Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    det eneste Slots skal sige nej til er Herning/ikast.
    Alt andet vil jeg have 100% forståelse for.
    Fra ham ja. Men OB skal sgu ikke sælge sit største talent til fucking FCN (og heller ikke Herning). Så kan de sælge ham for 90 mio. og et år. Det vil næsten være et større nederlag end nedrykning. Man skal, i mine øjne, gå 100% efter forlængelse eller sælge til udlandet. Selv hvis det så skulle være til et markant lavere beløb end hvad FCN vil betale.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Tak for oversigten.

      Hvorfor mener du ikke at Ivansevic og Kadrii fortsætter? Du har Buray til både at blive og smutte? Rami bliver under ingen omstændigheder, det har agenten meldt klart ud. Max Fenger fortsætter desværre ikke. Charly tror jeg også er meget meget tvivlsom.
      Har de samme tanker, men omvendt kan OB heller ikke tillade et 100% brandsalg. Jeg kan nemt forestille mig, at Charly vil videre. Og Fenger. Men OB skal jo kunne stille et konkurrencedygtigt hold om ikke mange uger.

      Især med en spiller som Charly. Man bør hurtigt afklare hvem der skal være træner osv., finde ud af om han ikke er en spiller man vil satse meget på i næste sæson og så forsøge at overbevise ham om, at det er det rigtige for ham.

      Man kan godt blive meget bekymret. Der er godt nok brug for nogle bare lidt positive historier.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Nej de skal vende sten ;-)
        Nedergaard?

        Comment


          #49
          Der er så mange ubekendte de fleste af os heller ikke diverse nedrykningskl. og fordi nogle har sagt de bliver eller omvendt kan de jo ændre mening. Tror langt de fleste af de ældre spillere ryger plus Slotsager, Fenger (forhåbentlig udlandet, hvis det skal være). Men det er jo rent gæt værk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Nedergaard?
            Uden rigtigt at vide om han vil være god i rollen er det ham jeg håber man går efter som sportsdirektør.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Uden rigtigt at vide om han vil være god i rollen er det ham jeg håber man går efter som sportsdirektør.
              Han har jo stor erfaring som scout, så måske. Så ham gerne som scout i OB. Men han er så vidt jeg ved ikke ledig på markedet. Men NT kan jo lukke op for mulvarpen.

              Comment


                #52
                Hvis OB vitterligt skifter til 442 med en diamant (hvad spiller akademiet?) så er der mange kantspillere der skal noget andet ..

                Myhra
                Owusu. Slotsager. Mihajlo. Aske.
                Manneh
                Markus. Ejdum.
                Rami.
                Fenger. Luca.

                Hansen.
                Michelson. Gomez. Bjørn. Mouritsen.
                Grubbe.
                DonD. Charly.
                Mustafic.
                Mucolli. Burrey

                McCoy
                Boyang
                Sauli
                Julius
                Selven

                Tror at en forlængelse med Kadrii er givet godt ud ..
                Så er spørgsmålet hvor meget Owusu og Rami vil væk .. Mickelson er jeg tilfreds med som afløser i næste sæson men hvis Rami vil væk .. ser ikke den åbenlyse erstatning ..
                Gomez/Bjørn for Slotsager er jo også ok i næste sæson ..

                Måske spare lidt på pengene her til sommer og se hvor meget det kan bære .. starte med at investere og bygge trup fra vinteren hen over foråret til sæsonen efter .. Hvis Owusu, Rami og Slotsager sælges så kommer der også penge ind til top6 budgettet ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvis OB vitterligt skifter til 442 med en diamant (hvad spiller akademiet?) så er der mange kantspillere der skal noget andet ..

                  Myhra
                  Owusu. Slotsager. Mihajlo. Aske.
                  Manneh
                  Markus. Ejdum.
                  Rami.
                  Fenger. Luca.

                  Hansen.
                  Michelson. Gomez. Bjørn. Mouritsen.
                  Grubbe.
                  DonD. Charly.
                  Mustafic.
                  Mucolli. Burrey

                  McCoy
                  Boyang
                  Sauli
                  Julius
                  Selven

                  Tror at en forlængelse med Kadrii er givet godt ud ..
                  Så er spørgsmålet hvor meget Owusu og Rami vil væk .. Mickelson er jeg tilfreds med som afløser i næste sæson men hvis Rami vil væk .. ser ikke den åbenlyse erstatning ..
                  Gomez/Bjørn for Slotsager er jo også ok i næste sæson ..

                  Måske spare lidt på pengene her til sommer og se hvor meget det kan bære .. starte med at investere og bygge trup fra vinteren hen over foråret til sæsonen efter .. Hvis Owusu, Rami og Slotsager sælges så kommer der også penge ind til top6 budgettet ..
                  vi skal ihvertald ikke tilbage til 5-2-3 / 3-4-3

                  men det er jo ikke kun kantspillere - der er bare mange der skal væk. Owusu syntes jeg heldigvis ikke vi har hørt noget fra om at han vil væk, men derfor kan der selvfølgelig godt arbejdes på det i kulisserne.

                  Rami eller det var vel hans agent der var ude og melde noget ud meget tidligt. Så har Rami ikke selv været på banen offenligt med udtalelser a den slags - så kan han jo lettere fortsætte, på trods af hans åbentlyse topniveau så har han også været meget svingende - så hvor mange topklubber der trækker i ham er nok også spørgsmålet.

                  Selv om det nok kan blive svært så håber jeg virkeligt man får kigget på nogle af dem der ikke er gode nok; Mucolli, Tyler, Mustafic. Tongya og Ivan tænker jeg bliver solgt efter endt lejemål

                  edit: og lad nu være med at forsøge at spare lidt penge og "se om det kan gå" det første halve år - det er sådan vi kommer i problemer. Og SÅ dårlig er 1 division næppe. Der skal mange ud - men der skal også findes nogle profiler - som køber ind på projektet, og som også kan bruges når vi forhåbentlig er tilbage i suppen om et år.
                  Last edited by mhbp; 02-06-2024, 11:33.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    vi skal ihvertald ikke tilbage til 5-2-3 / 3-4-3

                    men det er jo ikke kun kantspillere - der er bare mange der skal væk. Owusu syntes jeg heldigvis ikke vi har hørt noget fra om at han vil væk, men derfor kan der selvfølgelig godt arbejdes på det i kulisserne.

                    Rami eller det var vel hans agent der var ude og melde noget ud meget tidligt. Så har Rami ikke selv været på banen offenligt med udtalelser a den slags - så kan han jo lettere fortsætte, på trods af hans åbentlyse topniveau så har han også været meget svingende - så hvor mange topklubber der trækker i ham er nok også spørgsmålet.

                    Selv om det nok kan blive svært så håber jeg virkeligt man får kigget på nogle af dem der ikke er gode nok; Mucolli, Tyler, Mustafic. Tongya og Ivan tænker jeg bliver solgt efter endt lejemål

                    edit: og lad nu være med at forsøge at spare lidt penge og "se om det kan gå" det første halve år - det er sådan vi kommer i problemer. Og SÅ dårlig er 1 division næppe. Der skal mange ud - men der skal også findes nogle profiler - som køber ind på projektet, og som også kan bruges når vi forhåbentlig er tilbage i suppen om et år.
                    Kan godt forestille mig, at en SL klub køber Rami

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      vi skal ihvertald ikke tilbage til 5-2-3 / 3-4-3

                      men det er jo ikke kun kantspillere - der er bare mange der skal væk. Owusu syntes jeg heldigvis ikke vi har hørt noget fra om at han vil væk, men derfor kan der selvfølgelig godt arbejdes på det i kulisserne.

                      Rami eller det var vel hans agent der var ude og melde noget ud meget tidligt. Så har Rami ikke selv været på banen offenligt med udtalelser a den slags - så kan han jo lettere fortsætte, på trods af hans åbentlyse topniveau så har han også været meget svingende - så hvor mange topklubber der trækker i ham er nok også spørgsmålet.

                      Selv om det nok kan blive svært så håber jeg virkeligt man får kigget på nogle af dem der ikke er gode nok; Mucolli, Tyler, Mustafic. Tongya og Ivan tænker jeg bliver solgt efter endt lejemål

                      edit: og lad nu være med at forsøge at spare lidt penge og "se om det kan gå" det første halve år - det er sådan vi kommer i problemer. Og SÅ dårlig er 1 division næppe. Der skal mange ud - men der skal også findes nogle profiler - som køber ind på projektet, og som også kan bruges når vi forhåbentlig er tilbage i suppen om et år.
                      Tror nu nok at der er Superligaklubber der kan bruge Rami .. og tror det bliver svært at finde profiler man kan hente til OB i 1. div.
                      Det bliver i bedste fald reserver fra Superligaklubberne og måske noget TB/Nagel/evt. ny træner netværk og tidl. OB spillere .. er de så bedre end dem man har fra akademiet..

                      Mht at se on det går hvor mange kampe har OB så inden vinduet lukket? Der kan jo komme noget i slutningen af vinduet når nogen mangler at finde en klub men OB er ikke længere næstevælger efter de 4-5 topklubber men bare på ligaen 10-13 vælgere ..
                      Slutrunder skubber formentligt også det hele ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Tror nu nok at der er Superligaklubber der kan bruge Rami .. og tror det bliver svært at finde profiler man kan hente til OB i 1. div.
                        Det bliver i bedste fald reserver fra Superligaklubberne og måske noget TB/Nagel/evt. ny træner netværk og tidl. OB spillere .. er de så bedre end dem man har fra akademiet..

                        Mht at se on det går hvor mange kampe har OB så inden vinduet lukket? Der kan jo komme noget i slutningen af vinduet når nogen mangler at finde en klub men OB er ikke længere næstevælger efter de 4-5 topklubber men bare på ligaen 10-13 vælgere ..
                        Slutrunder skubber formentligt også det hele ..
                        ja det bliver næppe let - der skal nok betales en pæn løn...og så som sagt nogen der kan se en ide med projektet, købe det hedder en sæson i 1 division.

                        Daniel Høegh har været nævnt nogle gange - tænker da ikke det er komplet umuligt at lokke ham hjem. Jeg kan ikke lade være med at tænke en spiller som Jeppe Grønning - erfaren, ville gerne slutte af i viborg men er nu endt på bænken...måske han kunne lokkes med en 2-3 årig aftale.

                        Men nej det er nok ikke morgendagens stjerner man skal regne med at kunne lokke til klubben. - men tænker et par stykker med kvalitet, god erfaring der kan støtte op om de unge

                        edit: ang Rami - hvis ikke han ønsker at blive i OB og der er nogen der er villige til at betale så må han jo videre - længere er den ikke. Min pointe var bare at modsat Sven der har været meget ude i pressen, så har Rami da været rimelig stille hvad det angår, og set i det lys mener jeg ikke det er helt umuligt at han kan fortsætte.
                        Last edited by mhbp; 02-06-2024, 12:54.

                        Comment


                          #57
                          Selvfølgelig skal vi være tilbage i SL næste sæson, men ser også gerne, at vi med vores set-up går all-in på pokalen (og stiller med det bedste hold hver gang... ikke en "Fredericia").

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            ja det bliver næppe let - der skal nok betales en pæn løn...og så som sagt nogen der kan se en ide med projektet, købe det hedder en sæson i 1 division.

                            Daniel Høegh har været nævnt nogle gange - tænker da ikke det er komplet umuligt at lokke ham hjem. Jeg kan ikke lade være med at tænke en spiller som Jeppe Grønning - erfaren, ville gerne slutte af i viborg men er nu endt på bænken...måske han kunne lokkes med en 2-3 årig aftale.

                            Men nej det er nok ikke morgendagens stjerner man skal regne med at kunne lokke til klubben. - men tænker et par stykker med kvalitet, god erfaring der kan støtte op om de unge

                            edit: ang Rami - hvis ikke han ønsker at blive i OB og der er nogen der er villige til at betale så må han jo videre - længere er den ikke. Min pointe var bare at modsat Sven der har været meget ude i pressen, så har Rami da været rimelig stille hvad det angår, og set i det lys mener jeg ikke det er helt umuligt at han kan fortsætte.
                            Hans agent har været ude i pressen. Det sker nok ikke ud af den blå luft. Men han skal da også bare væk hvis vi kan få en god del millioner for ham. Jeg tænker 15 mill+. Hvis det ikke kan lade sig gøre burde man måske acceptere 10 mill + 25% i videresalg

                            Comment


                              #59
                              Mit håb er at man laver en “Bayern München” og måske støvsuger 1 division for profiler fra den forgange sæson, både for at styrke truppen og svække de andre.
                              Så kunne vi måske også spare lidt på lønnen.

                              Det kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød og Frederik Dietz fra Hobro.
                              Eller lignende spillere, i stedet for at hente dyre udlænginge.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                ja det bliver næppe let - der skal nok betales en pæn løn...og så som sagt nogen der kan se en ide med projektet, købe det hedder en sæson i 1 division.

                                Daniel Høegh har været nævnt nogle gange - tænker da ikke det er komplet umuligt at lokke ham hjem. Jeg kan ikke lade være med at tænke en spiller som Jeppe Grønning - erfaren, ville gerne slutte af i viborg men er nu endt på bænken...måske han kunne lokkes med en 2-3 årig aftale.

                                Men nej det er nok ikke morgendagens stjerner man skal regne med at kunne lokke til klubben. - men tænker et par stykker med kvalitet, god erfaring der kan støtte op om de unge

                                edit: ang Rami - hvis ikke han ønsker at blive i OB og der er nogen der er villige til at betale så må han jo videre - længere er den ikke. Min pointe var bare at modsat Sven der har været meget ude i pressen, så har Rami da været rimelig stille hvad det angår, og set i det lys mener jeg ikke det er helt umuligt at han kan fortsætte.
                                Og det er her det giver bagslag, at det ikke bare har været en dårlig sæson eller periode, men halvandet årti af forsømmelser og makværk.

                                Så må vi betale for at få nogen til at "tro" på projektet. Eller finde dem så langt væk at de ikke kender cirkus OB.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X