Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Er han virkelig det? Jeg synes Owusu er et niveau over
    Nico, især offensivt.
    Hmm. Jeg syntes nu de er ca lige gode offensivt men Owusu er lidt bedre defensivt..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Er han virkelig det? Jeg synes personligt Owusu er et niveau over
      Nico, især offensivt.
      Jeg synes, han er ekstremt overvurderet. Især offensivt. Han virker tung og spiller alibibold 9/10 gange. Ser intet i ham. Defensivt er han et nøk bedre end NM, mens jeg ser NM som væsentligt bedre offensivt.

      NM er vores bedste mand til at udfordre. Problemer er, at han ikke er effektiv. Men jeg gad godt se ham en helt sæson i højresiden i 1 division, hvor han må antages at kunne være med defensivt og udvikle et konkret output offensivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Er han virkelig det? Jeg synes personligt Owusu er et niveau over
        Nico, især offensivt.
        Tror også Owusu er bedre. Men begge havde gode og mindre gode kampe så der er ikke en alt for stor forskel og man skal tage i betragtning at vi har Mickelson kun set på den uvante side i sidste tid og der er det sværere for ham.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.

          Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.

          Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
          Alt ved Aske Adelgård forekommer at være amatøragtigt, han er bare ikke proffessionel nok til en fuldtidskontrakt. Måske han kan fungere i en deltidsaftale, hvor han 12 timer om ugen kan agere tudeprins i Odense Teater ved siden af sin fodbold, og så kunne han starte som bolddreng ude på stadion, og derfra lægge på og blive tildelt opgaver der matcher hans præstationer. Håber fjolset læser med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg synes, han er ekstremt overvurderet. Især offensivt. Han virker tung og spiller alibibold 9/10 gange. Ser intet i ham. Defensivt er han et nøk bedre end NM, mens jeg ser NM som væsentligt bedre offensivt.

            NM er vores bedste mand til at udfordre. Problemer er, at han ikke er effektiv. Men jeg gad godt se ham en helt sæson i højresiden i 1 division, hvor han må antages at kunne være med defensivt og udvikle et konkret output offensivt.
            Sjovt, jeg synes netop Nicos problem er, at han efter fine udfordringer stort set altid sender bolden bagud, og når han ikke gør kommer den sjældent forbi første mand. Jeg synes Owusu er bedre i link-up spillet, og især har vist det sammen med Don D. Men jeg medgiver gerne at hans output heller ikke har været imponerende, og blev dårligere som sidste sæson skred frem. Nico synes jeg bare, jeg har set længe nok, også på høkre back, til at jeg ikke rigtigt tror på, at han får lagt det offensive output på. Og til at jeg synes det er enormt frustrerende, hvor lidt han får ud af ellers fine situationer, som hans gennembrudsevner sætter ham i. Han har 2 mål og 4 assists i 72 kampe for os… Det er godt nok ikke meget for en spiller, der går for at være en god offensiv back. Owusu har 2 mål og 5 assists i 31 kampe. Stats siger selvfølgelig ikke det hele, men for mig flugter det meget godt med øjetesten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Alt ved Aske Adelgård forekommer at være amatøragtigt, han er bare ikke proffessionel nok til en fuldtidskontrakt. Måske han kan fungere i en deltidsaftale, hvor han 12 timer om ugen kan agere tudeprins i Odense Teater ved siden af sin fodbold, og så kunne han starte som bolddreng ude på stadion, og derfra lægge på og blive tildelt opgaver der matcher hans præstationer. Håber fjolset læser med.
              Har jeg misset en nyhed om Aske Adelgaard, der gør, at vi alle hater enormt åbenlyst på ham lige pludselig.

              Har han udtalt sig eller er der nogen, der ved noget om noget, der har fortalt, hvad sagen drejer sig om?

              Det virker i hvert fald som lidt voldsomme udtalelser om et egenudviklet talent, der ønsker at komme væk fra OB af en eller anden årsag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Sjovt, jeg synes netop Nicos problem er, at han efter fine udfordringer stort set altid sender bolden bagud, og når han ikke gør kommer den sjældent forbi første mand. Jeg synes Owusu er bedre i link-up spillet, og især har vist det sammen med Don D. Men jeg medgiver gerne at hans output heller ikke har været imponerende, og blev dårligere som sidste sæson skred frem. Nico synes jeg bare, jeg har set længe nok, også på høkre back, til at jeg ikke rigtigt tror på, at han får lagt det offensive output på. Og til at jeg synes det er enormt frustrerende, hvor lidt han får ud af ellers fine situationer, som hans gennembrudsevner sætter ham i. Han har 2 mål og 4 assists i 72 kampe for os… Det er godt nok ikke meget for en spiller, der går for at være en god offensiv back. Owusu har 2 mål og 5 assists i 31 kampe. Stats siger selvfølgelig ikke det hele, men for mig flugter det meget godt med øjetesten.
                Vi er helt enige om NMs problemer, men han kan noget, som stort set ingen andre i truppen kan: Han kan sætte en mand 1:1, også fra stående.

                Jeg tror, han kan dominere i første division offensivt - særligt fra højresiden.

                Defensivt var jeg altid nervøs for ham, når vi spillede i en 4-back-kæde, men det må kunne gå i første division.
                Last edited by Jungledyret; 24-07-2024, 21:03.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Vi er helt enige om NMs problemer, men han kan noget, som stort set ingen andre i truppen kan: Han kan sætte en mand 1:1, også fra stående.

                  Jeg tror, han kan dominere i første division offensivt - særligt fra højresiden.

                  Defensivt var jeg altid nervøs for ham, når vi spillede i en 4-back-kæde, men det må kunne gå i 1 division.
                  Det vil være dejligt, hvis han kan det. Jeg skal se det før jeg tror det, men så ville det også glæde mig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    Har jeg misset en nyhed om Aske Adelgaard, der gør, at vi alle hater enormt åbenlyst på ham lige pludselig.

                    Har han udtalt sig eller er der nogen, der ved noget om noget, der har fortalt, hvad sagen drejer sig om?

                    Det virker i hvert fald som lidt voldsomme udtalelser om et egenudviklet talent, der ønsker at komme væk fra OB af en eller anden årsag.
                    Jeg kan Huske denne episode fra sidste år, det tyder på en ung mand som er helt væk mentalt.

                    https://www.bt.dk/superligaen/drama-...fat-i-tilskuer

                    Comment


                      Der er stadig lidt huller i erstatninger for afgange:
                      Kadrii
                      "Askou" Helander
                      Jakob Bonde 30.06.2027 Sven Köhler
                      "Sandberg" Trybull
                      Bernat
                      Magnus
                      "Hansborg" Charly Nouck Hornemann
                      "McCoy" Niklas Mouritsen
                      Fenger bliver måske ikke til noget men Rami og Aske lader til at være et spørgsmål om tid og så er der Selven og Sauli .. Mihajlo ..

                      Bold+ skriver at man lider efter en VB og en kantspiller .. der mangler som minimum en målmand, måske to hvis Hansen ikke vil være 2´er eller endda 3´er ...

                      Slotsager og DonD er vel også stadig i spil ..

                      Satme mange bolde stadigvæk .. ​
                      Attached Files
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Der er stadig lidt huller i erstatninger for afgange:
                        Kadrii
                        "Askou" Helander
                        Jakob Bonde 30.06.2027 Sven Köhler
                        "Sandberg" Trybull
                        Bernat
                        Magnus
                        "Hansborg" Charly Nouck Hornemann
                        "McCoy" Niklas Mouritsen
                        Fenger bliver måske ikke til noget men Rami og Aske lader til at være et spørgsmål om tid og så er der Selven og Sauli .. Mihajlo ..

                        Bold+ skriver at man lider efter en VB og en kantspiller .. der mangler som minimum en målmand, måske to hvis Hansen ikke vil være 2´er eller endda 3´er ...

                        Slotsager og DonD er vel også stadig i spil ..

                        Satme mange bolde stadigvæk .. ​
                        Din regnearkstilgang til ind- og udgange giver aldrig rigtigt mening. I år gør den det slet ikke. Det er et erklæret mål, at truppen skal være betydeligt
                        mindre ved udgangen af vinduet end den var ved starten af vinduet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Din regnearkstilgang til ind- og udgange giver aldrig rigtigt mening. I år gør den det slet ikke. Det er et erklæret mål, at truppen skal være betydeligt
                          mindre ved udgangen af vinduet end den var ved starten af vinduet.
                          Enig men nu tænker jeg at antallet af spillere truppen skal være mindre kommer fra Tongoya, Mustafic osv. tænker også at Burey, Selven og Sauli kommer til at forlade OB uden erstatninger .. måske Mihajlo .. altså spillere der har været lejet ud.
                          Hvis Slotsager, Rami, DonD og Aske også smutter ud over Kadrii, Helander, Trybull, Sven, Charly og Niklas samt Magnus og Bernat er Bonde næppe den eneste der bliver hentet ud over de gods talenter der er rykket op.. med Fenger er der 19!! spillere der har været drøftet afgang på ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Enig men nu tænker jeg at antallet af spillere truppen skal være mindre kommer fra Tongoya, Mustafic osv. tænker også at Burey, Selven og Sauli kommer til at forlade OB uden erstatninger .. måske Mihajlo .. altså spillere der har været lejet ud.
                            Hvis Slotsager, Rami, DonD og Aske også smutter ud over Kadrii, Helander, Trybull, Sven, Charly og Niklas samt Magnus og Bernat er Bonde næppe den eneste der bliver hentet ud over de gods talenter der er rykket op.. med Fenger er der 19!! spillere der har været drøftet afgang på ..
                            Selvfølgelig er Bonde ikke den eneste der bliver hentet. Men TB har da klart udtalt, at der skal være færre spillere i truppen end sidste sæson. Så der tænker jeg bestemt ikke han kun tænker på dem der har været udlejet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Aske har ikke lært en skid. Han skal bare væk. Mage til møg knægt der mener han er guds gave til fodbolden. Vi skal bare profitere mest muligt
                              Jeg hørte på et tidspunkt at RFC kunne være interesseret i at få ham tilbage, men det er noget tid siden og imø vil det være lidt ærgerligt at sende ham videre til en anden dansk klub. Så jeg håber på noget norsk-svensk eller tysk 3.liga bold for ham hvis han er så uduelig i sin indstilling

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Selvfølgelig er Bonde ikke den eneste der bliver hentet. Men TB har da klart udtalt, at der skal være færre spillere i truppen end sidste sæson. Så der tænker jeg bestemt ikke han kun tænker på dem der har været udlejet.
                                Nej der er jo en del der har ønsket sig væk som jeg også skriver men umiddelbart tror jeg at dette er udgangspunktet for en trup i 1. div.


                                Myhra
                                Hansen

                                Owusu
                                Grubbe

                                Bjørn
                                Yaya

                                Gomez
                                Askou

                                Mickelson
                                McCoy

                                Trybull
                                Manneh

                                Ejdum
                                Juul-Sandberg

                                Bonde
                                Lassen

                                DonD
                                Hansborg-Sørensen​

                                Luca
                                Fenger

                                Markus
                                Martin

                                Men en venstreback og 2.-3. målmand udover Trybull ville ikke være at fornægte …
                                Så kan der være nogen udeladelser der ikke kommer væk og andre der forsvinder.
                                Ser det så ikke fornuftigt ud til vinter kan man handle der for Rami og Slotsagerpenge og de penge der ikke er brugt i sommervinduet.
                                Og nej, reserverne er ikke 1:1 med start11.

                                Men voldsomt tyndere trup og i forhold til sidste sæson og ikke ligefrem et SL hold der kan gøre sig gældende..
                                Last edited by Plum; 25-07-2024, 05:20.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X