Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så skal vi bare have en angriber den anden vej...

    Håber på flere gode nyheder i dag.

    - Kenned

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Han spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.
      Ville du ikke tage imod et job hvor du skal lave halvdelen (eller mindre) af hvad du gør nu, men til gengæld tjener 5 gange mere? Helt ærligt. Det er deres job, og deres løn. Selvfølgelig er det da det job med flest penge man tager, og især hvis det er en af de klubber man har set op til, og ikke ligger i Kina eller en ørkenstat. Det er Manchester United, spilletid eller ej.

      Comment


        måske

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-loevenkrands
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
          Ville du ikke tage imod et job hvor du skal lave halvdelen (eller mindre) af hvad du gør nu, men til gengæld tjener 5 gange mere? Helt ærligt. Det er deres job, og deres løn. Selvfølgelig er det da det job med flest penge man tager, og især hvis det er en af de klubber man har set op til, og ikke ligger i Kina eller en ørkenstat. Det er Manchester United, spilletid eller ej.
          Jeg tager gerne 20 millioner i årsløn for at træne 10 timer om ugen og så ellers se Premier League og Champions League fra Manchester Uniteds bænk. Vi kan sgu også godt sige 10 millioner.
          Last edited by Hanz; 29-07-2014, 12:55.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
            Kæmpe enormt stort NEJ TAK til aldrende løntunge spillere - er vi i dag ikke lige sluppet af med den sidste af disse klodser om benet?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
              Jeg har en kollega der har nogle kontakter i Vendsyssel FF. Han siger at Jesper Christiansen er rygtet dertil

              Bum, bum, ser ud til der var noget om snakken....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Han var elendig i starten af hans kampe for AGF, men han blev bedre og bedre jo flere kampe han fik for holdet, umiddelbart vil jeg mene at han er på niveau med Toppel.
                Når man nu ser de redninger Toppel ret ofte hiver op af hatten - senest mod FCV, så synes jeg nu ikke vi skal klage på den plads. Ingen skade til, at der er fornuftig opbakning på pladsen, men det må da være oplagt at MT er førstevalg. Så kan det godt være, at der er fejl fra tid til anden, men det sker jo også for de andre keepere... Feks i FCK-FCN ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                  Når man nu ser de redninger Toppel ret ofte hiver op af hatten - senest mod FCV, så synes jeg nu ikke vi skal klage på den plads. Ingen skade til, at der er fornuftig opbakning på pladsen, men det må da være oplagt at MT er førstevalg. Så kan det godt være, at der er fejl fra tid til anden, men det sker jo også for de andre keepere... Feks i FCK-FCN ...
                  Toppel laver altså en del fejl (placeringsfejl og manglende evne til at læse spillet spillet), som en 30+ årig keeper ikke bør lave. Han er en fin shotstopper, men så heller mere. Forventer at Radza har markeret sig som 1. keeper når sæsonen er slut

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                    Kæmpe enormt stort NEJ TAK til aldrende løntunge spillere - er vi i dag ikke lige sluppet af med den sidste af disse klodser om benet?
                    var egentligt ikke ment som et ønske fra min side af, men da vi jo har en tendens til at ville have aldrende profiler kunne det jo godt ske at Ob var en af de 3 superliga klubber der her er tale om.

                    måske 1/2 år som brandslukker
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      http://nordjyske.dk/sport/jesper-chr...15ee1b/15/1547

                      Comment


                        og det blev netop officielt at Ousager træder ind og JC ud

                        Comment


                          Ser også Radza for chancen, de træninger jeg har set har han da været mindst lige så god som JC og Toppel

                          Comment


                            Ikke for at lyde for utilfreds, men det går da rigtig godt med at hente angribere hva'???
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Ikke for at lyde for utilfreds, men det går da rigtig godt med at hente angribere hva'???
                              Nu er der da frigivet lønkroner til en! Jeg synes det er fornuftigt at bytte JC ud med Ousager.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                                Nu er der da frigivet lønkroner til en! Jeg synes det er fornuftigt at bytte JC ud med Ousager.

                                Comment

                                Working...
                                X