Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt Hvidovre - OB 16/5/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    gør jeg godt nok også - alt andet end den 3-4-3 / 5-2-3 den fungerer ikke.

    Men de har holdt fast i den så lang tid, så tror ikke rigtigt der bliver ændret nu - desværre
    Søren Krogh slår mig bare som en fornuftig mand, det giver ikke mening at fortsætte med 5-2-3.

    Vil ikke udelukke at det system er bestemt oppefra. Ligesom Alm var pålagt 4-2-3-1

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
      Jeg synes, at SK-kritikkerne skal tage det med i deres overvejelser, når de dømmer ham ude. Når der er så mange disciplinære problemer i truppen, har ingen træner en chance for at præstere i en holdsport.

      Comment


        #18
        Det eneste der kan ændre stemningen i OB er sejre, og dem har man ikke været i nærheden af i lang tid. Faktisk er man stort set ikke gået efter dem, ligner det. Jeg forventer intet i Hvidovre. Faktisk, så tror jeg at OB taber endnu en gang. God kamp.

        Comment


          #19
          Det lyder komplet vanvittigt.

          Sikke nogle typer, der er hentet. Kun dynamit kan redde klubben nu. Væk med alt det ragelse.

          Comment


            #20
            Hold kæft et trainwreck. Det sejler jo helt i truppen. Send dem ned og træn på bane 9, dem der ikke gider. Fuck dem, helt ærligt. Hvad fanden er det for en indstilling? Det er virkelig respektløst.

            Nogen der tror på, U17 bomberen er med i morgen, nu hvor han var med til den afsluttende træning i dag?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg synes, at SK-kritikkerne skal tage det med i deres overvejelser, når de dømmer ham ude. Når der er så mange disciplinære problemer i truppen, har ingen træner en chance for at præstere i en holdsport.
              Hmm . Er de disciplinære problemer skyld i taktik, opstillinger og udskiftningerne i de kampe, hvor det har sejlet?

              Er der nogle som ikke indordner sig til træning, eller bevist ikke følger taktikken, så har træneren den magt at han kan lade være at udtage dem. Ligesom han kan lade dem selvtræne væk fra truppen.
              Har træneren ikke nosser til det, så er han ikke opgaven voksen.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg håber at det her er en stor fed fuck-finger til de to tyske lejesvende i vores trup:

                - I fodbold gavner det dig ganske enkelt ikke at se for langt frem i tiden. Man skal have fokus på nuet, og det er helt naturligt for mig at gøre det. Jeg har en lang kontrakt her, så jeg har slet ikke behov for at tænke i de baner.

                EDIt: rettede lige "røvhuller" til "lejesvende" - det kan jo godt være at de er flinke fyre.

                Klasse af Myhra .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Min vurdering er, at vi ikke vinder i Hvidovre. Klubben er i frit fald. Flere års elendig ledelse sprænger lige nu klubben i luften.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                    Min vurdering er, at vi ikke vinder i Hvidovre. Klubben er i frit fald. Flere års elendig ledelse sprænger lige nu klubben i luften.
                    Hvilket resultat skal vi håbe på i Kampen mellem Lyngby og Vejle.
                    Tænker umiddelbart Lyngbysejr eller uafgjort. Hvad tænker I?.

                    Vi må tro tro tro på det indtil den fede dame synger.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Søren Krogh slår mig bare som en fornuftig mand, det giver ikke mening at fortsætte med 5-2-3.

                      Vil ikke udelukke at det system er bestemt oppefra. Ligesom Alm var pålagt 4-2-3-1
                      Krogh ser også et eller andet i Mouritsen...

                      Jeg kan godt li' Krogh, og jeg aner intet om hvad der foregår i OB - men kan simpelthen ikke forestille mig at spillestilen er dikteret oppefra. Man skiftede i sin tid, satte holdet/træneren "fri" af systemet fra Alm tiden fordi man skulle have styr på forsvaret og redde sig.

                      Så at man stædigt skulle holde fast i det nu hvor det i sandhed handler om overlevelse - det kan jeg ikke se.

                      Tror bare Krogh ser noget i det system og sikkert også til træning der gør at det for ham er det rigtige at gøre. Det er jo fair nok.

                      Jeg har bare ikke set det længe i kamp - måske kortvarigt før det hele er faldet fra hinanden igen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Hvilket resultat skal vi håbe på i Kampen mellem Lyngby og Vejle.
                        Tænker umiddelbart Lyngbysejr eller uafgjort. Hvad tænker I?.

                        Vi må tro tro tro på det indtil den fede dame synger.
                        hvis vi skal tro, tro, tro på sagen som sådan; så er en Lyngby sejr da vidst at foretrække. Uafgjort vil være acceptabelt.

                        Vejle sejr må ikke ske.

                        Tror desværre det er lidt ligegyldigt - for har ikke megen tro på at vi selv kan gøre det der skal til

                        edit: og både Vejle og Lyngby skal møde Hvidovre i de sidste kampe...det er selvfølgelig ikke 3 garanterede point, meeeen
                        Last edited by mhbp; 15-05-2024, 17:50.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Hold kæft et trainwreck. Det sejler jo helt i truppen. Send dem ned og træn på bane 9, dem der ikke gider. Fuck dem, helt ærligt. Hvad fanden er det for en indstilling? Det er virkelig respektløst.

                          Nogen der tror på, U17 bomberen er med i morgen, nu hvor han var med til den afsluttende træning i dag?
                          Nogle der kan give et referat af hvad der bliver sagt ?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hmm . Er de disciplinære problemer skyld i taktik, opstillinger og udskiftningerne i de kampe, hvor det har sejlet?

                            Er der nogle som ikke indordner sig til træning, eller bevist ikke følger taktikken, så har træneren den magt at han kan lade være at udtage dem. Ligesom han kan lade dem selvtræne væk fra truppen.
                            Har træneren ikke nosser til det, så er han ikke opgaven voksen.
                            Det er lige præcis det han gør. Også med andre i truppen…. Så hans muligheder er stærkt begrænsede, da han reelt ikke har en så stor trup til rådighed, som på papiret.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                              https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
                              Kan zu referere lidt mere om artiklen?
                              Kommer de med konkrete informationer hvad skete? Og går det kun om Koehler eller også om andre?

                              Fatter det ikke og spørger mig hvad der skete. Koehler var ja én som gik forrest på banen i efteråret og jeg var vel ikke den eneste som troede han kunne være en mulig anfører og en nøglespiller for opbygningen af holdet.
                              Så var det lidt mærkeligt at han kom ikke med i den nye anførergrupoe. Det hentyder vel at allerede dertid noget var ikke mere i orden. Mener også at læste dertid et interview med Koehler hvor han sagde at han overhovedet ikke blev spørgt i hensigt af anførerrollen. Det lød lidt skævt og fornærmet i mine ører.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg synes, at SK-kritikkerne skal tage det med i deres overvejelser, når de dømmer ham ude. Når der er så mange disciplinære problemer i truppen, har ingen træner en chance for at præstere i en holdsport.
                                Kan ikke læse artiklen. Men ku’ det ikke tænkes at en manglende tillid til Alm for nogle spillere er smittet af på de to assistenter som tog over. Og at ledelsen har fejlet ved ikke at hive en cheftræner ind udefra, som kunne sætte sig mere i respekt?

                                Comment

                                Working...
                                X