Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Der er kun ét scenarie, hvori vi sælger Kjerrumgaard i dette vindue, og det frygter jeg ikke engang.

    scenarie:
    Klub med ekstremt mange penge, er i desperat mangel på 9’er, og gerne én med videresalgspotentiale. De smider (mit bedste gæt) minimum 5-8 millioner euro, og en 15% videresalgsklausul foruden nogle mål og kampe-bonusser, hvorefter OB casher ind.

    Uanset hvor godt Luca udvikler sig, så får vi aldrig den slags penge for ham ellers. Han er 21, og med alt respekt, så snakker man altså 15 millioner for Onugha, der var sidste sæsons superliga-topscorer.

    Så får vi betaling ved kasse et, håber og tror Fenger er skarp nok oppe foran og køber Frederik Christensen for håndører i Hobro som backup til Fenger (der så forhåbentligt med udsigt til spilletid på 9’eren forlænger).

    Helt enig. Men vi krydser alle fingre for at der ikke sker noget de sidste par dage med Luca

    Hvad skal ske er salg af Slotsager eller helst en forlængelse. Det er afgørende for mig om det har været et lidt skuffende vindue eller et godt. Kom nu Troels Bech. Du har jo masser af økonomi at gøre med. Make it happen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Helt enig. Men vi krydser alle fingre for at der ikke sker noget de sidste par dage med Luca

      Hvad skal ske er salg af Slotsager eller helst en forlængelse. Det er afgørende for mig om det har været et lidt skuffende vindue eller et godt. Kom nu Troels Bech. Du har jo masser af økonomi at gøre med. Make it happen
      Forlængelsen kan jo komme efter transfervinduet lukker. Det tror jeg faktisk også der er en reel chance for kan ske.

      Forstår godt tankegangen omkring om det har været et godt eller skuffet vindue. Men det kan vi vel først svare på til sommer?
      1. Hvis Slotsager lader kontrakten løbe ud, næste sommer - har det været et SKUFFENDE vindue.
      2. Hvis Slotsager forlænger kontrakten, har det jo været et godt vindue.

      Er enig med dig, men man kan se det på 2 forskellige måder. Jeg vælger at tro på Troels har evnerne, og kræften til at forlænge med Slotsager. Hvis ikke han forlænger, kan vi godt være efter Troels til sommer. Lige så vel som vi skal være efter hans forgængere - de har nok haft chancen for at lukke aftalen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Forlængelsen kan jo komme efter transfervinduet lukker. Det tror jeg faktisk også der er en reel chance for kan ske.

        Forstår godt tankegangen omkring om det har været et godt eller skuffet vindue. Men det kan vi vel først svare på til sommer?
        1. Hvis Slotsager lader kontrakten løbe ud, næste sommer - har det været et SKUFFENDE vindue.
        2. Hvis Slotsager forlænger kontrakten, har det jo været et godt vindue.

        Er enig med dig, men man kan se det på 2 forskellige måder. Jeg vælger at tro på Troels har evnerne, og kræften til at forlænge med Slotsager. Hvis ikke han forlænger, kan vi godt være efter Troels til sommer. Lige så vel som vi skal være efter hans forgængere - de har nok haft chancen for at lukke aftalen.
        Forlængelsen kan sagtens komme efter ja. Men det vil være skuffende uden en afklaring. Kommer forlængelsen nogle dage efter er det også ok. Ellers bliver det jo en møgsag vi tager med os ind i efteråret som der ikke er brug for

        Lige i dette vindue kan man vel godt svare på om det har været et godt vindue eller ej hvis man kun har hentet Bonde ind som ny? Trybull tæller jeg ikke med.
        Et sommervindue uden Slotsager afklaring er skuffende næsten uanset hvad der ellers sker

        Comment


          Dario Dumic var tæt på OB sidste sommer

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-paa-ob-skifte

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Der er kun ét scenarie, hvori vi sælger Kjerrumgaard i dette vindue, og det frygter jeg ikke engang.

            scenarie:
            Klub med ekstremt mange penge, er i desperat mangel på 9’er, og gerne én med videresalgspotentiale. De smider (mit bedste gæt) minimum 5-8 millioner euro, og en 15% videresalgsklausul foruden nogle mål og kampe-bonusser, hvorefter OB casher ind.

            Uanset hvor godt Luca udvikler sig, så får vi aldrig den slags penge for ham ellers. Han er 21, og med alt respekt, så snakker man altså 15 millioner for Onugha, der var sidste sæsons superliga-topscorer.

            Så får vi betaling ved kasse et, håber og tror Fenger er skarp nok oppe foran og køber Frederik Christensen for håndører i Hobro som backup til Fenger (der så forhåbentligt med udsigt til spilletid på 9’eren forlænger).

            Tror nogen overvurdere hvad han kan sælges for. Der er jo en reel værdi og så den værdi han har for klubben og enig om hans værdi for klubben er højere end hvad jeg tror vi kan få for ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

              Tror nogen overvurdere hvad han kan sælges for. Der er jo en reel værdi og så den værdi han har for klubben og enig om hans værdi for klubben er højere end hvad jeg tror vi kan få for ham
              Måske. Men der findes utallige eksempler på mere skøre handler end en 5 mill euro deal på sidste dagen for en 9`er som ham. Det er 25% af hvad Conrad Harder sælges for
              Mange køber jo også potentialet. Vi må se om der er flere desperate klubber med penge på lommen der bare SKAL have noget ind på den plads.

              Vi krydser fingre for at det ikke sker. Men der bliver nok nogle bud de skal forholde sig til de næste par dage. Også ift Slotsager

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

                Tror nogen overvurdere hvad han kan sælges for. Der er jo en reel værdi og så den værdi han har for klubben og enig om hans værdi for klubben er højere end hvad jeg tror vi kan få for ham
                Når vi er så tæt på deadline-day som nu, så vil jeg vænne det om at sige det er fuldstændig naivt, hvis man byder under 5 mio for en angriber der er fuldstændig fundamental og vi sandsynligvis ikke kan nå at erstatte tilnærmelsesvis med samme kvalitet. Derudover har vi ham oveni købet på en lang kontrakt. Luca er jo en spotvare til 50-60 mio sammenlignet med Orri og Harder, som jeg ganske vidst også med rette synes skal handles dyrere, men ikke nødvendigvis til en pris der er 2-3 gange højere end Luca

                Comment


                  Håber og tror, at et salg af Luca fylder ganske lidt for TB. Vi er en fodboldklub igen, og det er for første gang i flere år sjovt at se OB (det kan man i øvrigt også se på NT): Luca er så meget mere værd for os end markedsprisen, og så ville han i øvrigt selv have utroligt godt af at spille OB i Superligaen og bevise sig hér inden et udenlandseventyr.

                  Comment


                    https://campo.dk/2024/09/01/hoeegh-o...R4dzJTGdqGZ5iw

                    Så fik vi da også det svar på om DH kunne være interreseret, i en retur.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      https://campo.dk/2024/09/01/hoeegh-o...R4dzJTGdqGZ5iw

                      Så fik vi da også det svar på om DH kunne være interreseret, i en retur.
                      Det er et dejligt interview og jeg håber bestemt at TB og OB forsøger at gøre det muligt til den tid. Daniel Høegh har længe bevist i RFC at hans niveau stadig er til SL-bold.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er et dejligt interview og jeg håber bestemt at TB og OB forsøger at gøre det muligt til den tid. Daniel Høegh har længe bevist i RFC at hans niveau stadig er til SL-bold.
                        Han er vel tæt på 35 år når Superligaen går igang næste år… Syntes ikke det er den rigtige vej at gå

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er vel tæt på 35 år når Superligaen går igang næste år… Syntes ikke det er den rigtige vej at gå
                          Det er der jo en vis pointe i, andre har dog spillet den position i en mere fremskreden alder end 34, og det passer også fint med at BP har udløb og at TB søger OB-dna til truppen .. heldigvis er det andre end mig der tager den beslutning.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er der jo en vis pointe i, andre har dog spillet den position i en mere fremskreden alder end 34, og det passer også fint med at BP har udløb og at TB søger OB-dna til truppen .. heldigvis er det andre end mig der tager den beslutning.
                            Paulsen har jo også OB dna efterhånden. Så…. Den er svær

                            Comment


                              Skal vi hente Daniel bør det være nu og kun hvis Slots smutter, så kunne jeg godt leve med en 2-årig kontrakt. Er det først aktuelt til sommeren 2025, så er jeg meget meget forbeholden, så vil jeg hellere kigge andre veje.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Paulsen har jo også OB dna efterhånden. Så…. Den er svær
                                Endnu en fin pointe ang. dna'et, BP tror jeg dog ikke har niveau til SL mere, og indtil nu har DH vist han kan det endnu.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X