Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kan ikke alle forkortelserne men Sven, Helander spillede ikke og skader kan vi ikke gøre ved.
Myhra
Owusu Bjørn Slotsager/Gomez Mickelson
Manneh
Ejdum Bonde
DonD Luca Fenger/Markus/William/Hansborg
Er jo ikke fremmede for hinanden .. ikke mere end der er naturligt..
Comment
-
Spørgsmålet er vel også om de har samme opgave .. BW og TB ..
Det lå vel ret klart at BW skulle skabe indtjening via køb og salg af spillere og man får som regel hvad man måler på når der udstikkes KPI´er .. BW handlede også meget i Sverige så det er jo ikke fordi bestyrelsen ikke vidste hvad de gik ind til. BW var kendt for et stort salg i Sverige og nu et stort salg i Danmark ..
TB´s KPI er vel kultur .. lidt sværere at måle på ..
Bjørn købte i øst og vest - Gigo, Tongya Sven, Leeroy, Tom, Myhra og Rami er mine de bedste køb til klubben i mange år.
Og hvor mange spillere købte han i alt? 20-30 spillere måske?
Troels må ikke lave samme fejl.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMange nævner "sidst på vinduet"!
Ved godt at vi ikke står som førstevælgerne, men hvis vi ikke får truppen på plads nu (TT - smid dog de ekstra kroner, reservemålmand, 9'er m.fl.) frygter jeg, at vi allerede efter de første fem/ti runder kan have smidt sæsonen, som vi har set før.
Tilgangen af Bonde giver mig lidt ro på da vi var virkeligt tynde på midten. Der er stadig mangler - og spillere vi skal have sendt videre, men på papiret tænker jeg start 11 plus de første par indskiftere bør være stærke nok.
Men det er jo på papiret - og stort set de samme som burde have været for stærke til at rykke ned sidste sæson.
Jeg syntes det er meget svært reelt at vurdere endnu; mest fordi jeg ikke kender 1 division og vores modstandere så godt, men også fordi - hvor hårdt ramt var truppen og Krogh af uroen sidste år? Har de bare kunnet ryste det af sig uden videre?
Trybull ind ville afhjælpe en del, så mangler der en 2. keeper - og dernæst vil jeg rigtigt gerne have sendt nogle af de spillere videre som ikke skal være her så der kan falde lidt mere ro på - så kan de resterende tilgange for min skyld godt vente til de sidste par uger af vinduet. Tyler og Mustafic - vi ved de skal videre, har virkeligt svært ved at se nogle skulle overtage deres kontrakter - så vi kommer til at betale for at komme ud af kontrakterne - så få det overstået, heller før end siden.
Last edited by mhbp; 17-07-2024, 14:42.
- Likes 2
Comment
-
Ved godt at vi ikke står som førstevælgerne, men hvis vi ikke får truppen på plads nu (TT - smid dog de ekstra kroner, reservemålmand, 9'er m.fl.) frygter jeg, at vi allerede efter de første fem/ti runder kan have smidt sæsonen, som vi har set før.
Vi skal klart have en andenmålmand, men synes godt man kan have lidt tålmodighed med at finde den rigtige. Skulle vi få problemer tror jeg ret hurtigt man kan finde en midlertidig løsning, der har nogenlunde niveau til 1. division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Kan sagtens se vi får en svær start og får det svært i det hele taget. Men kan ikke se man skal kunne smide det allerede efter 5 eller 10 kampe. I sidste sæson var 50 point nok til at rykke op. Jeg tror det bliver endnu mere jævnbyrdigt i denne. Reelt tror jeg vi kan have 0 point efter 8 kampe og stadig have realistisk chance for at rykke op med et par gode handler på sidste dag i transfervinduet (og nok et trænerskifte hvis vi virkelig har så få point).
Vi skal klart have en andenmålmand, men synes godt man kan have lidt tålmodighed med at finde den rigtige. Skulle vi få problemer tror jeg ret hurtigt man kan finde en midlertidig løsning, der har nogenlunde niveau til 1. division.
50 point er næsten en matematisk umulighed, at rykke op med :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg studsede også lige. Oprykning kræver ofte et snit omkring 2 point pr. kamp eller mere.
Vi skal være klar fra 1. runde!
Hvis du slår terning om det, nærmer det sig voldsomt 50 point.
Uanset vil I jo være ekstremt stor favorit på forhånd, alene på baggrund af et helt andet budget end resten af holdene ... så handler det så om forvaltning og nuværende trup.
Jeg overvejer lidt de 500 gange på OB som nedrykker, det er i mine øjne et alt for højt odds, undskyld :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
50% vil ske 1 gang pr. 10.000 år, eller lignende :D.
Hvis du slår terning om det, nærmer det sig voldsomt 50 point.
Uanset vil I jo være ekstremt stor favorit på forhånd, alene på baggrund af et helt andet budget end resten af holdene ... så handler det så om forvaltning og nuværende trup.
Jeg overvejer lidt de 500 gange på OB som nedrykker, det er i mine øjne et alt for højt odds, undskyld :D.
Ja, alt andet end oprykning vil være en gigantisk fiasko og katastrofe.
Selv ved et totalt sammenbrud ender vi nok trods alt ikke helt der nedeTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Tror det er sket en enkelt gang
Ja, alt andet end oprykning vil være en gigantisk fiasko og katastrofe.
Selv ved et totalt sammenbrud ender vi nok trods alt ikke helt der nede
Nej, altså ... jeg tror jo heller ikke at I rykker ned, håb rykker jo ingenting :D.
Jeg vil dog mene at 500 er for højt sat, det kan godt krakelere endnu mere hos jer, med meget uro i truppen og en del mangler, 1 div er dog meget ringere end suppen ... tænk bare på Thomas Mikkelsen!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
At skabe salg, kræver jo også at man køber de rigtige spillere. Bjørn skabte storsalget af Minteh. Men hvem af se spillere han hentede ind, ud over Rami kunne blive til et stort salg?
Bjørn købte i øst og vest - Gigo, Tongya Sven, Leeroy, Tom, Myhra og Rami er mine de bedste køb til klubben i mange år.
Og hvor mange spillere købte han i alt? 20-30 spillere måske?
Troels må ikke lave samme fejl.2022 Bjørn Wesstrøm tiltræder Sander Svendsen Retur fra leje Joel King Købt i Sydney FC Mihajlo Ivancevic Købt i FK Spartak Subotica Alexander Juul Andersen Forlænget Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) Moses Opondo Retur fra leje Aske Adelgaard Rykket op Yankuba Minteh Hentet i Gambia (Akademi) Agon Muscoli Købt fra Kristianssund Omar Jebali Lejet i Esperance Sportive de Zarzis Martin Hansen Købt i Hannover Tobias Slotsager Rykket op Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea Rasmus Nissen Retur fra leje Bjørn Paulsen Købt fra Hammerby IF Charly Nouck Rykket op 2023 Tilgange: Alen Mustafić SK Slovan Bratislava Musa Juwara Leje i Bologna Naatan Skyttä Leje i FC Toulouse Kenneth Zohore Transferfri Max Fenger Retur fra udlejning (Mjallby) Troels Kløve Retur fra udlejning (SønderJ) Christian Vestergaard Retur fra udlejning (Kolding) Luca Kjerrumgaard Retur fra udlejning (Næstved) Joel King Retur fra udlejning (Sidney) Don Deedson Louicius Transferfri Johannes Selven Transferfri Rami Al-Haji Transferfri Mohammed Buya Turey Transferfri Sauli Väisänen Transferfri Leroy Owusu Transferfri Sven Köhler Transferfri Tom Trybull Transferfri Max Ejdum Rykket op Markus Jensen Rykket op Niclas Mouritsen Købt i Helsingør Tyler Burey Købt i Millwall Filip Helander Transferfri 2024 Yaya Bojang (Centerforsvar - def. Midt.) Rykket op Viljar Myhra (Målmand) Kontrakt James Gomez Kontrakt Luca Kjerrumgaard Forlænget Attached Files"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 3
Comment
-
med løs hånd ....2022 Bjørn Wesstrøm tiltræder Sander Svendsen Retur fra leje Joel King Købt i Sydney FC Mihajlo Ivancevic Købt i FK Spartak Subotica Alexander Juul Andersen Forlænget Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) Moses Opondo Retur fra leje Aske Adelgaard Rykket op Yankuba Minteh Hentet i Gambia (Akademi) Agon Muscoli Købt fra Kristianssund Omar Jebali Lejet i Esperance Sportive de Zarzis Martin Hansen Købt i Hannover Tobias Slotsager Rykket op Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea Rasmus Nissen Retur fra leje Bjørn Paulsen Købt fra Hammerby IF Charly Nouck Rykket op 2023 Tilgange: Alen Mustafić SK Slovan Bratislava Musa Juwara Leje i Bologna Naatan Skyttä Leje i FC Toulouse Kenneth Zohore Transferfri Max Fenger Retur fra udlejning (Mjallby) Troels Kløve Retur fra udlejning (SønderJ) Christian Vestergaard Retur fra udlejning (Kolding) Luca Kjerrumgaard Retur fra udlejning (Næstved) Joel King Retur fra udlejning (Sidney) Don Deedson Louicius Transferfri Johannes Selven Transferfri Rami Al-Haji Transferfri Mohammed Buya Turey Transferfri Sauli Väisänen Transferfri Leroy Owusu Transferfri Sven Köhler Transferfri Tom Trybull Transferfri Max Ejdum Rykket op Markus Jensen Rykket op Niclas Mouritsen Købt i Helsingør Tyler Burey Købt i Millwall Filip Helander Transferfri 2024 Yaya Bojang (Centerforsvar - def. Midt.) Rykket op Viljar Myhra (Målmand) Kontrakt James Gomez Kontrakt Luca Kjerrumgaard Forlænget
Ej Skytta var også god mand..
Comment
Comment