Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

    Det her bliver noget værre rod! Endnu en sommer med et hav af spillere der smutter.... Men lige nu har vi følgende:

    Følgende ser ikke ud til at fortsætte:

    Helander
    Køhler
    Trybull
    Ivancevich
    Tongya
    Kadrii
    Bernat
    Magnus Nielsen
    Burrey

    Målmænd:

    Myhra
    Martin Hansen

    Backs:

    Owusu
    Michelson
    Aske
    Mouritsen
    Grubbe
    McCoy

    Midterbacks:

    Bjørn
    Gomez
    Slotsager
    Boyang
    Sauli
    Julius Askou

    Central Midt:

    Manneh
    Ejdum
    Rami

    Kanter:

    Charly
    Don Deedson
    Markus Jensen
    Agon Mucolli
    Burrey
    Selven

    Angriber:

    Max Fenger
    Luca Kjerrumgaard

    Som udgangspunkt er truppen ikke så ringe igen, men det er klart der er enkelte steder hvor der er brug for forstærkning og flere spillere som nok skal videre.

    Et bud på en opstilling næste sæson kunne være

    Myhra

    Owusu - Bjørn - Slotsager - Aske

    Manneh - Ejdum

    Don D - Rami - Markus Jensen

    Fenger


    Med gode indskiftnings muligheder i Charly, Luca, Gomez og Michelson. På papiret et hold der skal kunne rykke op igen, spørgsmålet er bare hvem der er træner?
    Der er stadig mange ubekendte. F.eks. Hvordan kommer Selven tilbage? Er Rami og Slotsager stadig i OB? Hvem bliver hentet ind?

    #2
    Tak for oversigten.

    Hvorfor mener du ikke at Ivansevic og Kadrii fortsætter? Du har Buray til både at blive og smutte? Rami bliver under ingen omstændigheder, det har agenten meldt klart ud. Max Fenger fortsætter desværre ikke. Charly tror jeg også er meget meget tvivlsom.

    Comment


      #3
      Hvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
      Burrey​ kommer retur til OB?
      Enig i at der er klausuler og nogen nok skal sælges men det gælder også andre .. Rami, Owusu, hvis ikke de har klausuler ..
      Kunne godt forestille mig at man forlænger med Kadrii der vel er god nok til 1. div. og med al den øvrige udskiftning er det nok fint at holde noget kontinuitet og kultur der.
      Tror desværre også at der er mange af OB’s egne spillere er interessante for andre klubber … Slotsager allerede rygtet til FCN ..

      Kommer Mustafic retur?
      Last edited by Plum; 26-05-2024, 12:36.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Det her bliver noget værre rod! Endnu en sommer med et hav af spillere der smutter.... Men lige nu har vi følgende:

        Følgende ser ikke ud til at fortsætte:

        Helander
        Køhler
        Trybull
        Ivancevich
        Tongya
        Kadrii
        Bernat
        Magnus Nielsen
        Burrey

        Målmænd:

        Myhra
        Martin Hansen

        Backs:

        Owusu
        Michelson
        Aske
        Mouritsen
        Grubbe
        McCoy

        Midterbacks:

        Bjørn
        Gomez
        Slotsager
        Boyang
        Sauli
        Julius Askou

        Central Midt:

        Manneh
        Ejdum
        Rami

        Kanter:

        Charly
        Don Deedson
        Markus Jensen
        Agon Mucolli
        Burrey
        Selven

        Angriber:

        Max Fenger
        Luca Kjerrumgaard

        Som udgangspunkt er truppen ikke så ringe igen, men det er klart der er enkelte steder hvor der er brug for forstærkning og flere spillere som nok skal videre.

        Et bud på en opstilling næste sæson kunne være

        Myhra

        Owusu - Bjørn - Slotsager - Aske

        Manneh - Ejdum

        Don D - Rami - Markus Jensen

        Fenger


        Med gode indskiftnings muligheder i Charly, Luca, Gomez og Michelson. På papiret et hold der skal kunne rykke op igen, spørgsmålet er bare hvem der er træner?
        Der er stadig mange ubekendte. F.eks. Hvordan kommer Selven tilbage? Er Rami og Slotsager stadig i OB? Hvem bliver hentet ind?

        Mine gæt:

        Sportsdirektør:
        Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.

        Cheftræner:
        Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.

        Spilletrup:
        Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-4 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.

        Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.

        Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
        Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
        Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.

        Håber der bliver ryddet endnu mere op i ledelsen og at vi finder en stærk cheftræner og fodbolddirektør der sammen kan sætte en tydelig retning, hvor sammenhængen med akademiet vil være tydeligt.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Tak for oversigten.

          Hvorfor mener du ikke at Ivansevic og Kadrii fortsætter? Du har Buray til både at blive og smutte? Rami bliver under ingen omstændigheder, det har agenten meldt klart ud. Max Fenger fortsætter desværre ikke. Charly tror jeg også er meget meget tvivlsom.
          Det er egentlig bare et gæt

          Hvorfor fortsætter Charly og Fenger ikke? Fenger er der måske nogle der vil købe, men Charly har da på ingen måder vist noget siden FCK i parken.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

            Det er egentlig bare et gæt

            Hvorfor fortsætter Charly og Fenger ikke? Fenger er der måske nogle der vil købe, men Charly har da på ingen måder vist noget siden FCK i parken.
            I Stemmer Fra Ådalen blev Fenger meldt meget klart væk. Charly bliver måske, men min fornemmelse siger mig, at han søger andre græsgange, på det signaler jeg har opfanget.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
              Burrey​ kommer retur til OB?
              Enig i at der er klausuler og nogen nok skal sælges men det gælder også andre .. Rami, Owusu, hvis ikke de har klausuler ..
              Kunne godt forestille mig at man forlænger med Kadrii der vel er god nok til 1. div. og med al den øvrige udskiftning er det nok fint at holde noget kontinuitet og kultur der.
              Tror desværre også at der er mange af OB’s egne spillere er interessante for andre klubber … Slotsager allerede rygtet til FCN ..

              Kommer Mustafic retur?
              Der er vildt mange ubekendte, i princippet kan stort set hele start 11 være væk.
              Jeg tror Tongya sælges og Ivan nok også.
              En forlængelse med Kadrii er nok ikke helt dumt og også en oplagt anfører.
              Mustafic havde jeg helt glemt… 1. Division er nok fint niveau til ham, så dårlig synes jeg heller ikke han har været hos OB.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                I Stemmer Fra Ådalen blev Fenger meldt meget klart væk. Charly bliver måske, men min fornemmelse siger mig, at han søger andre græsgange, på det signaler jeg har opfanget.
                Øv med Fenger. Men han har sku også været god for os i foråret, helt forståeligt hvis han vil videre.
                Charly forstår jeg ikke noget af. En spiller der svinger så meget skal da bare spille og det er der god mulighed for i 1. Divisionen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                  Øv med Fenger. Men han har sku også været god for os i foråret, helt forståeligt hvis han vil videre.
                  Charly forstår jeg ikke noget af. En spiller der svinger så meget skal da bare spille og det er der god mulighed for i 1. Divisionen.
                  Martin Davidsen har for nyligt meldt ud, at han er ret overbevist om at Bashkim ikke fortsætter i OB.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


                    Mine gæt:

                    Sportsdirektør:
                    Bjørn Weststrøm bliver fyret og Jimmi Nagel overtager den post.

                    Cheftræner:
                    Søren Krogh fyres og Kim Engstrøm, Mads Lyng eller Frank Hjortebjerg overtager.

                    Spilletrup:
                    Der forlænges med Baskim og der rykkes 2-4 spillere mere op fra akademiet udover McCoy og Julius Bertel Askou. Mine gæt: Noah Lassen, Juul Sandberg og William Christian Martin samt én af U-målmændende, har ingen idé om hvem der står forrest i køen nu hvor Magnus Nielsen flytter til nordjylland.

                    Emner som rutinerede spillere vi måske kan lokke til 1. division og som kan være rutineret støtte for de unge spillere vi skal satse på i fremtiden.

                    Jeppe Grønning. sidder meget på bænken i Viborg.
                    Daniel Høegh. Kan måske lokkes hjem til Odense og tættere på familien, hvis Randers misser Europa.
                    Jens Jacob Tomasen. Får vist ikke så meget spilletid pt.

                    Håber der bliver ryddet endnu mere op i ledelsen og at vi finder en stærk cheftræner og fodbolddirektør der sammen kan sætte en tydelig retning, hvor sammenhængen med akademiet vil være tydeligt.

                    Kan ikke forestille mig st Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng overtager hviis Krigh skal gå. Hvis Krogh fyres så restartes på cheftrænerpositionen og så skal Frank også videre, så var han ja med under to trænere som fejlede. Og man giver ikke jobbet til en newcomer uden erfaring som Lyng igen som ovenikøbet er ret nyt i OB. Engstrøm ville være oplagt fordi han står for at arbejde succesfuldt med de unge.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Kan ikke forestille mig st Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng overtager hviis Krigh skal gå. Hvis Krogh fyres så restartes på cheftrænerpositionen og så skal Frank også videre, så var han ja med under to trænere som fejlede. Og man giver ikke jobbet til en newcomer uden erfaring som Lyng igen som ovenikøbet er ret nyt i OB. Engstrøm ville være oplagt fordi han står for at arbejde succesfuldt med de unge.
                      Helt enig. Hvis det sker er det tegn på at kunsten udi vanvittigt dårlige beslutninger fortsætter. Hvis knivene skal hvæses skal alle ud, også hjortebjerg og Mads lyng. Mads lyng har da iøvrigt ingen kvalifikationer til at bestride jobbet som cheftræner?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvorfor tror du ikke at Ivancevich, Tongya og
                        Burrey​ kommer retur til OB?
                        Enig i at der er klausuler og nogen nok skal sælges men det gælder også andre .. Rami, Owusu, hvis ikke de har klausuler ..
                        Kunne godt forestille mig at man forlænger med Kadrii der vel er god nok til 1. div. og med al den øvrige udskiftning er det nok fint at holde noget kontinuitet og kultur der.
                        Tror desværre også at der er mange af OB’s egne spillere er interessante for andre klubber … Slotsager allerede rygtet til FCN ..

                        Kommer Mustafic retur?
                        Tongya er jo stort set solgt. Buray kommer da aldrig til at spille et minut mere i OB trøjen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Kan ikke forestille mig st Frank Hjortebjerg eller Mads Lyng overtager hviis Krigh skal gå. Hvis Krogh fyres så restartes på cheftrænerpositionen og så skal Frank også videre, så var han ja med under to trænere som fejlede. Og man giver ikke jobbet til en newcomer uden erfaring som Lyng igen som ovenikøbet er ret nyt i OB. Engstrøm ville være oplagt fordi han står for at arbejde succesfuldt med de unge.
                          Enig, det vil da være idioti på et hidtil uset niveau.

                          Først fyrer vi Alm fordi han er virkelig dårlig.
                          Så forfremmes første assistenten til træner, det viser sig at være endnu dårligere.
                          Skulle man så toppe den med at forfremme anden assistenten.
                          Nej … bare enormt stort nej tak.

                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Tongya er jo stort set solgt. Buray kommer da aldrig til at spille et minut mere i OB trøjen.
                            Jeg vil nødigt se nogen som helst, af alle de kasserede indkøb, som er sendt på leje.
                            Ikke så meget fordi de vil være for dårlige til Nordic Bet liga. Men hvilken motivation vil de komme med, efter at være blevet dumpet herfra, for at kunne se at de “stjerner” som blev vurderet bedre har fejlet fælt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Tongya er jo stort set solgt. Buray kommer da aldrig til at spille et minut mere i OB trøjen.
                              Jeg er spændt på at se hvad der sker med Burey. Jeg tænker ikke der er andre klubber der vil røre ham med en ildtang. Han har stadig to år tilbage på en, antager jeg, ok pæn løn. Så det er heller ikke ligetil med at ophæve hans kontrakt.

                              Comment

                              Working...
                              X