Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har nævnt det før og gør det lige igen. Det er svært, for ikke at sige næsten umuligt at finde en god angriber for de midler vi har til rådighed. Derfor skal man også være sikre på at når man henter en angriber, at det er den rigtige og at man ikke kunne have fået noget bedre for pengene. Henter vi PM for 3 millioner, fraskriver vi os samtidig også muligheden for at hente en angriber af en bedre kvalitet, som vi måske/måske ikke bliver tilbudt senere i vinduet. Jeg er helt med på at vi mangler en angriber, og jeg er sikker på der arbejdes på højtryk for at få tilknyttet en allerede nu. Men markedet er svært for de danske klubber, og der er også 3-4 andre superligaklubber, som leder efter en angriber og som har gjort det i hele vinduet, endda klubber som det tyder på har bedre økonomi end OB (FCN og Randers).

    Jeg synes også det er mega træls vi ikke har hentet en angriber endnu, men hvis man ser tingene lidt i perspektiv, er det bare meget vanskeligt for danske klubber at hente angriber med kvalitet, medmindre man er villig til at prøve en lottokupon, hvilket vi jo heller ikke er interesseret i?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Jeg har nævnt det før og gør det lige igen. Det er svært, for ikke at sige næsten umuligt at finde en god angriber for de midler vi har til rådighed. Derfor skal man også være sikre på at når man henter en angriber, at det er den rigtige og at man ikke kunne have fået noget bedre for pengene. Henter vi PM for 3 millioner, fraskriver vi os samtidig også muligheden for at hente en angriber af en bedre kvalitet, som vi måske/måske ikke bliver tilbudt senere i vinduet. Jeg er helt med på at vi mangler en angriber, og jeg er sikker på der arbejdes på højtryk for at få tilknyttet en allerede nu. Men markedet er svært for de danske klubber, og der er også 3-4 andre superligaklubber, som leder efter en angriber og som har gjort det i hele vinduet, endda klubber som det tyder på har bedre økonomi end OB (FCN og Randers).

      Jeg synes også det er mega træls vi ikke har hentet en angriber endnu, men hvis man ser tingene lidt i perspektiv, er det bare meget vanskeligt for danske klubber at hente angriber med kvalitet, medmindre man er villig til at prøve en lottokupon, hvilket vi jo heller ikke er interesseret i?
      And yet er det tidligere lykkes andre klubber med DERES sportsdirektører og DERES begrænsede midler, at finde de rigtige angribere/spillere før sæsonen er gået i gang. Ved godt at du forsøger at komme med "nuancer", men i dette tilfælde overtrumfes det altså af frustrationen, og det er i min optik helt okay.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Selvfølgelig mangler OB en eller flere angribere. Kan ikke diskuteres. Men... Hvis nu OB havde haft stålsikkert forsvar/defensiv midt, ja så kunne holdet have haft 6 point + målscore på 2-0 efter de første 2 kampe. For de har jo faktisk scoret mål i begge kampe. Blot en hurtig strøtanke.....,

        Comment


          Nu synes jeg tråden er ved at kamme lidt over i fnidder og brok.

          Det skulle være kommet tidligere...Selv om vi havde fået en angriber i går eller i dag havde han måske ikke været i truppen og slet ikke i startopstillingen.

          Måske nogen skulle lave en ny tråd i version 3

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            And yet er det tidligere lykkes andre klubber med DERES sportsdirektører og DERES begrænsede midler, at finde de rigtige angribere/spillere før sæsonen er gået i gang. Ved godt at du forsøger at komme med "nuancer", men i dette tilfælde overtrumfes det altså af frustrationen, og det er i min optik helt okay.

            MvH ChrisOB
            Som jeg også skriver, kræver det at vi er villig til at forsøge os med en lottokupon. Skal vi hente en, som over længere tid har vist at han kan score mål, så koster han nok minimum de 3 millioner, som der har været snak om. Derfor skal vi også være 100 % sikker på at han er den rigtige, hvis vi bruger de penge.

            Comment


              Tror snart kun der mangler tsunamien i Japan, så har vi været alle forklaringerne rundt... Det lyder jo nogen gange som om OB er i en situation ingen andre hold har været i før, og så accepteres tingenes tilstand ud fra det...

              Jeg forstår ikke man kan og vil forsvare, at vi efter så lang tids søgen, endnu ikke har noget på plads, og slet ikke set i lyset af man feks. laver en lottokupon med Kryger, og et impulsivt køb med Mikkel, så klinger det andet her altså bare hult...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Men når vi nu netop ved så lidt om hvad der reelt foregår af forhandlinger, så er det vel svært ikke at være mega pessimistiske. Jeg forstår godt folks frustrationer. Jeg har dem selv. Vi bliver totalt slagtet af AAB i dag. Vi har intet at komme med. En enkelt angriber i truppen ville ikke gøre den store forskel, men det ville trods alt være nyt blod oppe foran og det trænger vi til, helst i går. Jeg kan godt have mine bange anelser for at vi bliver overhalet indenom af de klubber vi skal slås med i tabellen, om de her unge angribere fra 1. division. Det må også være derfor det trækker sådan ud, at spillerne ligger i forhandlinger med andre klubber end OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Som jeg også skriver, kræver det at vi er villig til at forsøge os med en lottokupon. Skal vi hente en, som over længere tid har vist at han kan score mål, så koster han nok minimum de 3 millioner, som der har været snak om. Derfor skal vi også være 100 % sikker på at han er den rigtige, hvis vi bruger de penge.
                  Alle spillere er, i essens, en lottokupon. Det handler også om at finde de rigtige spillere, der kan spille sammen med de andre lottokuponer, og en træner, der kan få det bedste ud af de lottokuponer. Alt det har en sportslig ledelse ansvaret for, og når man har det ansvar, så skal man pinedød leve med at folk ikke forstår "nuancerne" bag det arbejde, de står over for.

                  Fordi sådan fungerer branchen. Og det ved sportsdirektørerne også godt. De ved, at deres job er at levere, uanset hvad de så har at mene om folks uvidenhed om det arbejde og de overvejelser, der er indbygget i det hele.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tror snart kun der mangler tsunamien i Japan, så har vi været alle forklaringerne rundt... Det lyder jo nogen gange som om OB er i en situation ingen andre hold har været i før, og så accepteres tingenes tilstand ud fra det...

                    Jeg forstår ikke man kan og vil forsvare, at vi efter så lang tids søgen, endnu ikke har noget på plads, og slet ikke set i lyset af man feks. laver en lottokupon med Kryger, og et impulsivt køb med Mikkel, så klinger det andet her altså bare hult...
                    Mikkel er vel ikke et impulskøb. Det er et køb til en plads, hvor vi alle har skreget efter forstærkning i flere år. Jeg glæder mig meget til JBL er klar. Men det er meget at lægge på hans skuldre at løfte venstrebacken fra det pinlige niveau vi har set de sidste par år. Jeg synes det er et rigtig fornuftigt køb. Også ift at skabe noget offensivt.

                    Vi køber fordi muligheden byder sig for et gøre en fornuftig handel ift vores behov.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
                      men kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.
                      De andre sportsdirektører er i det samme marked..
                      Og med den argumentation så kan der jo aldrig kritiseres da ingen kender samtlige præmisser for en anden persons ageren.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        De andre sportsdirektører er i det samme marked..
                        Og hvordan klare de sig ? Randers ville præsentere en angriber senest i onsdag og intet er sket.

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/jeppe-kjaer-t...med-i-hb-koege

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
                            men kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.
                            men vi kender da en del af præmmissen; man har længe vidst at skoubo var fortid, sammen med mos, jeppe ikke go nok og han blev også sendt videre. Bodul har man vidst er god til træning - men ikke i kamp. Alt det vidste man jo og Kadrii var der allerede bud efter sidste sæson - så noget chok kan det heller ikke komme som.
                            At der så heller ikke har været de store penge - gør det ikke lettere, men også det har man vidst i forvejen.

                            Alt i alt er det bare ikke godt nok!

                            Og to meget gerne 3 angribere må gerne finde deres vej til ådalen asap.

                            - når det så er sagt så syntes jeg folk fokusere alt for meget på angribere - tror simpelthen ikke på en ny mand på toppen ændre på det. Det største problem sidder på bænken....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              Og hvordan klare de sig ? Randers ville præsentere en angriber senest i onsdag og intet er sket.
                              I AAB har de hentet Helenius og Jønsson, BIF har hentet Elmander og Rashani, EFB har hentet Rise, FCK har hentet Pouri, Mussis, Ridder, Amarty og Kadrii, HIK har hentet Hvilsom og Antipas, SDR har hentet Bulobovic .. +/- dem jeg ikke kender ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Var i VIP'n idag hvor Direktøren fik ordet..
                                hvis man læste imellem linierne stod han og sagde at de var meget meget tæt på en angriber signing..

                                så inden for de næste 4 uger tror jeg der sker noget

                                Comment

                                Working...
                                X