Med Almebæck på hb har vi i hvert fald fået en klar forstærkning. Hvis han er ment i midten, så fatter jeg det ikke. Selvom Høegh, Larsen, Nielsen ikke har været gode nok indtil videre.
Med Almebæck på hb har vi i hvert fald fået en klar forstærkning. Hvis han er ment i midten, så fatter jeg det ikke. Selvom Høegh, Larsen, Nielsen ikke har været gode nok indtil videre.
Håber det er køb. Når vi tager udgangspunkt i vores situation, så er Almebäck en rigtig god spiller, men Brøndby bliver nødt til at være dem der er large på økonomien, men det er de også pt.
Tror egentlig godt Kryger kunne lære at være en god back. Vi har bare ikke lige tid til læreprocessor og Kryger er en fin breddespiller stadigvæk til mange pladser.
Hvis vi henter ham, så forudser jeg at de smider Kryger i front og siger at nu har vi løst de offensive problemer....
Jeg forudser i hvert fald også Kryger ryger frem, en form for afløser for Skoubo, hvilket også vil være det eneste rigtige med ham... men ikke at det bliver det eneste der sker, altså så er det jo en fuldendt falliterklæring, det kan de sgu da ikke finde på............................... vel..?
Jeg forudser i hvert fald også Kryger ryger frem, en form for afløser for Skoubo, hvilket også vil være det eneste rigtige med ham... men ikke at det bliver det eneste der sker, altså så er det jo en fuldendt falliterklæring, det kan de sgu da ikke finde på............................... vel..?
Du må ikke give dem gode ideer, ved aldrig hvem der læser med herinde ... jeg brækker mig ved tanken
Comment