Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt Hvidovre - OB 16/5/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vejle foran ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Hvis de nu allerede der har fornemmet at Köhler tilsyneladende er et egoistisk fjols, så giver det al mening ikke at inddrage ham i en snak om anfører. Jeg er skuffet over ham og han burde fyres på gråt papir for arbejdsvægring.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        Hvis de nu allerede der har fornemmet at Köhler tilsyneladende er et egoistisk fjols, så giver det al mening ikke at inddrage ham i en snak om anfører. Jeg er skuffet over ham og han burde fyres på gråt papir for arbejdsvægring.
        Måske er han simpelthen ved at lave en “Bendtner”. Så det er nok det han går og håber på.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

          Måske er han simpelthen ved at lave en “Bendtner”. Så det er nok det han går og håber på.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Vejle foran ..
            langt fra optimalt - tror dog det er mere sandsynligt at Lyngby smider point mod Hvidovre end det er at Vejle gør.

            Men det betyder at vi min. skal have 6 point - og så skal Lyngby tabe de sidste 2 også.

            Comment


              #36
              Tror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.

              Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.

              På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
              For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.

              Comment


                #37
                Det er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                  Tror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.

                  Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.

                  På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
                  For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.
                  Ja … de sidste runder skal bare overståes…
                  tror mere på 1-1 i morgen

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
                    OB vinder da bare de 3 sidste. ;-)
                    Lyngby taber til Viborg og kryds mod Hvidovre

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
                      det tror jeg de fleste er enige om...for mig er der ikke noget håb om overlevelse endnu. Har indstillet mig på 1 division. Men matematisk er vi der trods alt ikke endnu...men vi kommer tættere og tættere på.

                      Comment


                        #41
                        Jeg er godt nok overrasket over hvad der er sket med Sven Köhler. Han slår mig slet ikke som en quitter. Jeg gad virkelig godt vide hvad der ligger bag hvad der er sket med ham. Er han bare mavesur over at han ikke kom til Heidenheim, eller er der mere til historien?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Kan zu referere lidt mere om artiklen?
                          Kommer de med konkrete informationer hvad skete? Og går det kun om Koehler eller også om andre?

                          Fatter det ikke og spørger mig hvad der skete. Koehler var ja én som gik forrest på banen i efteråret og jeg var vel ikke den eneste som troede han kunne være en mulig anfører og en nøglespiller for opbygningen af holdet.
                          Så var det lidt mærkeligt at han kom ikke med i den nye anførergrupoe. Det hentyder vel at allerede dertid noget var ikke mere i orden. Mener også at læste dertid et interview med Koehler hvor han sagde at han overhovedet ikke blev spørgt i hensigt af anførerrollen. Det lød lidt skævt og fornærmet i mine ører.
                          SK er ekstremt overvurderet (en langsom Esben Hansen med en dårligere teknik) og altså også ekstremt usympatisk - må han rådne op i overgæret Albaniøl.

                          Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.
                          Last edited by Jungledyret; 15-05-2024, 19:58.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            SK er ekstremt overvurderet (en langsom Esben Hansen med en dårligere teknik) og altså også ekstremt usympatisk - må han rådne op i overgæret Albaniøl.

                            Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.
                            Enig. Jeg har aldrig set noget i ham. Alt for mange penge spildt på en yderst middelmådig spiller, og oveni købet med en friklausul. Vanvid. Alene den case burde fyre BW

                            Comment


                              #44
                              Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
                                Sign on fee og en høj løn?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X