Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tror der har været et eller andet puslespil med nogen brikker der hedder Kirkeskov, Almebäck, Falk og Rashani.

    Så tror ikke vi henter Alme nu. Momo kan komme i højresiden og når JBL bliver klar kan Kirkeskov også dække højre back.

    Når det er sagt, så ville Alme være vores bedste højre back, hvis vi hentede ham.
    så har du ikke set kampen idag han er mega elendig og laver den ene fejl efter den anden ... de har lige sagt at nu må de da snart pille ham ud.......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Kryger, Almebäck ... Så hellere lade Momo få chance på HB over flere kampe.

      MvT
      Fuldstændigt enig! Og det er altså ikke første gang Alme spiller en ringe kamp for BIF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jo jo. Syntes bare at når manden allerede har fundet en klub der vil betale ham løn fra day1 er det uforståligt at give ham så meget.
        kunne mere forstå det hvis man havde revet kontrakten i stykker og han skulle ud og prøve lykken på transfermarkedet uden løn..

        han har nok fået noget ja. Men syntes bare at 500.000 lyder som et unfair tal i denne sammenhæng..
        JC har jo fået omrking kr. 250.000 om måneden = 3 millioner om året. så er det jo nemt at slippe af med ham for kr. 500.000.

        tror dog begge tal er sat for højt men vi har jo så sparet 2,5 mill i løn for en bænkevarmer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          JC har jo fået omrking kr. 250.000 om måneden = 3 millioner om året. så er det jo nemt at slippe af med ham for kr. 500.000.

          tror dog begge tal er sat for højt men vi har jo så sparet 2,5 mill i løn for en bænkevarmer.
          Nogen siger 160.000 andre 200.000 eller 250.000..
          jo vi har sparet nogle penge. Bare uforståligt for mig at en spiller selv kan komme i en kontrakt periode og ikke bare få en fri transfer men et ordentligt gyldent håndtryk..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nogen siger 160.000 andre 200.000 eller 250.000..
            jo vi har sparet nogle penge. Bare uforståligt for mig at en spiller selv kan komme i en kontrakt periode og ikke bare få en fri transfer men et ordentligt gyldent håndtryk..
            Han får måske kr. 80.000 i den nye klub så enter vælger OB at give ham en check eller han bliver og hæver sin løn. sådan er gamet jo. vil du skriftet arbejde og gå 60-70% ned i løn ? nej vel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Hvis i har set BIF i aften har i fået svaret hvorfor vi ikke skal have almebæ - han er spejlblank!
              Så det meste af kampen. Godt nok var hele BIF-holdet ikke særlig godt. Men på et ringe hold, var Alme klart den dårligste.

              Ydermere, så ventede jeg mig mere af Kahlenberg i en kamp som denne. Thomas Frank virkede handlingslammet - det må han sådan set godt fortsætte med.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                Han får måske kr. 80.000 i den nye klub så enter vælger OB at give ham en check eller han bliver og hæver sin løn. sådan er gamet jo. vil du skriftet arbejde og gå 60-70% ned i løn ? nej vel
                Alle de beløb er jo gætterier og jeg er selvstændig
                Men det ville jeg nok ikke. Men det var ham selv der ville skifte arbejdsplads.

                Men som du siger. Sådan er gamet. Jeg kommer aldrig til at forstå det i lige dette tilfælde. Men må jo acceptere at sådan er det..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Så det meste af kampen. Godt nok var hele BIF-holdet ikke særlig godt. Men på et ringe hold, var Alme klart den dårligste.

                  Ydermere, så ventede jeg mig mere af Kahlenberg i en kamp som denne. Thomas Frank virkede handlingslammet - det må han sådan set godt fortsætte med.

                  MvT
                  Har også været Alme fortaler. Men fuck han var ringe. Mod en rigtig god modstander dog. Men nej alle de personlige fejl..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Hvis i har set BIF i aften har i fået svaret hvorfor vi ikke skal have almebæ - han er spejlblank!
                    Men stadig dobbelt så god som det blålys vi har til pladsen:-(

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har også været Alme fortaler. Men fuck han var ringe. Mod en rigtig god modstander dog. Men nej alle de personlige fejl..
                      hmm det lyder da som JH skal tænke sig godt om inden der bruges penge på den svensker. Jeg antog også han var bedre end beskrevet her.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        hmm det lyder da som JH skal tænke sig godt om inden der bruges penge på den svensker. Jeg antog også han var bedre end beskrevet her.
                        Seriøst manner - ikke engang Høegh på sine aller, aller dårligste dage for 1½ år siden var lige så ringe som Alme i dag. Håber virkelig ikke at se ham i striwet. Rent defensivt er Momo en klasse eller to over Alme ift. dagens kamp.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Søren, du larmer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Seriøst manner - ikke engang Høegh på sine aller, aller dårligste dage for 1½ år siden var lige så ringe som Alme i dag. Håber virkelig ikke at se ham i striwet. Rent defensivt er Momo en klasse eller to over Alme ift. dagens kamp.

                            MvT
                            hvad med offensivt, bidrog Alme med noget der eller var det ligeså skidt som defensiven? BIF lagde vel ok ud i de første 15 min. mod Brügge.
                            Til Alme's forsvar kan måske siges at der i går foregik på et noget andet niveau end OB spiller på og mod pt. Jeg håber da ikke OB/JH stirrer sig blind på ham og kaster gode penge efter ham, der er sikkert en grund til at han ikke har spillet fast i BIF så JH/TB må lige kikke en ekstra gang og derefter lægge 2 og 2 sammen....
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Esbjerg er ikke længere interesserede Baldvinsson, men forventer at lande en anden udenlandsk angriber i næste uge.

                              http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-taet-paa-ny-angriber
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                                Esbjerg er ikke længere interesserede Baldvinsson, men forventer at lande en anden udenlandsk angriber i næste uge.

                                http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-taet-paa-ny-angriber
                                så må FCN da gerne få Baldvinson, så PM kan komme til Odense og hjælpe Emil i hans exil i Odense.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X