Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Vi skal ikke have David Nielsen som en langsigtet løsning, der er en skov af dårlige historier i halen på ham. Glem alt om ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
håber godt nok ikke man laver den slags drastiske course correction som man har for vane. Under Kent spillede man tikitaka - det virkede ikke så man hev hårdt i rattet og kørte over i den helt anden banen med Michelsen.
Nu har man smidt alt for meget "OB-kultur" ud under BW - skulle man så bare hovedløst hive alle ind der har en eller anden OB fortid for at rette op på det?
Find nu ud af hvad man vil, hvordan man vil spille og hent så de rigtige folk hjem. Daniel Høegh ville sikkert passe fint ind - Slots sælges nok. Med Høegh, BP, Bojang og Gomez er der da vidst et rimeligt kompetent forsvar.
Men nu hørte jeg SFÅ i går og her blev JJT og julius eskesen nævnt - men passer de ind i hvad man vil? (ved man hvad man vil?) Baseret på spillet og midtbanen de sidste par kampe - så er det måske ikke lige de typer jeg tænker passer ind.
Greve kunne jeg måske bedre se - men hvorfor skulle han vende tilbage til en 1 divisionsklub.
Har man fået etableret nogle kontakter i det gambianske fodbold miljø (minteh, Yaya og Manneh) så håber jeg da heller ikke det er noget man bare kasserer igen.
Jeg håber man får rettet til ovenpå en tumultarisk periode. Får styrket miljøet - men skal OB rykke sig på sigt så skal der bare hentes erfarne kvalitetsspillere ind der kan støtte de unge.
Og så håber jeg da at man internt har et bedre scoutingnetværk end bare at kigge på hvem der tidligere har været en tur omkring ådalen..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...d-ob-lejesvend
Mon vi skal regne med ham her i næste sæson?...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNu har der godt nok været nogle ret urealistisk, romantiske og forblændet-i-fortiden indlæg i denne tråd efterhånden,
Tror måske folk skal screw down a little bit the expectations.
Kim Brink retur, nej vel.
Keld bordingaard retur fra de tyske mestre, ikke rigtig
Falk og Cristian S vil vildt gerne spille 1. div, og fck vil af med dem, ikke rigtig.
Greve og Bif det samme, heller ikke.
David Nielsen, neeeeeej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Haha. Det er i mine øjne den mest hovedrystende vi har lavet de seneste år. Og det siger ikke så lidt. Der har godt nok været mange.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...d-ob-lejesvend
Mon vi skal regne med ham her i næste sæson?...
Man kan jo håbe han selv er interesseret i at ophæve...ellers hænger vi nok på ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvordan kan man få for meget OB kultur?
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMed vores næsten sikre nedrykning har Falk valgt at forlænge i FCK
Edit: med vinderkultur mener jeg, at det ikke er de store ledertyper.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Og godt det samme. Han er jo ikke OB'er, men har FCK i hjertet. Jeg forstår slet ikke folks trang til at ønske sig alle mulige gamle OB-spillere tilbage for at de kan gå på pension hos os. Hvis vi nogensinde skal kunne konkurrere, skal vi ikke have spillere, som er i overskud andre steder pga alder og dyre kontrakter, som deres klubber gerne vil ud af. I SFÅ sidder de og sukker efter Desler, Barrett og Høegh. Jeg medgiver, at de er bedre, end hvad vi har lige om lidt, når vi mister det meste af holdet, men det er jo spillere, som har toppet og som vil være på dyre kontrakter. Det er jo heller ikke fordi, de rigtig kan bringe vinderkultur med sig. Lad nu de unge få chancen, og behold de spillere, som køber ind på et forhåbentlig velgennemtænkt projekt.
Edit: med vinderkultur mener jeg, at det ikke er de store ledertyper.
Mht de andre så er det vel primært et ønske at hente gammelt OB DNA ind i stedet for hvad der kommer fra Øst og Vest ..
Ville da hellere have en Christian Sørensen der sidder på bænken i FCK end Mouritsen eller Daniel Høegh frem for Helander .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Kan Falk bruges i FCK ville han nok også kunne bruges i OB ..
Mht de andre så er det vel primært et ønske at hente gammelt OB DNA ind i stedet for hvad der kommer fra Øst og Vest ..
Ville da hellere have en Christian Sørensen der sidder på bænken i FCK end Mouritsen eller Daniel Høegh frem for Helander ..Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
Kan Falk bruges i FCK ville han nok også kunne bruges i OB ..
Ville da hellere have en Christian Sørensen der sidder på bænken i FCK end Mouritsen eller Daniel Høegh frem for Helander ..
Daniel Høegh syntes jeg ville give rigtig god mening - især når/hvis Slots, Ivan og Helander alle er væk lige om lidt.
Men igen håber virkeligt ikke at man blindt bare kigger på om en spiller tidligere har været i klubben - så konkluderer at de har "OB-DNA" og derfor er gode nok. Kvaliteten skal være i orden - og spillerne skal ikke mindst passe ind til hvad end for et system man ender med at ville spille.
- Likes 1
Comment
Comment