Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så kommer han nok tilbage mm OB helt har opgivet ham og lejer ham ud igen indtil nytår hvor deres sæson vel er slut
Tror ellers de har været rigtige glade for hamLast edited by Online; 22-07-2024, 12:53.
Comment
-
Kunne jo ende i en lykkelig genforening who knows. Men forstår hvad du mener. Kunne jo også være at Gomez stepper op og bliver en af de faste i forsvaret. Mærkligere ting er altså sket i fodbold verden
Ja Gomez stepper forhåbentlig op - men selv hvis han gør så står vi næste sommer tilbage med ham og Bertel Askou....(hvis ikke man forlænger med BP og eller Ivan)
- nu er det selvf lige denne sæson vi skal have fokus på først - her forventer jeg BP bliver enormt vigtig for os...men vil han have niveauet til superligaen om et år?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFor mig er han indbegrebet af en forsvarsspiller i OB. Har aldrig forstået han skulle syltes i den grad. En trio af BP, Slots og Ivan er sgu fed i 1 division.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det klart. Hans forløb taget i betragtning så har jeg bare mine tvivl
Ja Gomez stepper forhåbentlig op - men selv hvis han gør så står vi næste sommer tilbage med ham og Bertel Askou....(hvis ikke man forlænger med BP og eller Ivan)
- nu er det selvf lige denne sæson vi skal have fokus på først - her forventer jeg BP bliver enormt vigtig for os...men vil han have niveauet til superligaen om et år?
- Likes 2
Comment
-
tror jeg der er mange fans der har det sådan. Men af en eller anden grund ser de anderledes på det hos trænerteamet...Slots skal ikke spille videre i 1 division, så må blive en trio af BP, Ivan og Gomez - det bør også være nok til at vi klare oprykning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nu skal skindet altså ikke sælges inden bjørnen er skudt !
Skulle vi mod forventning ikke klare oprykning i første hug kunne jeg godt se en forlængelse til BP.
- rykker vi op har jeg svært ved at se det
Comment
-
tror jeg der er mange fans der har det sådan. Men af en eller anden grund ser de anderledes på det hos trænerteamet...Slots skal ikke spille videre i 1 division, så må blive en trio af BP, Ivan og Gomez - det bør også være nok til at vi klare oprykning
Han ville have godt af et par sæsoner mere, inden han ryger.
OB er ikke en aktie; det gælder om at vinde fodboldkampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvorfor ikke? Jeg håber, vi forlænger med Slots, og så kan han være med til at spille os i Superligaen.
Han ville have godt af et par sæsoner mere, inden han ryger.
OB er ikke en aktie; det gælder om at vinde fodboldkampe.
Jeg tror bare ikke på det sker - så havde man da landet en aftale noget før
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det lyder sandsynligt, da Odds er/var under administration/økonomisk "rødmarkeret" af det norske fodboldforbund.
Tror ellers de har været rigtige glade for ham
Comment
-
det klart. Hans forløb taget i betragtning så har jeg bare mine tvivl
Så jeg hælder nok mest til ikke at forlænge med ham
- Likes 1
Comment
-
Bjørn er sgu en svær case. Fed person og har nogle kompetencer. Men den der manglende fart slår simpelthen ud på fare barometret. Og så er han også en del skadet.
Så jeg hælder nok mest til ikke at forlænge med ham
BP har lidt af det, og den der Old School tilgang trænger vi desperat til. Jeg er enig med dig i, at han ikke er starter i superligaen, men han er et monster i divisionen, og lad os nu lige se, om vi bare sådan valser op i Superligaen igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det, den her klub har brug for, er nogle typer som de gode, gamle Hemmingsen-brødre, der i ny og næ kan “sparke” en fx uvoren unge ned. Dem har vi haft rigeligt af i truppen.
BP har lidt af det, og den der Old School tilgang trænger vi desperat til. Jeg er enig med dig i, at han ikke er starter i superligaen, men han er et monster i divisionen, og lad os nu lige se, om vi bare sådan valser op i Superligaen igen.
Men håbet om 3p fredag og en rigtig god start lever da.
- Likes 1
Comment
Comment