Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvad med Anders Lindgaard, hvis det lykkes at sende JC videre?
Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.
Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Undskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
Nu har jeg sandt at sige ikke set mange GF kampe - men i dem jeg har set, har han da ikke slået mig som et større tab for klubben, da han i sin tid skiftede.
Var han i grunden ikke ret tæt på at brænde nogle seriøse broer den gang. Mener at kunne huske, nogle ret negative udtalelser om OB, da han smuttede...
Ikke at det skal stå i vejen for en evt. ny kontrakt, mere bare af nysgerrighed. ;o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægUndskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
Nu har jeg sandt at sige ikke set mange GF kampe - men i dem jeg har set, har han da ikke slået mig som et større tab for klubben, da han i sin tid skiftede.
Var han i grunden ikke ret tæt på at brænde nogle seriøse broer den gang. Mener at kunne huske, nogle ret negative udtalelser om OB, da han smuttede...
Ikke at det skal stå i vejen for en evt. ny kontrakt, mere bare af nysgerrighed. ;o)
http://www.bold.dk/nyt/Emil-Ousager-stopper-i-OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægUndskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægOkay, nu bliver jeg nysgerrig. Hvordan synes du det?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHan spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHan spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.
Comment
Comment