Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEndnu en fin pointe ang. dna'et, BP tror jeg dog ikke har niveau til SL mere, og indtil nu har DH vist han kan det endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se hvordan tingene ser ud næste sommer. Vil ikke komme bag på mig hvis Daniel Høegh forlængede med Randers i løbet af året
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er et dejligt interview og jeg håber bestemt at TB og OB forsøger at gøre det muligt til den tid. Daniel Høegh har længe bevist i RFC at hans niveau stadig er til SL-bold.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg ville have elsket hvis DH var endt i OB for 4 år siden i stedet for FcM, eller for 2 år siden da han tog til Randers... men nu er det tog kørt.
Det irriterer mig stadig grænseløst at Hemmingsen ikke forsøgte at hente ham inden han skiftede til FCM.. han nærmest friede til OB i sin tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg ville have elsket hvis DH var endt i OB for 4 år siden i stedet for FcM, eller for 2 år siden da han tog til Randers... men nu er det tog kørt.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil ikke være overraskende på samme måde som det ikke vil overraske mig hvis DH har et håb/ønske om at slutte i OB
Altså….. Det er ligesom der er en trend her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Enig. Han er en ret middelmådig superligaspiller, der bliver 34 om et par måneder. Der er jo ingen grund til at vi partout henter alle vores gamle spillere tilbage, bare fordi de er født på Fyn.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg synes det er godt man passer på med at hente gamle helte hjem.
Kasper Larsen viste at det ikke altid er lykken.
DH var langsom dengang. Er han ikke stadig det?
JBL var alt for skadet dengang. Er han ikke stadig det?
Greve havde problemer med at få slutprodukt på dengang. Har han ikke stadig det?
Vi elsker alle Bashkim og hans personlighed men han blev en målfattig 9er tilsidst og var svær at sætte af pga tidligere meritter.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er vist heller ikke nogen der har sagt eller påstået, men i en tid hvor vi leder efter vores eget dna, mener jeg bestemt DH bør være en mulighed, når vi samtidig ved at hjertet og niveau også er på rette sted hos DH. Indtil videre har vi af "gamle" OB'ere haft muligheden for at byde på Desler, Falk, JBL og Greve og muligvis flere, men der har jo så ikke været interesse nok, og det skal vel omvendt heller ikke være en hæmsko for dem at de er opvokset i OB og på Fyn
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægMed Mark Brinks skifte til FCN skal vi nok ikke sætte næsen op efter, at de kommer til at betale kassen for Slotsager.
Det lugter af, at han ingen vegne kommer i dette vindue, og TB sætter alt ind på en forlængelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
At nu kan FCN sende Tverskov ned i forsvaret det næste år hvis det er nødvendigt, og stadig have en kompetent afløser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
At nu kan FCN sende Tverskov ned i forsvaret det næste år hvis det er nødvendigt, og stadig have en kompetent afløser.Last edited by Agbre; 01-09-2024, 19:02.
Comment
Comment