👍 (men vil stadig gerne se to nye i Ådalen, snart!)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Jesus der sker ikke meget.
Namedropper lige ham her GRZEGORZ KUSWIK.
Ved ikke om han har været oppe og vende.
http://www.youtube.com/watch?v=peMg4S5j8ZUEverything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægEnig. Men man har jo lov til at håbe
Ikke at jeg kender manden.
Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...
nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåbe ja
Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...
nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåbe ja
Det havde fint at have ham i truppen.
Omvendt synes jeg, det havde været mange penge at bruge næsten 5 millioner på en 30 årig angriber.
Det havde formentlig svaret til det meste af transferbudgettet, da en del af Kadrii-millioner nok skal bruges til at minimere et nyt underskud.
Måske havde det betydet, vi ikke kunne have købt Kirkeskov. Weekendens kamp illustrerede vel meget godt, hvor stort et handikap det har været, at vi ikke har haft en rigtig venstreback i flere er. I mine øjne kan en god venstreback vise sig at være lige så vigtig som en angriber.
At man så ikke har haft mulighed for at finde samme løsning på højre back, men prioriteret at få en hurtig afklaring på højre back er så en anden sag.
Comment
-
OB hentede ikke Antipas af samme grund som Brøndby solgte ham. Han er en god omstillingsspiller, der lever i kraft af sin speed og fysik. Det gjorde han i Sønderjyske og nu i Hobro. Selv om OB også spiller mere kontra, så er han ikke fremtiden. Kim Brink eller Poul Hansen ville have slået til, godt vi ikke gjorde det. Han er ikke teknisk eller pasningssikker nok. Men god for Hobro betyder ikke nødvendigvis god for OB.
Comment
Comment