjort. Den midtbane er skandaløst ringe
Der er 10 kampe igen - og det bør være muligt at hente de point der skal til. Men hvad hvis resultaterne ikke lige flasker sig bare de to første runder - så kan det hurtigt ende i panik fordi man er ved at smide det hele væk - så kan det godt være der er 8 runder tilbage til at rette op på det - men kan (og skal man) så holde hovedet koldt?
Helt overordnet så bliver min tiltro til Krogh bare mindre og mindre...tvivler simpelthen på han formår at vende skuden
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg forstår stadigvæk ikke panikken over at vi ikke rykker op. Endnu
Vi har ligaens bedste angriber, bedste midtforsvar og bedste backs. Men hvad hjælper det hvis man ikke kan binde det tilsammen?
Beslutningerne i vintervinduet ikke at erstatte Bonde og at sælge Manneh tolkede som at Martin og Jensen er klar til at overtage bærende roller - sikker med lidt udfald her og der men at de blev set som startspiller. Og så sidder Martin på bænken og Jensen får det sidste kvarter i dag. Owusu er fast mand på midtbanen og starter med Grubbe. Vi starter kampen med fire backs og kun en central midtbanespiller på banen. Senere kommer Bojang ind som 8er... Det er ja håbløst."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Alle med bare en smule forstand på fodbold kan se den er helt gal, mit bud er, at træneren er skiftet ud inden næste turneringskamp. Det sejler rundt uden struktur, der skiftes i øst og vest, og værst af alt der skiftes i klynger når holdet har momentum. Der skal en rolig hånd på det der, desværre har SK ikke niveauet til at være cheftræner, kan ellers godt lide ham. Men nøjagtig som man forventede en udvikling på holdets spil og udtryk i en lavere række, så forventede man også en udvikling på træneren. Han spillede OB ned i næstbedste række, og det er i hvert fald der eller derunder ham hører til. OB skal simpelthen have en ordentlig træner.Last edited by jojo; 14-03-2025, 23:19.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja. Man gav en glimrende chance væk at spille os ind for Superligaen. Et hold uden midtbane er et ikke-hold.
Vi har ligaens bedste angriber, bedste midtforsvar og bedste backs. Men hvad hjælper det hvis man ikke kan binde det tilsammen?
Beslutningerne i vintervinduet ikke at erstatte Bonde og at sælge Manneh tolkede som at Martin og Jensen er klar til at overtage bærende roller - sikker med lidt udfald her og der men at de blev set som startspiller. Og så sidder Martin på bænken og Jensen får det sidste kvarter i dag. Owusu er fast mand på midtbanen og starter med Grubbe. Vi starter kampen med fire backs og kun en central midtbanespiller på banen. Senere kommer Bojang ind som 8er... Det er ja håbløst.
Syntes også vi hørte om hvor godt Grubbe gjorde det centralt, det samme med Owusu - altså han gør det da ok, men det er jo også en ny plads for ham...har man virkelig bare håbet det ville gå - bare de lige fik de uger i opstarten til at spille sig sammen? Eller har man bare lavet en massiv fejlkalkulation?
Comment
-
Vi skulle have gjort som Horsens og hentet DN. Der skal simpelthen noget attitude ind på det hold. Er træt af at se på det hold, der ikke kæmper så blodet flyder. Hvorfor skal vi altid på badeferie sydpå i vingeroptakten. Vi starter altid med at underpræstere i foråret. Man skulle simpelthen tage ud på en mark i Thy og øve førstegangsafleveringer.
Absolut intet har forandret sig til det bedre; hverken kultur, spil, osv.
- Likes 2
Comment
-
Hvis de sejre du taler om kommer i de næste to-fire runder, så tror jeg på dig. Men hvis de ikke kommer der, kommer de måske slet ikke og så rykker ikke op.
EDIT: det er min forudsigelse at spillet ikke bliver bedre de næste 10 kampe, da SK ikke har de spillere i truppen mere til at få den midtbane til at fungere. Det ser jo helt forkert ud i hele 1. Halvleg i går. Der er et stort tomt område lige over midten af banen, når vi har bolden på kanten. Ingen spiller tilbyder sig i det rum. Samtidig bliver Trybulll bare ringere og ringere. Som jeg har sagt hele tiden: når han ikke spiller på absolut topniveau er han ikke god nok til superligaen.Last edited by claudes1; 15-03-2025, 08:14.
- Likes 1
Comment
Comment