Vejle foran ..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt Hvidovre - OB 16/5/24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægHvis de nu allerede der har fornemmet at Köhler tilsyneladende er et egoistisk fjols, så giver det al mening ikke at inddrage ham i en snak om anfører. Jeg er skuffet over ham og han burde fyres på gråt papir for arbejdsvægring.
Comment
-
Tror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.
Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.
På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægTror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.
Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.
På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.
tror mere på 1-1 i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
Lyngby taber til Viborg og kryds mod Hvidovre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan zu referere lidt mere om artiklen?
Kommer de med konkrete informationer hvad skete? Og går det kun om Koehler eller også om andre?
Fatter det ikke og spørger mig hvad der skete. Koehler var ja én som gik forrest på banen i efteråret og jeg var vel ikke den eneste som troede han kunne være en mulig anfører og en nøglespiller for opbygningen af holdet.
Så var det lidt mærkeligt at han kom ikke med i den nye anførergrupoe. Det hentyder vel at allerede dertid noget var ikke mere i orden. Mener også at læste dertid et interview med Koehler hvor han sagde at han overhovedet ikke blev spørgt i hensigt af anførerrollen. Det lød lidt skævt og fornærmet i mine ører.
Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.Last edited by Jungledyret; 15-05-2024, 19:58.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
SK er ekstremt overvurderet (en langsom Esben Hansen med en dårligere teknik) og altså også ekstremt usympatisk - må han rådne op i overgæret Albaniøl.
Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.
Comment
Comment