Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægSlotsager skal da bare sige ja tak til Nordsjælland, og OB skal sige ja tak for de millioner de byder. Jeg tror, at klubben skal tage ved lære af hvad der er sket ved at holde på spillere der hellere vil videre, og Slotsager skal selvfølgelig sige ja tak, da det vil fremme hans karriere enormt. Det er desværre sådan situationen er blevet, når ledelsen og trænerne har fejlet så groft.
Men det kunne sagtens være en finte fra en udenlandsk klub at hente Slotsager og leje ham ud til en klub som fcn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægTvivler på, at vi får særligt meget for Slotsager. Han har et år tilbage af sin kontrakt og spiller på et nedrykkerhold. Stort talent eller ej, så tror jeg han ryger for et væsentligt mindre beløb end, hvad mange havde regnet med ! Måske i Frøkjær-klassen.
Jeg mangler stadig at finde et eneste punkt hvor en nedrykning er positivt.Last edited by Magge; 26-05-2024, 22:36.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægTvivler på, at vi får særligt meget for Slotsager. Han har et år tilbage af sin kontrakt og spiller på et nedrykkerhold. Stort talent eller ej, så tror jeg han ryger for et væsentligt mindre beløb end, hvad mange havde regnet med ! Måske i Frøkjær-klassen.
edit: Girona i spanien havde også et øje på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det vil gøre alt for ondt at se Slots derinde.
Se ham spille på et nyt træningsanlæg, der er i europæisk topklasse ?
Se ham spille europæiske kampe ?
Have medspillere, som er dygtigere end ham, så han kan udvikle sig ?
Det kan du ikke unde ham
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvorfor ?
Se ham spille på et nyt træningsanlæg, der er i europæisk topklasse ?
Se ham spille europæiske kampe ?
Have medspillere, som er dygtigere end ham, så han kan udvikle sig ?
Det kan du ikke unde ham
Tænker han kan få alt du nævner i rigtig mange andre klubber i Europa.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg ønsker alt det bedste for Slots.
Tænker han kan få alt du nævner i rigtig mange andre klubber i Europa.
Comment
Comment