Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hvidovre -OB 16.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Den rigtige træner havde. Come on, Krogh har haft et halvt år sammen med dem som cheftræner. Jeg nægter at tro på, at han har stillet med "BWs lejesvende" (som Tom, Myhra og Owusu) teknisk set også er) af nogen anden grund end at han har ment, at vi kunne vinde med dem. Ligesom han kan få æren af at stille med det rigtige hold i dag, så slipper han sgu ikke for ansvaret for at ramme forkert det meste af foråret. Og han har også haft formatet til at erkende sit ansvar og sine fejl, uagtet hvor meget du vil fritage ham for det.

    EDIT: I øvrigt, så har el Hajj i mine øjne ikke været en katastrofe, som især Helander, Mouritsen og delvist Köhler har været dette forår.
    En store udfordring var at to af lejesvendene jo var for “fine” til at spille nedrykningsspil og derfor luftede 7. Pladsdrømme som ikke var i tråd med trænerens udmelding. Allerede der gik det galt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Hvorfor han selv? Han fik ja ikke chancen i lang tid.
      Nej. Men det har været en rigtig god grund til. Han må været kommer på bedre tanker.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
        YESSSSSSS SÅDAN! Det positive er, at vi har forlænget vores livline med et par dage. Det negative er, at det nok slutter i næste runde. Det er altså for sent at vi får den her sejr. Det er for sent, at Krogh har droppet fembackkæden. Det er for sent, at han har fundet den rigtige start-11'er - som viser vilje og energi, og spiller fint, men mod et hold der allerede er rykket ned. Kampen i dag viser mig, at hvis de rigtige valg var truffet bare et par uger tidligere - bare så sent som mod Vejle, så havde vi måske lige klaret skærene. Det vil jeg ærgre mig over.
        altså vi kan stadig være i live med et nederlag - Lyngby må bare ikke få point.

        Men ja kl 16 på søndag kan det være en realitet at OB spiller 1 division efter sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det havde jeg sgu ikke set komme. Klasse trænerarbejde i denne uge. Et hold fuldstændig uden selvtillid de sidste 5 kampe, kommer forvandlet ud mentalt med tro på sagen. Satte 300 kr på Hvidovre. Vildt at jeg tabte de penge
          Jeg satte 500 på sejr til os... kunne aldrig finde på at spille mod os, så hellere lade være

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            En store udfordring var at to af lejesvendene jo var for “fine” til at spille nedrykningsspil og derfor luftede 7. Pladsdrømme som ikke var i tråd med trænerens udmelding. Allerede der gik det galt.
            Og alligevel var Krogh villig til at overse dette, fordi han måtte have ment, at de var bedre end alternativerne. Medmindre han ikke turde sætte dem af? For så har han da slet ikke den autoritet der skal til for at slå til som cheftræner. Igen noget jeg ikke køber - Krogh mangler ikke vilje, selvindsigt eller rygrad. Han vurderede bare sit hold forkert. Men hvis du har nogle kilder, der kan berette om, at lejesvendene har trynet Krogh, så kan jeg vel godt tage fejl.

            Oprindeligt indsendt af claudes1

            Han har ikke vundet en duel i 8 kampe. Han leverede offensivt og defensivt i 3 kampe og så gik der prinsesse i ham. Ud med ham!
            Det er sådan set heller ikke hans primære funktion. el Hajj har alle dage været en luksusspiller, der afhænger lige så meget af sin flair som af at have gode medspillere omkring sig, hvis løbemønstre han kender - præcis hvad vi havde brug for i grundspillet og i vores gode perioder. Men på et selvtillidsramt hold og lortebaner, inklusiv vores egen, så burde den ansvarlige for holdet have bænket ham. Krogh gjorde jo sådan set det rigtige ved at tage Rami ud i vandpytkampen - men begik den fejl at starte med ham til at begynde med. Det eneste kritikpunkt jeg har af Rami er, at han nogle gange dribler for meget, når han burde slippe bolden. Men i efteråret, hvor han havde tur i den, hyldede jeg ham for at gøre det samme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Altså hvad sker der lige for at Rami ikke kommer ind???
              Tænker at vi har en træner, der viser hvem der bestemmer og man ikke kan levere på 80%, hvis man vil være med til at redde OB fra nedrykning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jeg satte 500 på sejr til os... kunne aldrig finde på at spille mod os, så hellere lade være
                Godt for dig! Du må have tabt en del hen over sæsonen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                  Og alligevel var Krogh villig til at overse dette, fordi han måtte have ment, at de var bedre end alternativerne. Medmindre han ikke turde sætte dem af? For så har han da slet ikke den autoritet der skal til for at slå til som cheftræner. Igen noget jeg ikke køber - Krogh mangler ikke vilje, selvindsigt eller rygrad. Han vurderede bare sit hold forkert. Men hvis du har nogle kilder, der kan berette om, at lejesvendene har trynet Krogh, så kan jeg vel godt tage fejl.



                  Det er sådan set heller ikke hans primære funktion. el Hajj har alle dage været en luksusspiller, der afhænger lige så meget af sin flair som af at have gode medspillere omkring sig, hvis løbemønstre han kender - præcis hvad vi havde brug for i grundspillet og i vores gode perioder. Men på et selvtillidsramt hold og lortebaner, inklusiv vores egen, så burde den ansvarlige for holdet have bænket ham. Krogh gjorde jo sådan set det rigtige ved at tage Rami ud i vandpytkampen - men begik den fejl at starte med ham til at begynde med. Det eneste kritikpunkt jeg har af Rami er, at han nogle gange dribler for meget, når han burde slippe bolden. Men i efteråret, hvor han havde tur i den, hyldede jeg ham for at gøre det samme.
                  Nej. Men det meldt tydeligt ud at han skulle arbejde defensivt, da han blev omskolet. Det gjorde han så i tre kampe og så gad han ikke det mere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Godt for dig! Du må have tabt en del hen over sæsonen
                    Takker, næææ... spiller meget sjældent på SL, da det ofte bliver mere hjerte end hjerne.

                    I dag var en udtagelse, da jeg følte vi havde en fair chance og oddset var fint.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Altså hvad sker der lige for at Rami ikke kommer ind???
                      altså han er trods alt ikke sorteret fra som Sven K. men tænker det er af lidt de samme grunde - Al Hajj ser ikke sig selv spille i 1 division.

                      Men den undrede godt nok også mig; med 3 på midten så havde jeg da regnet med han var en af dem.

                      Men Manneh gjorde det også ganske fint - underligt han har været væk så lang tid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Tænker at vi har en træner, der viser hvem der bestemmer og man ikke kan levere på 80%, hvis man vil være med til at redde OB fra nedrykning.
                        Jo men men men men Rami på 80% er der vel stadig bedre end Grubbe på 100%? Skal midtbanen næse gang være Ejdum,Grubbe og Manneh

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          altså han er trods alt ikke sorteret fra som Sven K. men tænker det er af lidt de samme grunde - Al Hajj ser ikke sig selv spille i 1 division.

                          Men den undrede godt nok også mig; med 3 på midten så havde jeg da regnet med han var en af dem.

                          Men Manneh gjorde det også ganske fint - underligt han har været væk så lang tid.
                          Jo jo. Men at sætte Grubbe ind før ham er jo hovedrystende efter min mening. Nu gik det godt. Men Grubbe var jo medskyldig i det straffe… Det kunne have være fatalt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jo jo. Men at sætte Grubbe ind før ham er jo hovedrystende efter min mening. Nu gik det godt. Men Grubbe var jo medskyldig i det straffe… Det kunne have være fatalt
                            Grubbe har desværre ikke grebet de chancer - som dog har været få dette forår - han har fået. Jeg kan godt lide ham, og han er en OB-dreng. Jeg ved ikke om det er noget mentalt, for han startede fint efter han vendte tilbage fra udlandet. Siden er det bare gået drastisk ned ad bakke, og han er vel lige så garant for kostbare fejl som Mouritsen. Jeg begynder at tro, at han har godt af luftforandring, hvad enten det er udlejning eller et permanent skifte væk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jo jo. Men at sætte Grubbe ind før ham er jo hovedrystende efter min mening. Nu gik det godt. Men Grubbe var jo medskyldig i det straffe… Det kunne have være fatalt
                              altså er sådan set enig. Men Krogh må jo have sine grunde - tænker også tidpunktet for indskiftningen spiller ind...Grubbe nok mere defenssivt indstillet...om det så er klogt?

                              Det går jo sjældent godt når vi forsøger at "pakke" os. Vi havde også et hjørne sidst i kampen, efter første spark får mouritsen den igen (?) hvorefter han smider den langt ind over - ingen OB spillere i feltet på det tidspunkt. Fair nok man ikke vil fanges i en omstilling - men det har det også bare med at koste når man ikke går på de chancer man får.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                                Grubbe har desværre ikke grebet de chancer - som dog har været få dette forår - han har fået. Jeg kan godt lide ham, og han er en OB-dreng. Jeg ved ikke om det er noget mentalt, for han startede fint efter han vendte tilbage fra udlandet. Siden er det bare gået drastisk ned ad bakke, og han er vel lige så garant for kostbare fejl som Mouritsen. Jeg begynder at tro, at han har godt af luftforandring, hvad enten det er udlejning eller et permanent skifte væk.
                                man skal vel også finde ud af hvor man vil bruge ham. Owusu er jo klart 1 valg på backen. Og så har Grubbe spillet lidt på central midt. For mig at se er han lidt en "trupspiller"...mangler lidt en klar spidskompetence.

                                Tror også han vil have godt af en udleje (hvis man fortsat tror på ham i OB)

                                - det samme med Aske, medmindre han har fundet tilbage til førsteholdet nu

                                Comment

                                Working...
                                X