Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg hørte på et tidspunkt at RFC kunne være interesseret i at få ham tilbage, men det er noget tid siden og imø vil det være lidt ærgerligt at sende ham videre til en anden dansk klub. Så jeg håber på noget norsk-svensk eller tysk 3.liga bold for ham hvis han er så uduelig i sin indstilling
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
korrekt. Der arbejdes på 4 spillereLast edited by Plum; 25-07-2024, 07:49."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Nej der er jo en del der har ønsket sig væk som jeg også skriver men umiddelbart tror jeg at dette er udgangspunktet for en trup i 1. div.
Myhra
Hansen
Owusu
Grubbe
Bjørn
Yaya
Gomez
Askou
Mickelson
McCoy
Trybull
Manneh
Ejdum
Juul-Sandberg
Bonde
Lassen
DonD
Hansborg-Sørensen
Luca
Fenger
Markus
Martin
Men en venstreback og 2.-3. målmand udover Trybull ville ikke være at fornægte …
Så kan der være nogen udeladelser der ikke kommer væk og andre der forsvinder.
Ser det så ikke fornuftigt ud til vinter kan man handle der for Rami og Slotsagerpenge og de penge der ikke er brugt i sommervinduet.
Og nej, reserverne er ikke 1:1 med start11.
Men voldsomt tyndere trup og i forhold til sidste sæson og ikke ligefrem et SL hold der kan gøre sig gældende..
Det bliver et spørgsmål om at overleve de første måneder får forstærkninger er hentet og spillet ind.
Comment
-
4 konkrete spillere og i så fald på en, to eller flere pladser eller er det 4 pladser hvor man ønsker at forstærke eller supplere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg synes, han er ekstremt overvurderet. Især offensivt. Han virker tung og spiller alibibold 9/10 gange. Ser intet i ham. Defensivt er han et nøk bedre end NM, mens jeg ser NM som væsentligt bedre offensivt.
NM er vores bedste mand til at udfordre. Problemer er, at han ikke er effektiv. Men jeg gad godt se ham en helt sæson i højresiden i 1 division, hvor han må antages at kunne være med defensivt og udvikle et konkret output offensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Tvivler i høj grad på at hans manglende output vil gøre sig bedre på en kant
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ved ikke noget om konkrete spillere. Har bare hørt vi arbejder på ca 4 spillere. Men tænker der menes positioner. Og det er vel næppe raketvidenskab at det nok er målmand,vb,midtbane og en offensiv
Hvis der så sælges nogen fra nuværende start11 må det også betyde erstatninger."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Vi er helt enige om NMs problemer, men han kan noget, som stort set ingen andre i truppen kan: Han kan sætte en mand 1:1, også fra stående.
Jeg tror, han kan dominere i første division offensivt - særligt fra højresiden.
Defensivt var jeg altid nervøs for ham, når vi spillede i en 4-back-kæde, men det må kunne gå i første division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Til træning for to dage siden var han ved siden af Luca, den bedste spiller. Jeg synes generelt at der er for lidt fart i indersideafleveringerne på holdet. Det er alt for let at sideforskyde på os. Men NM kan slå en hård inderside. Han har også et flot drive på de første 10 m. Men fatter ikke at han ikke vil slå flere indlæg i feltet. Hvis han ville det kunne han blive Espen Ruud look a like."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Til træning for to dage siden var han ved siden af Luca, den bedste spiller. Jeg synes generelt at der er for lidt fart i indersideafleveringerne på holdet. Det er alt for let at sideforskyde på os. Men NM kan slå en hård inderside. Han har også et flot drive på de første 10 m. Men fatter ikke at han ikke vil slå flere indlæg i feltet. Hvis han ville det kunne han blive Espen Ruud look a like.
Comment
-
Men når det er så konsekvent så er det vel fordi han har fået at vide at han ikke skal .. eller ikke kan med venstreskøjten .. spørgsmålet er vel hvor meget anderledes hvis han spillede i hans “rigtige” side ..
Comment
Comment