Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hvidovre -OB 16.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejligt med en sejr. Vi lever stadig. Kampen har dog ikke givet mig meget mere tro på at vi vinder de to sidste

    Comment


      Tænker ikke vi behøver gøre med ud af vores interesse i Djukic
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        JA tak 3 point

        skal man finde noget positivt i deres reducering - så faldt vi ikke sammen da de scorede - vi holdt hjem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Tog ham måske et par runder for lang tid......
          Havde du bænket Hajj for 1 måned siden?


          Comment


            Jaaaaaaaa. Slut! Vi lever stadig.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Det var da rart

              Comment


                Vigtig vigtig sejr.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Dejligt med en sejr. Vi lever stadig. Kampen har dog ikke givet mig meget mere tro på at vi vinder de to sidste
                  nej - men man kan jo håbe den sejr giver den forløsning holdet har brug for...men vi spiller hjemme og Tom T har karantæne - så ikke meget der taler for det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Kan man overhovedet se noget som udebanefan med de atletikstativer og løbebaner ?
                    Jeg var der i efteråret. Og det var en fin gammeldags oplevelse på de der stakittribuner. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hurra. Jeg tabte 150 kr. Der er stadig håb.

                      Comment


                        Det havde jeg sgu ikke set komme. Klasse trænerarbejde i denne uge. Et hold fuldstændig uden selvtillid de sidste 5 kampe, kommer forvandlet ud mentalt med tro på sagen. Satte 300 kr på Hvidovre. Vildt at jeg tabte de penge

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          nej - men man kan jo håbe den sejr giver den forløsning holdet har brug for...men vi spiller hjemme og Tom T har karantæne - så ikke meget der taler for det.
                          Ja man kan jo håbe den forløsning giver lidt mere tro på tingene. Omvendt så er næste kamp jo hjemme, og det er stadig en kæmpe mental hurdle for spillerne.

                          Comment


                            YESSSSSSS SÅDAN! Det positive er, at vi har forlænget vores livline med et par dage. Det negative er, at det nok slutter i næste runde. Det er altså for sent at vi får den her sejr. Det er for sent, at Krogh har droppet fembackkæden. Det er for sent, at han har fundet den rigtige start-11'er - som viser vilje og energi, og spiller fint, men mod et hold der allerede er rykket ned. Kampen i dag viser mig, at hvis de rigtige valg var truffet bare et par uger tidligere - bare så sent som mod Vejle, så havde vi måske lige klaret skærene. Det vil jeg ærgre mig over.

                            Comment


                              Hvor er det fedt at vinde med 5 fra akademiet i start 11
                              Og nøj hvor er Aske bare en dejlig dreng altså! Mandfolke indsats af en spiller der ikke har spillet længe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Vigtig vigtig sejr.
                                Enig.
                                One Down, Two to go.

                                Men shit hvor er det et dumt straffe af DonD. Og shit, hvor er vi stadig shaky.

                                Comment

                                Working...
                                X