Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Selvfølgelig er Bonde ikke den eneste der bliver hentet. Men TB har da klart udtalt, at der skal være færre spillere i truppen end sidste sæson. Så der tænker jeg bestemt ikke han kun tænker på dem der har været udlejet.
    korrekt. Der arbejdes på 4 spillere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg hørte på et tidspunkt at RFC kunne være interesseret i at få ham tilbage, men det er noget tid siden og imø vil det være lidt ærgerligt at sende ham videre til en anden dansk klub. Så jeg håber på noget norsk-svensk eller tysk 3.liga bold for ham hvis han er så uduelig i sin indstilling
      De hentede en tidligere FCM spiller i USA. Så tænker den er lukket. Jeg bliver meget overrasket hvis han skriver med en klub i superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        korrekt. Der arbejdes på 4 spillere
        4 konkrete spillere og i så fald på en, to eller flere pladser eller er det 4 pladser hvor man ønsker at forstærke eller supplere?
        Last edited by Plum; 25-07-2024, 07:49.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Nej der er jo en del der har ønsket sig væk som jeg også skriver men umiddelbart tror jeg at dette er udgangspunktet for en trup i 1. div.


          Myhra
          Hansen

          Owusu
          Grubbe

          Bjørn
          Yaya

          Gomez
          Askou

          Mickelson
          McCoy

          Trybull
          Manneh

          Ejdum
          Juul-Sandberg

          Bonde
          Lassen

          DonD
          Hansborg-Sørensen​

          Luca
          Fenger

          Markus
          Martin

          Men en venstreback og 2.-3. målmand udover Trybull ville ikke være at fornægte …
          Så kan der være nogen udeladelser der ikke kommer væk og andre der forsvinder.
          Ser det så ikke fornuftigt ud til vinter kan man handle der for Rami og Slotsagerpenge og de penge der ikke er brugt i sommervinduet.
          Og nej, reserverne er ikke 1:1 med start11.

          Men voldsomt tyndere trup og i forhold til sidste sæson og ikke ligefrem et SL hold der kan gøre sig gældende..
          Helt absurd tynd, og med alt for stor usikkerhed/risiko - særligt med så mange uprøvede/nye. Der skal hentes ind i stort set alle kæder.

          Det bliver et spørgsmål om at overleve de første måneder får forstærkninger er hentet og spillet ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            4 konkrete spillere og i så fald på en, to eller flere pladser eller er det 4 pladser hvor man ønsker at forstærke eller supplere?
            Ved ikke noget om konkrete spillere. Har bare hørt vi arbejder på ca 4 spillere. Men tænker der menes positioner. Og det er vel næppe raketvidenskab at det nok er målmand,vb,midtbane og en offensiv

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg synes, han er ekstremt overvurderet. Især offensivt. Han virker tung og spiller alibibold 9/10 gange. Ser intet i ham. Defensivt er han et nøk bedre end NM, mens jeg ser NM som væsentligt bedre offensivt.

              NM er vores bedste mand til at udfordre. Problemer er, at han ikke er effektiv. Men jeg gad godt se ham en helt sæson i højresiden i 1 division, hvor han må antages at kunne være med defensivt og udvikle et konkret output offensivt.
              Synes næsten man skulle forsøge med Nico på kanten. Han har også en fin afslutningsfod

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Synes næsten man skulle forsøge med Nico på kanten. Han har også en fin afslutningsfod
                Tvivler i høj grad på at hans manglende output vil gøre sig bedre på en kant

                Comment


                  De backs vi bør have nu, når vi spiller 4-3-3 bør være gode som wingbacks, og gode til at hælde nogle gode bolde ind i feltet. Leroy tror jeg kan være ok. Men det skal der flere kampe til for at (mod)bevise. Tvivler meget på NM som wingback, men han er god defensiv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Tvivler i høj grad på at hans manglende output vil gøre sig bedre på en kant
                    Tja, måske ikke. Men jeg synes ikke han er solid nok defensivt, og det ville frigive ham til at bruge sine dribleegenskaber noget mere. Men ja, der nå jo være en grund til det ikke er blevet prøvet før. Han er dog klart bedst som wingback med tre-backkæde. Kan ikke forstå hvis Bif ikke er interesseret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      De hentede en tidligere FCM spiller i USA. Så tænker den er lukket. Jeg bliver meget overrasket hvis han skriver med en klub i superligaen
                      Gætter på LBK går efter ham hvis Finsson ryger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ved ikke noget om konkrete spillere. Har bare hørt vi arbejder på ca 4 spillere. Men tænker der menes positioner. Og det er vel næppe raketvidenskab at det nok er målmand,vb,midtbane og en offensiv
                        Lyder fornuftigt og er vel også erstatning for Bernat, Mouritzen, Trybull og Kadrii hvis man siger at Bonde erstatter Sven og Mihajlo kommer i stedet for Helander.

                        Hvis der så sælges nogen fra nuværende start11 må det også betyde erstatninger.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Vi er helt enige om NMs problemer, men han kan noget, som stort set ingen andre i truppen kan: Han kan sætte en mand 1:1, også fra stående.

                          Jeg tror, han kan dominere i første division offensivt - særligt fra højresiden.

                          Defensivt var jeg altid nervøs for ham, når vi spillede i en 4-back-kæde, men det må kunne gå i første division.
                          Til træning for to dage siden var han ved siden af Luca, den bedste spiller. Jeg synes generelt at der er for lidt fart i indersideafleveringerne på holdet. Det er alt for let at sideforskyde på os. Men NM kan slå en hård inderside. Han har også et flot drive på de første 10 m. Men fatter ikke at han ikke vil slå flere indlæg i feltet. Hvis han ville det kunne han blive Espen Ruud look a like.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Til træning for to dage siden var han ved siden af Luca, den bedste spiller. Jeg synes generelt at der er for lidt fart i indersideafleveringerne på holdet. Det er alt for let at sideforskyde på os. Men NM kan slå en hård inderside. Han har også et flot drive på de første 10 m. Men fatter ikke at han ikke vil slå flere indlæg i feltet. Hvis han ville det kunne han blive Espen Ruud look a like.
                            Men når det er så konsekvent så er det vel fordi han har fået at vide at han ikke skal .. eller ikke kan med venstreskøjten .. spørgsmålet er vel hvor meget anderledes hvis han spillede i hans “rigtige” side ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Til træning for to dage siden var han ved siden af Luca, den bedste spiller. Jeg synes generelt at der er for lidt fart i indersideafleveringerne på holdet. Det er alt for let at sideforskyde på os. Men NM kan slå en hård inderside. Han har også et flot drive på de første 10 m. Men fatter ikke at han ikke vil slå flere indlæg i feltet. Hvis han ville det kunne han blive Espen Ruud look a like.
                              Der blev faktisk scoret et par mål idag efter indlæg fra Nico med venstreskøjten da de spillede nogle angrebs øvelser på lille bane

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Men når det er så konsekvent så er det vel fordi han har fået at vide at han ikke skal .. eller ikke kan med venstreskøjten .. spørgsmålet er vel hvor meget anderledes hvis han spillede i hans “rigtige” side ..
                                Det er noget sludder. Selvfølgelig kan han - i hvert fald med højre. Venstre tror jeg ikke på. Han har jo slået indlæg over tid. Han er bare opdraget til ikke at gøre det. Det skal han have så tillært nu - hurtigt. Tænker han er utryg ved det, fordi det ikke er hans spidskompetence.

                                Comment

                                Working...
                                X