Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hvidovre -OB 16.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    YESSSSSSS SÅDAN! Det positive er, at vi har forlænget vores livline med et par dage. Det negative er, at det nok slutter i næste runde. Det er altså for sent at vi får den her sejr. Det er for sent, at Krogh har droppet fembackkæden. Det er for sent, at han har fundet den rigtige start-11'er - som viser vilje og energi, og spiller fint, men mod et hold der allerede er rykket ned. Kampen i dag viser mig, at hvis de rigtige valg var truffet bare et par uger tidligere - bare så sent som mod Vejle, så havde vi måske lige klaret skærene. Det vil jeg ærgre mig over.
    Det kræver sin mand at bænke tæt på samtlige af BWs lejesvende. Hajj, Helander, Köhler. Hvilken træner havde gjort det tidligere?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
      Hvor er det fedt at vinde med 5 fra akademiet i start 11
      Og nøj hvor er Aske bare en dejlig dreng altså! Mandfolke indsats af en spiller der ikke har spillet længe
      Ærgerligt at Aske har ødelagt det for sig selv i så lang tid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Havde du bænket Hajj for 1 måned siden?

        Det kan jeg jo ikke forholde mig til. Jeg havde bare håbet, at disse ændringer var sket før. Formations skiftet burde være sket tidligere

        Comment


          Altså hvad sker der lige for at Rami ikke kommer ind???

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            YESSSSSSS SÅDAN! Det positive er, at vi har forlænget vores livline med et par dage. Det negative er, at det nok slutter i næste runde. Det er altså for sent at vi får den her sejr. Det er for sent, at Krogh har droppet fembackkæden. Det er for sent, at han har fundet den rigtige start-11'er - som viser vilje og energi, og spiller fint, men mod et hold der allerede er rykket ned. Kampen i dag viser mig, at hvis de rigtige valg var truffet bare et par uger tidligere - bare så sent som mod Vejle, så havde vi måske lige klaret skærene. Det vil jeg ærgre mig over.
            To hjemmebanenederlag til Hvidovre har kostet dyrt .. Top6 og formentligt nedrykning ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Havde du bænket Hajj for 1 måned siden?


              jeg ved at hvis jeg bestemte havde træneren ikke heddet Søren Krogh…
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Det kræver sin mand at bænke tæt på samtlige af BWs lejesvende. Hajj, Helander, Köhler. Hvilken træner havde gjort det tidligere?
                Den rigtige træner havde. Come on, Krogh har haft et halvt år sammen med dem som cheftræner. Jeg nægter at tro på, at han har stillet med "BWs lejesvende" (som Tom, Myhra og Owusu) teknisk set også er) af nogen anden grund end at han har ment, at vi kunne vinde med dem. Ligesom han kan få æren af at stille med det rigtige hold i dag, så slipper han sgu ikke for ansvaret for at ramme forkert det meste af foråret. Og han har også haft formatet til at erkende sit ansvar og sine fejl, uagtet hvor meget du vil fritage ham for det.

                EDIT: I øvrigt, så har el Hajj i mine øjne ikke været en katastrofe, som især Helander, Mouritsen og delvist Köhler har været dette forår.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Altså hvad sker der lige for at Rami ikke kommer ind???
                  https://bold.dk/fodbold/nyheder/stor...lle-1-division

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


                    jeg ved at hvis jeg bestemte havde træneren ikke heddet Søren Krogh…
                    Spørgsmålet er hvor meget hans chef har bestemt holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Det kan jeg jo ikke forholde mig til. Jeg havde bare håbet, at disse ændringer var sket før. Formations skiftet burde være sket tidligere
                      Det store problem for SK har været at BP har været så lidt tilgængelig i nedrykningsspillet pga skader. Det kunne have reddet os. Og så har der i følge min kilde i truppen bare været massive disciplinære udfordringer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        To hjemmebanenederlag til Hvidovre har kostet dyrt .. Top6 og formentligt nedrykning ..
                        Jaaa. Og det offside mål Lyngby fik mod os.. Men en halv til hel meter uden VAR. Så havde vi stået lige nu. Eller faktisk ville vi være over stregen

                        Comment


                          I kom ind i kampen med udtrykket og viljen har savnet i de sidste kampe. Fint at vi nu endelig gik vlk fra den fem-mand-kæde.
                          Nu gik det heldigvis godt men må sige at Krogh gjorde det alt for spændende. Forstår ikke hans udskiftninger. Hvis han ikke vi have Rami på banen så hvorfor tager han ham med? Tror det ville have pyntet med Ranti efter en time hvor vi god kunne have brugt hans evner at holde fast i bolden og berolige kampen fordi Hvidovre kom op mere og mere.
                          Håber bare den her sejr sætter noget i gang for holdet. Vi skal bare hente hjemmebanesejren søndag og Trybulls karantæne gør det endnu sværere. Det er bare klasse hvordan han går forrest og fører holdet på banen. Han gær hvad havde forventet fra Koehler... suk. Så skal andre overtage sæbdag og holde os i liv til sidste runde.
                          I øvrigt ser Leeroy ved siden af Trybull som vores bedste i dag. Men der skal gå en stor tak til alle på banen for indsatsen og at give troen tilbage st vi har et hold som fortjener betegnelsen.
                          ​​​​​​
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                            Den rigtige træner havde. Come on, Krogh har haft et halvt år sammen med dem som cheftræner. Jeg nægter at tro på, at han har stillet med "BWs lejesvende" (som Tom, Myhra og Owusu) teknisk set også er) af nogen anden grund end at han har ment, at vi kunne vinde med dem. Ligesom han kan få æren af at stille med det rigtige hold i dag, så slipper han sgu ikke for ansvaret for at ramme forkert det meste af foråret. Og han har også haft formatet til at erkende sit ansvar og sine fejl, uagtet hvor meget du vil fritage ham for det.

                            EDIT: I øvrigt, så har el Hajj i mine øjne ikke været en katastrofe, som især Helander, Mouritsen og delvist Köhler har været dette forår.
                            Han har ikke vundet en duel i 8 kampe. Han leverede offensivt og defensivt i 3 kampe og så gik der prinsesse i ham. Ud med ham!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Spørgsmålet er hvor meget hans chef har bestemt holdet.
                              arghhh det der er simpelthen for dumt…. så for en måned siden bestemte BW eller hvordan?…..


                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Ærgerligt at Aske har ødelagt det for sig selv i så lang tid.
                                Hvorfor han selv? Han fik ja ikke chancen i lang tid.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X