Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den her video viser vel meget godt hvilken type han er. Der er både tap-ins, langskud, afdriblinger og mere teknisk svære spark. Synes han virker spændende og en snart 29 årig angriber med 1 år tilbage af kontrakt burde vel kunne erhverves for rimelige penge.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZyctxNXRc-8

    Comment


      Ved ikke om folk husker de historier om ham der løb rundt i Roskilde for et par år siden, og bombede mål ind så man troede det var løgn... det er ham, Jeppe Kjær...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Bold.dk skriver at Viborg har afvist et tilbud på Dalgaard fra Heerenveen.

        Comment


          Der er spurgt på Rieks. Den ser angiveligt svær ud, men den er ikke helt opgivet endnu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
            Bold.dk skriver at Viborg har afvist et tilbud på Dalgaard fra Heerenveen.

            http://www.bold.dk/nyt/avis-viborg-a...k-dalgaard-bud

            Comment


              Ingen tvivl om at Dalgaard er droppet og søger andre alternativer med den pris

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ingen tvivl om at Dalgaard er droppet og søger andre alternativer med den pris
                Jeg tror i det hele taget ikke på, at OB har mulighed for at gå ud og hente en angriber til 5 mio kr. Så nej, Dalgaard er nok ikke et emne længere for OB.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                  Der er spurgt på Rieks. Den ser angiveligt svær ud, men den er ikke helt opgivet endnu.
                  Sker nok kun hvis/når enten Falk og/eller Emil bliver solgt. Har også lidt svært ved at se, hvad vi skal bruge ham til med den nuværende trup, da det ikke er på kanterne vi er svagest. Så hvis rygtet er sandt, tyder det kraftigt på et salg af Falk eller Emil.

                  Comment


                    Tror ikke et sekund på Rieks er interesseret i os

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror ikke et sekund på Rieks er interesseret i os
                      Må også indrømme jeg tror det er en and. Men han har jo selv udtalt, at han ikke er interesseret i at spille i den næstbedste hollandske række, så hvis ikke andre muligheder tilbyder sig, kan det måske lade sig gøre. Det mest sandsynlige er vel Esbjerg, som også har mere at tilbyde med europæisk fodbold. Derudover skulle han også være rygtet kraftigt til BIF tidligere i dette vindue.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Må også indrømme jeg tror det er en and. Men han har jo selv udtalt, at han ikke er interesseret i at spille i den næstbedste hollandske række, så hvis ikke andre muligheder tilbyder sig, kan det måske lade sig gøre. Det mest sandsynlige er vel Esbjerg, som også har mere at tilbyde med europæisk fodbold. Derudover skulle han også være rygtet kraftigt til BIF tidligere i dette vindue.
                        tror også mest på de 2 klubber hvis det er

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Den her video viser vel meget godt hvilken type han er. Der er både tap-ins, langskud, afdriblinger og mere teknisk svære spark. Synes han virker spændende og en snart 29 årig angriber med 1 år tilbage af kontrakt burde vel kunne erhverves for rimelige penge.

                          https://www.youtube.com/watch?v=ZyctxNXRc-8
                          Youtube er taknemmelig, men når jeg ser på Jeppe og vores nuværende trup, så er der ikke noget at betænke sig på - det er da bare at hente ham og bare giv ham 3 år med det samme.

                          Jeg kan godt se han har mangler i forhold til at være targetman, men han laver også mål i superligaen, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Youtube er taknemmelig, men når jeg ser på Jeppe og vores nuværende trup, så er der ikke noget at betænke sig på - det er da bare at hente ham og bare giv ham 3 år med det samme.

                            Jeg kan godt se han har mangler i forhold til at være targetman, men han laver også mål i superligaen, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
                            Helt enig! Det må kunne lade sig gøre med prisen og give et tiltrængt alternativ til Bodul.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Den her video viser vel meget godt hvilken type han er. Der er både tap-ins, langskud, afdriblinger og mere teknisk svære spark. Synes han virker spændende og en snart 29 årig angriber med 1 år tilbage af kontrakt burde vel kunne erhverves for rimelige penge.

                              https://www.youtube.com/watch?v=ZyctxNXRc-8
                              Han ser spændende ud på film. Men hvorfor er han i en alder af 29, endnu ikke prøvet af på højere niveau ?
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Jeppe Kjær ser fin ud han laver både nemme og svære mål, vi har ikke nogen i truppen der kan hverken det ene eller det andet...

                                Comment

                                Working...
                                X