Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Esbjerg er ikke længere interesserede Baldvinsson, men forventer at lande en anden udenlandsk angriber i næste uge.

    http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-taet-paa-ny-angriber
    Spændt på om det er Marcus!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Søren, du larmer
      Ikke så meget som dit ansigt☝️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Spændt på om det er Marcus!
        Satme mange muligheder når det er en "udenlansk angriber"
        Men det skulle ikke undre nogen at det er en der har været nævnt her inde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Spændt på om det er Marcus!
          Det kan jeg ikke forestille mig. Han er slet ikke god nok - heller ikke til OB i min optik. Han kan løbe solen sort og hvad så?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det kan jeg ikke forestille mig. Han er slet ikke god nok - heller ikke til OB i min optik. Han kan løbe solen sort og hvad så?
            Ser man på tidligere og nuværende angribere i Esbjerg passer Marcus da perfekt ind til at være en ideel angriber. Bakenga, Lange, Van Buren og Pusic, er agressive tonserangribere, som hele tiden generer forsvaret med hidsigt genpres og gør sig spilbare overalt på modstanderens banehalvdel. Jeg er dog enig i at i hvert fald Pusic er noget mere målfarlig end Marcus, men jeg tror han vil passe godt ind i Esbjergs spillestil

            Comment


              Ahhhrr. Hører absolut intet... Er der ikke nok nogen, der ved noget om en ny angriber... Var så sikker på han ville komme inden Aab kampen, men det lader ikke til det...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                hvad med offensivt, bidrog Alme med noget der eller var det ligeså skidt som defensiven? BIF lagde vel ok ud i de første 15 min. mod Brügge.
                Til Alme's forsvar kan måske siges at der i går foregik på et noget andet niveau end OB spiller på og mod pt. Jeg håber da ikke OB/JH stirrer sig blind på ham og kaster gode penge efter ham, der er sikkert en grund til at han ikke har spillet fast i BIF så JH/TB må lige kikke en ekstra gang og derefter lægge 2 og 2 sammen....
                Jeg ved god at jeg lyder unuanceret, men han var ringe på alle planer. I ligaen står han bag Holst, som jo ikke lige er nogen Cafu. Den del BIF-fans var også noget chokket at han blev valgt frem for Holst. Jeg takker blankt nej, så længe vi har noget der er bedre i truppen.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                  Ahhhrr. Hører absolut intet... Er der ikke nok nogen, der ved noget om en ny angriber... Var så sikker på han ville komme inden Aab kampen, men det lader ikke til det...
                  Var jeg også. Har hver morgen i denne uge vågnet op med en helt klar forventning om at det var idag der blev præsenteret en ny angriber. Men er gået skuffet i seng hver aften.
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                    Var jeg også. Har hver morgen i denne uge vågnet op med en helt klar forventning om at det var idag der blev præsenteret en ny angriber. Men er gået skuffet i seng hver aften.
                    Samme her

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Var jeg også. Har hver morgen i denne uge vågnet op med en helt klar forventning om at det var idag der blev præsenteret en ny angriber. Men er gået skuffet i seng hver aften.
                      Enig! Jeg har også i flere dage håbet (og måske næsten forventet), at grunden til at EG fik lov til at træne med skyldtes, at vi så kunne bruge ham til kampen imorgen, når en kontrakt endelig var på plads. Nu bliver det formentlig Bodul igen igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Enig! Jeg har også i flere dage håbet (og måske næsten forventet), at grunden til at EG fik lov til at træne med skyldtes, at vi så kunne bruge ham til kampen imorgen, når en kontrakt endelig var på plads. Nu bliver det formentlig Bodul igen igen.

                        Comment


                          Patrick Mortensen skulle være tæt på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Patrick Mortensen skulle være tæt på.
                            Ja tak! :-) ... Håber det kan nåes inden deadline.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Kunne satme være fedt med Patrick Mortensen! Han er har udviklet sig meget, og han har noget af det mangler. Ham og Marcus Pedersen ville være super!

                              Hvis OB signer ham i dag, kan han så være med i morgen, nu hvor truppen er udtaget?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Kunne satme være fedt med Patrick Mortensen! Han er har udviklet sig meget, og han har noget af det mangler. Ham og Marcus Pedersen ville være super!

                                Hvis OB signer ham i dag, kan han så være med i morgen, nu hvor truppen er udtaget?
                                Teoretisk set ja. Vi skal bare have spilletilladelsen, men DBU har mailet rundt til klubberne, at de ikke garanterer for noget efter fredag klokken 15.

                                Comment

                                Working...
                                X