Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Mit håb er at man laver en “Bayern München” og måske støvsuger 1 division for profiler fra den forgange sæson, både for at styrke truppen og svække de andre.
    Så kunne vi måske også spare lidt på lønnen.

    Det kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød og Frederik Dietz fra Hobro.
    Eller lignende spillere, i stedet for at hente dyre udlænginge.
    Det er bare ikke så billigt som man måske kunne håbe. 1. divisionsklubber sælger rask væk spillere for 3-4 millioner til Norge og Sverige.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Det er bare ikke så billigt som man måske kunne håbe. 1. divisionsklubber sælger rask væk spillere for 3-4 millioner til Norge og Sverige.
      Der bliver intet billigt, der kommer til os !

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hans agent har været ude i pressen. Det sker nok ikke ud af den blå luft. Men han skal da også bare væk hvis vi kan få en god del millioner for ham. Jeg tænker 15 mill+. Hvis det ikke kan lade sig gøre burde man måske acceptere 10 mill + 25% i videresalg
        15 millioner? Glem det! Han har jo intet vist og kunne ikke spille sig på et bundhold i superligaen. Tænker 500.000 €

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Mit håb er at man laver en “Bayern München” og måske støvsuger 1 division for profiler fra den forgange sæson, både for at styrke truppen og svække de andre.
          Så kunne vi måske også spare lidt på lønnen.

          Det kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød og Frederik Dietz fra Hobro.
          Eller lignende spillere, i stedet for at hente dyre udlænginge.
          Har ikke fulgt 1.division i 26 år så har aldrig hørt om dem. Er spændt på hvad niveauet er over en sæson. Er langt fra sikker på vi rykker op i 1.forsøg

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Der bliver intet billigt, der kommer til os !
            Enig .. som hørt andre steder så er OB nu i samme situation som FCK hvor man principielt har mange penge i forhold til konkurrenterne og kan betale for spillere der er bedre men ikke vil til en på grund af niveauet … eller betale overpris for det ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              15 millioner? Glem det! Han har jo intet vist og kunne ikke spille sig på et bundhold i superligaen. Tænker 500.000 €
              Her er jeg så meget meget uenig. Hvis vi kunne få 10 mill for Frø og 15 mill for Sabbi er det også muligt i dette tilfælde her. Han bliver mega klub hvis han kommer til den rigtige klub.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                15 millioner? Glem det! Han har jo intet vist og kunne ikke spille sig på et bundhold i superligaen. Tænker 500.000 €
                3-4 mio for Al Hajj? Vanvittig lav pris imo.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  3-4 mio for Al Hajj? Vanvittig lav pris imo.
                  Der er en verden til forskel om man sælger som Superliga klub eller som nedrykker. Læg dertil at han kan have i sin kontrakt at han kan sælges for et lavt beløb eller endda på en fri. I det hele taget er der utrolig mange ubekendte. Dels kender vi ikke alle spillernes kontrakter i detaljer specielt ang. nedrykning. Desuden kan flere efter at have sundet sig ovenpå nedrykningen ændre mening om. hvorvidt de vil blive eller ej. Plus vi ikke aner hvad de får af tilbud. Der sker nok først efter den anden side af EM. Så at gætte på hvordan vores trup ser ud i næste sæson, er lidt ligesom at gætte næste uges lottotal.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                    Mit håb er at man laver en “Bayern München” og måske støvsuger 1 division for profiler fra den forgange sæson, både for at styrke truppen og svække de andre.
                    Så kunne vi måske også spare lidt på lønnen.

                    Det kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød og Frederik Dietz fra Hobro.
                    Eller lignende spillere, i stedet for at hente dyre udlænginge.
                    Det er jo bare ikke særlig langsigtet. De to spillere kan jo ikke bruges, såfremt vi er tilbage i Superligaen efter et år, og så har du dem rendende på længere kontraktet. Lidt som med Mouritsen pt...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Det er jo bare ikke særlig langsigtet. De to spillere kan jo ikke bruges, såfremt vi er tilbage i Superligaen efter et år, og så har du dem rendende på længere kontraktet. Lidt som med Mouritsen pt...
                      Der er vel nogle spillere i 1. Division der også kan begå sig i Superligaen, og som måske kan udvikle sig til profiler over tid også? Dem ville det da give rigtigt god mening at få fat i. At jeg så heller ikke tror det er nogle af de to nævnte er så en anden ting, og det er forhåbentligt heller ikke hverken Hillerød eller Hobro som skal ende med at være en trussel.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Der er en verden til forskel om man sælger som Superliga klub eller som nedrykker. Læg dertil at han kan have i sin kontrakt at han kan sælges for et lavt beløb eller endda på en fri. I det hele taget er der utrolig mange ubekendte. Dels kender vi ikke alle spillernes kontrakter i detaljer specielt ang. nedrykning. Desuden kan flere efter at have sundet sig ovenpå nedrykningen ændre mening om. hvorvidt de vil blive eller ej. Plus vi ikke aner hvad de får af tilbud. Der sker nok først efter den anden side af EM. Så at gætte på hvordan vores trup ser ud i næste sæson, er lidt ligesom at gætte næste uges lottotal.
                        Har han en dum nedrykningsklausul, er der selvfølgelig ikke noget at gøre. Men der er da ingen grund til at sælge ham til så lav en pris

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Der er vel nogle spillere i 1. Division der også kan begå sig i Superligaen, og som måske kan udvikle sig til profiler over tid også? Dem ville det da give rigtigt god mening at få fat i. At jeg så heller ikke tror det er nogle af de to nævnte er så en anden ting, og det er forhåbentligt heller ikke hverken Hillerød eller Hobro som skal ende med at være en trussel.
                          Vi starter vel med Hvidovres målmand... om det er godt eller skidt kan jeg ikke rigtig bedømme

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Har ikke fulgt 1.division i 26 år så har aldrig hørt om dem. Er spændt på hvad niveauet er over en sæson. Er langt fra sikker på vi rykker op i 1.forsøg
                            Niveauet har vist aldrig været højere. Synes toppen af 1. division og bunden af SL er meget lige. Så jeg så gerne en liga med 16 hold, hvor alle mødes to gange. 2 direkte nedrykkere og eventuelt nummer 14 spiller mod nummer 3 fra 1. division. Alle europæiske pladser (udover vinderen af pokalen) besættes af dem, der topper tabellen ved sæsonafslutningen.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Har han en dum nedrykningsklausul, er der selvfølgelig ikke noget at gøre. Men der er da ingen grund til at sælge ham til så lav en pris
                              Nej, men hvis han vil væk og er pigesur over at prisen er for høj, så skal man jo også vurderer om det er det værd at have ham i truppen. Især hvis han ikke kommer til at spille i det nye system. Lønkronerne kan så nok også i det tilfælde bruges bedre. Det kan jo også tænkes at vi får nogle penge ved videresalg etc. Jeg synes det er lidt mere kompliceret end som så. Men jeg håber naturligvis også vi får kassen for ham. Men situationen er en helt anden nu efter vores nedrykning, desværre.
                              Last edited by Mwape; 03-06-2024, 10:26.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Nej, men hvis han vil væk og er pigesur over at prisen er for høj, så skal man jo også vurderer om det er det værd at have ham i truppen. Især hvis han ikke kommer til at spille i det nye system. Lønkronerne kan så nok også i det tilfælde bruges bedre. Det kan jo også tænkes at vi får nogle penge ved videresalg etc. Jeg synes det er lidt mere kompliceret end som så. Men jeg håber naturligvis også vi får kassen for ham. Men situationen er en helt anden nu efter vores nedrykning, desværre.
                                Jeg er selvfølgelig ikke blind for at vi helst skal undgå at han skaber sig og hvad ved jeg. Jeg synes bare at den økonomiske gevinst er alt alt for lille til at overveje at sælge ham til den pris.
                                Andre 1. divisionsklubber sælger væsentligt dårligere spillere til samme pris.
                                Last edited by Wessels er en mur; 03-06-2024, 10:35.

                                Comment

                                Working...
                                X