Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hvidovre -OB 16.maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ruben
    replied
    Hvor er det trist og dumt at vores bedste mand i går gav dommeren en mulighed for at give gult kort. Hjemmekamp mod Randers uden Tom er et for sikkert 2-tal.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Manneh og Ejdum gjorde det da virkelig godt i går. Håber de er vores kommende 8'ere i 1. Div.

Grubbe er ikke nogen fantastisk central midt på dette niveau. Men han er ung og har været udenfor holdet meget længe. Så hvis rytmen ikke lige er der for ham, er det vel forståeligt.

Og jeg vil stadig hellere dø i superligaen med en ung gut af egen avl der giver alt hvad han har, end med en "stjerne", der selv synes han er alt for fed til det her sted.

Når det er sagt kunne yaya bojang måske tage 6'eren for Trybull mod Randers.
    Jeg er enig i, at jeg hellere vil dø i superligaen med støvlerne på, med et hold af spillere, der vil klubben, end 11 primadonnaer, der bare vil væk.

Jeg tror ikke vi skal give Yaya Bojang sin superliga-debut på den defensive centrale midt i en alt eller intet nedrykningskamp. Tingene går altså stærkt inde på midtbanen, og når du kommer fra midterforsvaret, hvor alt spil oftest er foran dig, så kan den defensive centrale midt godt blive en for stor mundfuld.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jo men men men men Rami på 80% er der vel stadig bedre end Grubbe på 100%? Skal midtbanen næse gang være Ejdum,Grubbe og Manneh
    Manneh og Ejdum gjorde det da virkelig godt i går. Håber de er vores kommende 8'ere i 1. Div.

Grubbe er ikke nogen fantastisk central midt på dette niveau. Men han er ung og har været udenfor holdet meget længe. Så hvis rytmen ikke lige er der for ham, er det vel forståeligt.

Og jeg vil stadig hellere dø i superligaen med en ung gut af egen avl der giver alt hvad han har, end med en "stjerne", der selv synes han er alt for fed til det her sted.

Når det er sagt kunne yaya bojang måske tage 6'eren for Trybull mod Randers.

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Jo men men men men Rami på 80% er der vel stadig bedre end Grubbe på 100%? Skal midtbanen næse gang være Ejdum,Grubbe og Manneh
    Det tror jeg ikke på. Udgangspunktet her var at sejren skulle kriges hjem, foran 2-0. Udgangspunktet på søndag er at vi skal gå efter en sejr.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Enig. Grubbe er en dejlig dreng. Men trænger nok til nye udfordringer. Men det er jo så muligt at det bliver 1.div hvor han vel kan få lidt mere spilletid.
    Vi trak pinen lidt idag. Som Al Pacino ville have sagt “Just when i thought i was out…. They pull me back in”…..

Vi rykker stadig ned. Det hold her er virkelig ramt og klarer det ikke mod en bedre modstander. Slet ikke uden TT.. Men så får man da fyldt stadion godt op med mennesker søndag som man kan sende hjem med en nedrykning i bagagen
    Men hvor ville det være smukt med den første hjemmebanesejr i den kamp - og så gå ind til en all or nothing i sidste runde

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Grubbe har desværre ikke grebet de chancer - som dog har været få dette forår - han har fået. Jeg kan godt lide ham, og han er en OB-dreng. Jeg ved ikke om det er noget mentalt, for han startede fint efter han vendte tilbage fra udlandet. Siden er det bare gået drastisk ned ad bakke, og han er vel lige så garant for kostbare fejl som Mouritsen. Jeg begynder at tro, at han har godt af luftforandring, hvad enten det er udlejning eller et permanent skifte væk.
    Enig. Grubbe er en dejlig dreng. Men trænger nok til nye udfordringer. Men det er jo så muligt at det bliver 1.div hvor han vel kan få lidt mere spilletid.
    Vi trak pinen lidt idag. Som Al Pacino ville have sagt “Just when i thought i was out…. They pull me back in”…..

Vi rykker stadig ned. Det hold her er virkelig ramt og klarer det ikke mod en bedre modstander. Slet ikke uden TT.. Men så får man da fyldt stadion godt op med mennesker søndag som man kan sende hjem med en nedrykning i bagagen

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Grubbe har desværre ikke grebet de chancer - som dog har været få dette forår - han har fået. Jeg kan godt lide ham, og han er en OB-dreng. Jeg ved ikke om det er noget mentalt, for han startede fint efter han vendte tilbage fra udlandet. Siden er det bare gået drastisk ned ad bakke, og han er vel lige så garant for kostbare fejl som Mouritsen. Jeg begynder at tro, at han har godt af luftforandring, hvad enten det er udlejning eller et permanent skifte væk.
    man skal vel også finde ud af hvor man vil bruge ham. Owusu er jo klart 1 valg på backen. Og så har Grubbe spillet lidt på central midt. For mig at se er han lidt en "trupspiller"...mangler lidt en klar spidskompetence.

Tror også han vil have godt af en udleje (hvis man fortsat tror på ham i OB)

- det samme med Aske, medmindre han har fundet tilbage til førsteholdet nu

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Jo jo. Men at sætte Grubbe ind før ham er jo hovedrystende efter min mening. Nu gik det godt. Men Grubbe var jo medskyldig i det straffe… Det kunne have være fatalt
    altså er sådan set enig. Men Krogh må jo have sine grunde - tænker også tidpunktet for indskiftningen spiller ind...Grubbe nok mere defenssivt indstillet...om det så er klogt?

Det går jo sjældent godt når vi forsøger at "pakke" os. Vi havde også et hjørne sidst i kampen, efter første spark får mouritsen den igen (?) hvorefter han smider den langt ind over - ingen OB spillere i feltet på det tidspunkt. Fair nok man ikke vil fanges i en omstilling - men det har det også bare med at koste når man ikke går på de chancer man får.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied

Jo jo. Men at sætte Grubbe ind før ham er jo hovedrystende efter min mening. Nu gik det godt. Men Grubbe var jo medskyldig i det straffe… Det kunne have være fatalt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså han er trods alt ikke sorteret fra som Sven K. men tænker det er af lidt de samme grunde - Al Hajj ser ikke sig selv spille i 1 division.

Men den undrede godt nok også mig; med 3 på midten så havde jeg da regnet med han var en af dem.

Men Manneh gjorde det også ganske fint - underligt han har været væk så lang tid.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Tænker at vi har en træner, der viser hvem der bestemmer og man ikke kan levere på 80%, hvis man vil være med til at redde OB fra nedrykning.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Altså hvad sker der lige for at Rami ikke kommer ind???
    altså han er trods alt ikke sorteret fra som Sven K. men tænker det er af lidt de samme grunde - Al Hajj ser ikke sig selv spille i 1 division.

Men den undrede godt nok også mig; med 3 på midten så havde jeg da regnet med han var en af dem.

Men Manneh gjorde det også ganske fint - underligt han har været væk så lang tid.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Godt for dig! Du må have tabt en del hen over sæsonen
    Takker, næææ... spiller meget sjældent på SL, da det ofte bliver mere hjerte end hjerne.

I dag var en udtagelse, da jeg følte vi havde en fair chance og oddset var fint.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Og alligevel var Krogh villig til at overse dette, fordi han måtte have ment, at de var bedre end alternativerne. Medmindre han ikke turde sætte dem af? For så har han da slet ikke den autoritet der skal til for at slå til som cheftræner. Igen noget jeg ikke køber - Krogh mangler ikke vilje, selvindsigt eller rygrad. Han vurderede bare sit hold forkert. Men hvis du har nogle kilder, der kan berette om, at lejesvendene har trynet Krogh, så kan jeg vel godt tage fejl.

Det er sådan set heller ikke hans primære funktion. el Hajj har alle dage været en luksusspiller, der afhænger lige så meget af sin flair som af at have gode medspillere omkring sig, hvis løbemønstre han kender - præcis hvad vi havde brug for i grundspillet og i vores gode perioder. Men på et selvtillidsramt hold og lortebaner, inklusiv vores egen, så burde den ansvarlige for holdet have bænket ham. Krogh gjorde jo sådan set det rigtige ved at tage Rami ud i vandpytkampen - men begik den fejl at starte med ham til at begynde med. Det eneste kritikpunkt jeg har af Rami er, at han nogle gange dribler for meget, når han burde slippe bolden. Men i efteråret, hvor han havde tur i den, hyldede jeg ham for at gøre det samme.
    Nej. Men det meldt tydeligt ud at han skulle arbejde defensivt, da han blev omskolet. Det gjorde han så i tre kampe og så gad han ikke det mere.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg satte 500 på sejr til os... kunne aldrig finde på at spille mod os, så hellere lade være
    Godt for dig! Du må have tabt en del hen over sæsonen

Leave a comment:

Working...
X