Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hvidovre -OB 16.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Grubbe har desværre ikke grebet de chancer - som dog har været få dette forår - han har fået. Jeg kan godt lide ham, og han er en OB-dreng. Jeg ved ikke om det er noget mentalt, for han startede fint efter han vendte tilbage fra udlandet. Siden er det bare gået drastisk ned ad bakke, og han er vel lige så garant for kostbare fejl som Mouritsen. Jeg begynder at tro, at han har godt af luftforandring, hvad enten det er udlejning eller et permanent skifte væk.
    Enig. Grubbe er en dejlig dreng. Men trænger nok til nye udfordringer. Men det er jo så muligt at det bliver 1.div hvor han vel kan få lidt mere spilletid.
    Vi trak pinen lidt idag. Som Al Pacino ville have sagt “Just when i thought i was out…. They pull me back in”…..

    Vi rykker stadig ned. Det hold her er virkelig ramt og klarer det ikke mod en bedre modstander. Slet ikke uden TT.. Men så får man da fyldt stadion godt op med mennesker søndag som man kan sende hjem med en nedrykning i bagagen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Grubbe er en dejlig dreng. Men trænger nok til nye udfordringer. Men det er jo så muligt at det bliver 1.div hvor han vel kan få lidt mere spilletid.
      Vi trak pinen lidt idag. Som Al Pacino ville have sagt “Just when i thought i was out…. They pull me back in”…..

      Vi rykker stadig ned. Det hold her er virkelig ramt og klarer det ikke mod en bedre modstander. Slet ikke uden TT.. Men så får man da fyldt stadion godt op med mennesker søndag som man kan sende hjem med en nedrykning i bagagen
      Men hvor ville det være smukt med den første hjemmebanesejr i den kamp - og så gå ind til en all or nothing i sidste runde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jo men men men men Rami på 80% er der vel stadig bedre end Grubbe på 100%? Skal midtbanen næse gang være Ejdum,Grubbe og Manneh
        Det tror jeg ikke på. Udgangspunktet her var at sejren skulle kriges hjem, foran 2-0. Udgangspunktet på søndag er at vi skal gå efter en sejr.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jo men men men men Rami på 80% er der vel stadig bedre end Grubbe på 100%? Skal midtbanen næse gang være Ejdum,Grubbe og Manneh
          Manneh og Ejdum gjorde det da virkelig godt i går. Håber de er vores kommende 8'ere i 1. Div.

          Grubbe er ikke nogen fantastisk central midt på dette niveau. Men han er ung og har været udenfor holdet meget længe. Så hvis rytmen ikke lige er der for ham, er det vel forståeligt.

          Og jeg vil stadig hellere dø i superligaen med en ung gut af egen avl der giver alt hvad han har, end med en "stjerne", der selv synes han er alt for fed til det her sted.

          Når det er sagt kunne yaya bojang måske tage 6'eren for Trybull mod Randers.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Manneh og Ejdum gjorde det da virkelig godt i går. Håber de er vores kommende 8'ere i 1. Div.

            Grubbe er ikke nogen fantastisk central midt på dette niveau. Men han er ung og har været udenfor holdet meget længe. Så hvis rytmen ikke lige er der for ham, er det vel forståeligt.

            Og jeg vil stadig hellere dø i superligaen med en ung gut af egen avl der giver alt hvad han har, end med en "stjerne", der selv synes han er alt for fed til det her sted.

            Når det er sagt kunne yaya bojang måske tage 6'eren for Trybull mod Randers.
            Jeg er enig i, at jeg hellere vil dø i superligaen med støvlerne på, med et hold af spillere, der vil klubben, end 11 primadonnaer, der bare vil væk.

            Jeg tror ikke vi skal give Yaya Bojang sin superliga-debut på den defensive centrale midt i en alt eller intet nedrykningskamp. Tingene går altså stærkt inde på midtbanen, og når du kommer fra midterforsvaret, hvor alt spil oftest er foran dig, så kan den defensive centrale midt godt blive en for stor mundfuld.

            Comment


              Hvor er det trist og dumt at vores bedste mand i går gav dommeren en mulighed for at give gult kort. Hjemmekamp mod Randers uden Tom er et for sikkert 2-tal.

              Comment

              Working...
              X