Oprindeligt indsendt af obkbh
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet kan jeg ikke forestille mig. Han er slet ikke god nok - heller ikke til OB i min optik. Han kan løbe solen sort og hvad så?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvad med offensivt, bidrog Alme med noget der eller var det ligeså skidt som defensiven? BIF lagde vel ok ud i de første 15 min. mod Brügge.
Til Alme's forsvar kan måske siges at der i går foregik på et noget andet niveau end OB spiller på og mod pt. Jeg håber da ikke OB/JH stirrer sig blind på ham og kaster gode penge efter ham, der er sikkert en grund til at han ikke har spillet fast i BIF så JH/TB må lige kikke en ekstra gang og derefter lægge 2 og 2 sammen....
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlægAhhhrr. Hører absolut intet... Er der ikke nok nogen, der ved noget om en ny angriber... Var så sikker på han ville komme inden Aab kampen, men det lader ikke til det...Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægVar jeg også. Har hver morgen i denne uge vågnet op med en helt klar forventning om at det var idag der blev præsenteret en ny angriber. Men er gået skuffet i seng hver aften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægEnig! Jeg har også i flere dage håbet (og måske næsten forventet), at grunden til at EG fik lov til at træne med skyldtes, at vi så kunne bruge ham til kampen imorgen, når en kontrakt endelig var på plads. Nu bliver det formentlig Bodul igen igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKunne satme være fedt med Patrick Mortensen! Han er har udviklet sig meget, og han har noget af det mangler. Ham og Marcus Pedersen ville være super!
Hvis OB signer ham i dag, kan han så være med i morgen, nu hvor truppen er udtaget?
Comment
Comment