Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt Hvidovre - OB 16/5/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
    Nu er Transfermarkt jo heller ikke nødvendigvis en troværdig kilde, når det kommer til priser. Plus der kan jo være andre måder at gøre det op på og andre udgifter end kun transferen. Agenthonoraret er en af dem, det ville nok chokere de færreste, hvis BW er sprunget med et stort honorar for at få sådan en transfer i hus. Sign-on fee har der sikkert også været blevet i spil. Når Tipsbladet skriver "investeret 9 millioner kroner", kunne det sagtens tænkes, at de har regnet den løn han har hevet ud af klubben det sidste år med, det er jo også en del af investeringen. Lad os bare sige det er 200.000 om måneden, det er knap 2,5 millioner, så er vi hurtigt ved at være oppe på de 9.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
      Jeg er med på, at det er inklusiv fees osv. Men det er stadig for meget, og knap 6 er også for meget, så god har han ikke været. Og så oven i alle fees mv at få en fri klausul ved nedrykning. Galehus

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Enig. Jeg har aldrig set noget i ham. Alt for mange penge spildt på en yderst middelmådig spiller, og oveni købet med en friklausul. Vanvid. Alene den case burde fyre BW
        Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
        Vi må ned og vende og så skal der heeelt nye øjne på den her klub

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
          Vi må ned og vende og så skal der heeelt nye øjne på den her klub
          Det er altså en skrøne at de spillere der forlader OB, efter ikke at have præsteret, pludselig skulle gøre det bedre, i forhold til samme scenarie i andre klubber.

          Jeg kan ikke se linket og der er talrige eksempler på spillere som har gjort det dårligt hos jer og efterfølgende heller ikke spiller i de nye klubber.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
            Vi må ned og vende og så skal der heeelt nye øjne på den her klub
            Træningsfaciliteter...

            Comment


              #51
              Er der nogen der har det mindste info om start 11?
              Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                Er der nogen der har det mindste info om start 11?
                Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….
                Vores klub prøver med de lukkede træninger bl.a. på at forhindre at startopstilling, og taktik siver ud til modstanderen inden kampen - skulle vi ikke her i fanforum bakke op om det og "holde tæt" hvis vi ved noget ?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                  Er der nogen der har det mindste info om start 11?
                  Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….
                  Vi skal ha presfodbold hele tiden og passe på nede bagved.
                  Last edited by OleKBH; 16-05-2024, 07:50.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                    Vores klub prøver med de lukkede træninger bl.a. på at forhindre at startopstilling, og taktik siver ud til modstanderen inden kampen - skulle vi ikke her i fanforum bakke op om det og "holde tæt" hvis vi ved noget ?
                    Det er en fair pointe!
                    Svært at tøjle nysgerrigheden i disse tider, det var primært et ja/nej omkring formation skifte.
                    Men lad os vedtage det :-)

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Vi skal ha presfodbold hele tiden og passe på nede bagved.
                      Tro, tro, tro på sagen som sådan.

                      Comment


                        #56
                        "I aften kan min ene svigersøn (han spiller i Hvidovre) være med til næsten at tage OB med ned i den næstbedste række. Kære Marc, jeg håber du spiller en kongekamp, men jeg håber altså at OB vinder i aften… "

                        Citat: En ægte stribet - Per P.

                        Comment


                          #57
                          Köhler gjorde det godt for OB. Blandt de bedste i flere kampe. Han er tysker og vil selvfølgelig helst spille der. Så kommer der sandelig et tilbud på ham - det er derfor han spiller i OB. Men Wesstrøm siger nej. Köhler spiller videre men så begynder spillet generelt at falde meget og det samme med hans. Han har en klausul så han kan forlade klubben hvis/når den rykker ned. Det vil han MEGET gerne.
                          Og det straffes han nu for. Barnligt. Han er for god og for naturligt kæmpende til slet ikke at være med i truppen. Bonderøve.

                          Comment


                            #58
                            Har overhovedet ikke noget at have det i, men jeg tror vi vinder I aften.

                            Jeg tror dog ikke på vi overlever, men det ville sgu være rart om ikke andet så at leve lidt længere i teorien.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Har overhovedet ikke noget at have det i, men jeg tror vi vinder I aften.

                              Jeg tror dog ikke på vi overlever, men det ville sgu være rart om ikke andet så at leve lidt længere i teorien.
                              Så er vi to

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Har overhovedet ikke noget at have det i, men jeg tror vi vinder I aften.

                                Jeg tror dog ikke på vi overlever, men det ville sgu være rart om ikke andet så at leve lidt længere i teorien.
                                Leif Rasmussen mente at der kun var 10 pct chance for sejr. Det blev ikke afspejlet i Danske Spill's odds så jeg har tippet 150 kr på nederlag - penge jeg gerne vil tabe for en sejr, men ikke for ligegyldigt uafgjort

                                Comment

                                Working...
                                X