Mon ikke det bliver mellem 3 - 4 millioner euro med en videresalgsklausul på 15-20%
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Folk herinde har dybt overvurderet, hvad vi kan få for Slotsager. Erindrer tal som + 60-70 mill.
Tror slet ikke vi er i nærheden af de summer. Slots er en fed type, og at han har spillet så mange kampe, det er svært at fatte. Samtidigt laver han en del fejl, mangler noget fysik og skal klart bedre sig teknisk. Han bliver en stor spiller, men med ét år tilbage får vi altså næppe mange penge for ham.
Han ville have godt af 1-2 sæsoner mere ved os. Håber, vi forlænger.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Over the hill... pænt længeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker ikke han kan se noget positivt i defensive kvaliteter over hovedet. Eller evner det. Virker til en 13 årig knejt på skateboard der kun falder for Ronaldo typer.
Men det er også svært at være objektiv som 13 årig når man er anti fan.
Minder mig om den dag jeg måtte opdrage på et par snotunger i letbanen, der råbte fuck OB.
Jeg går ikke ind i det der :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFolk herinde har dybt overvurderet, hvad vi kan få for Slotsager. Erindrer tal som + 60-70 mill.
Tror slet ikke vi er i nærheden af de summer. Slots er en fed type, og at han har spillet så mange kampe, det er svært at fatte. Samtidigt laver han en del fejl, mangler noget fysik og skal klart bedre sig teknisk. Han bliver en stor spiller, men med ét år tilbage får vi altså næppe mange penge for ham.
Han ville have godt af 1-2 sæsoner mere ved os. Håber, vi forlænger.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Se det der virker tættere på virkeligheden :) ...
Du burde ikke være på et fansite hos en klub du hader, for dit had skinner så tydeligt igennem, at du ikke kan se objektivt på noget som helst.
Smut du over på bold og få nogle flere tæsk, hvis din karantæne er overstået. Tænker du snart har rekorden derovre.
Comment
-
Og det ved du heldigvis ikke en døjt om. Det er kun din mening.
Du burde ikke være på et fansite hos en klub du hader, for dit had skinner så tydeligt igennem, at du ikke kan se objektivt på noget som helst.
Smut du over på bold og få nogle flere tæsk, hvis din karantæne er overstået. Tænker du snart har rekorden derovre.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Råd herfra. Blokker den profil (Entusiastens). Det har jeg gjort for længe siden. Det er kun provokation der kommer derfra (troll).
- Likes 6
Comment
-
Og det ved du heldigvis ikke en døjt om. Det er kun din mening.
Jeg har ikke karantæne, skriver der bare ikke så voldsomt meget ... hvorfor ikke bare holde dig til det du ved, frem for at gætte vildt :)?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Han er tabt for os. Og han passer ikke ind i det nye OB. Så væk med ham på dyrest mulige måde
- Likes 2
Comment
Comment