Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt Hvidovre - OB 16/5/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    optakt Hvidovre - OB 16/5/24

    Krogh har ikke udtaget Köhler til morgendagens kamp. Mickelson færdig for sæsonen. Fenger med igen. iflg bold.dk

    #2
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Krogh har ikke udtaget Köhler til morgendagens kamp. Mickelson færdig for sæsonen. Fenger med igen. iflg bold.dk
    Hvor har du informationerne fra?
    Men fint med Fenger. Mickelson ude betyder vel Mouritsen igen (men vil ikke give op det sidste lille stykke håb at Krogh kigger Askes vej og giver ham chancen...)
    Om Koehler er fuldstændig skuffet
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Hvor har du informationerne fra?
      Men fint med Fenger. Mickelson ude betyder vel Mouritsen igen (men vil ikke give op det sidste lille stykke håb at Krogh kigger Askes vej og giver ham chancen...)
      Om Koehler er fuldstændig skuffet
      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-kohler-igen

      Comment


        #4
        Nogen der har en fornemmelse af situationen omkring Köhler.?
        Måske hans incitament til at kæmpe for klubben er dalet, i takt med udsigten til nedrykningen og at være fri til at forlade klubben til sommer.

        Jeg håber på en 4-3-3,

        Myhra

        Owusu Slots Bjørn P Mouritsen

        Trybull
        manneh al hajj

        Fenger Luca Kadrii

        Trybull som 6'er. Gerne Aske på vb, men sker nok ikke. Nouck havde et udmærket indhop sidst, så han må banke på.
        Markus J lavede også nogle ok ting inden han udgik.
        Gomez har set skidt ud og skal måske lige sunde sig på bænken.
        Evt. Helander i stedet for Bjørn P.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Krogh har ikke udtaget Köhler til morgendagens kamp. Mickelson færdig for sæsonen. Fenger med igen. iflg bold.dk
          Troede Kohler var en mand. Han er åbenbart en mus.

          Comment


            #6
            Myhra

            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-exit-en-tanke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Troede Kohler var en mand. Han er åbenbart en mus.
              Hvis det var Kohler var det ikke et problem - det er desværre Köhler :o(

              Comment


                #8
                Jeg håber at det her er en stor fed fuck-finger til de to tyske lejesvende i vores trup:

                - I fodbold gavner det dig ganske enkelt ikke at se for langt frem i tiden. Man skal have fokus på nuet, og det er helt naturligt for mig at gøre det. Jeg har en lang kontrakt her, så jeg har slet ikke behov for at tænke i de baner.

                EDIt: rettede lige "røvhuller" til "lejesvende" - det kan jo godt være at de er flinke fyre.

                Comment


                  #9
                  Fint og alt andet udtalt desang. til offentligheden af tyskerne og evt. flere er klubskadelig virksomhed og derfor bør de forlade klubben lige meget om vi bliver oppe eller ej. Det er jo tydeligt, at de sætter sig selv over klubben og det i fuld offentlighed.

                  Comment


                    #10
                    Søren Krogh: Kniven er stukket halvvejs ind - OBstruktion

                    Comment


                      #11
                      Tak for det. Ja, kniven er stukket halvvejs ind og må jeg tilføje drejet rundt......

                      Comment


                        #12
                        https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Nogen der har en fornemmelse af situationen omkring Köhler.?
                          Måske hans incitament til at kæmpe for klubben er dalet, i takt med udsigten til nedrykningen og at være fri til at forlade klubben til sommer.

                          Jeg håber på en 4-3-3,

                          Myhra

                          Owusu Slots Bjørn P Mouritsen

                          Trybull
                          manneh al hajj

                          Fenger Luca Kadrii

                          Trybull som 6'er. Gerne Aske på vb, men sker nok ikke. Nouck havde et udmærket indhop sidst, så han må banke på.
                          Markus J lavede også nogle ok ting inden han udgik.
                          Gomez har set skidt ud og skal måske lige sunde sig på bænken.
                          Evt. Helander i stedet for Bjørn P.
                          gør jeg godt nok også - alt andet end den 3-4-3 / 5-2-3 den fungerer ikke.

                          Men de har holdt fast i den så lang tid, så tror ikke rigtigt der bliver ændret nu - desværre

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                            https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
                            så er der jo ikke andet for Krogh at gøre end at udelukke ham.

                            Godt nok skuffet over den attitude hvis det er sandt.

                            - for os der kun kan læse overskriften; kan du fortælle lidt om hvad artiklen indeholder?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                              https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
                              Manden med taktstokken har sagt til köhler at han bare kan blive hjemme i Odense, og ikke udtaget ham.
                              Det er jeg da er et stærkt budskab.
                              At Köhler udviser foragt for klubben og sin kontrakt kan Krogh vel ikke gøre for

                              Comment

                              Working...
                              X