Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægJeg er nu rimelig sikker på, at han i går var vurderet god nok. Han varmede intensivt op, som spillere kun gør, når de er på vej på banen. Desværre for ham blev Høegh skadet, hvorfor Troels valgte at skifte Kasper Larsen ind i stedet.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg også sikker på. Faktisk sad jeg og ventede på en direkte udskiftning Lucas for Emil og RF på vk for at få mere fysik ind på kanten hvor begge d'herre EL og RF ikke kom i gennem med meget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes JH er god nok til at finde spillere. Men nu skal han have fundet en træner, så spillerne ikke underpræsterer. Ove P er en her og nu mulighed. Der er brug for en sikker mand.
Lasse Kryger - han var sgu da ikke højre back i Horsens. Ser vi igen en klassisk OB: benyt spillere på uvante pladser. Den har aldrig givet succes. Støtter ideen om Jesper C som indskiftningsangriber indtil der kommer en rigtig - og helst 2. Et hold med Bodul i startopstilling som angriber er et 1. divisionshold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægLasse Kryger forstår jeg ikke en pluk af, hverken før eller nu, synes det ligner en gigantisk hjerneblødning. Diarra må da alt andet lige være bedre, og samtidigt kunne Ari bruges der hvor han er bedst, og vi har også Barrett i kulissen. Synes ikke Ari er specielt ovebevisende på central midt, hvor vi iøvrigt er ufatteligt svage, selvom vi har købt tonsvis af spillere til de positioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNu er Lucas Jensen jo heller ikke lige den største, så tror du bliver skuffet hvis du tror han kommer med mere fysisk end Falk og Emil.
Tror egentlig han slår både Emil og Rasmus på fysik og speed, han er så langt bagefter på teknik.
Comment
-
Jeg havde sandelig også troet at efter salget af Kadrii, samt den pinlige blamage i går. Ville vandrørene buldre, og folk med insiderviden ville kæmpe for at komme først med diverse rygter om tilgang. I stedet sker der nada. Er du vågen Jesper Hansen.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg havde sandelig også troet at efter salget af Kadrii, samt den pinlige blamage i går. Ville vandrørene buldre, og folk med insiderviden ville kæmpe for at komme først med diverse rygter om tilgang. I stedet sker der nada. Er du vågen Jesper Hansen.
Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHar lige set indslag fra TV i går, hvor Jesper Hansen afviser at gå ud og handle ind i panik. Det er nødvendig koldt vand i blodet, og det bakker jeg til fulde op om. Vi skal ikke have flere Bodul'er, så hellere vente, selv om det kan koste nogle points her & nu.
Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHar lige set indslag fra TV i går, hvor Jesper Hansen afviser at gå ud og handle ind i panik. Det er nødvendig koldt vand i blodet, og det bakker jeg til fulde op om. Vi skal ikke have flere Bodul'er, så hellere vente, selv om det kan koste nogle points her & nu.
Sansynligvis kommer der muligheder til allersidst i vinduet, når klubber/spillere er mere 'møre'.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det lyder som en meget farlig plan, i givet fald det hænger sådan sammen. vi risikerer jo at hænge gevaldigt i dyndet, til den tid. Det vil være et meget stort pres at lægge på skuldrene af de nye spillere. Nederlaget til Hobro, og måden det blev skabt på kræver en eller form for handling nu.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment