Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Men jeg er enig med dig - vi skal lidt længere frem for reelt at kunne se hvor vi står. Hvor står holdet når vi kommer bagud, eller på anden vis møder noget modstand. Det har der trods alt været for lidt af. Spillet har til tider været svingende, men resultaterne er det ret svært at sætte en finger på.
Mht modstand så glæder det mig at vi "rejste" os efter pokalkampen, spillet var usikkert og langt fra kønt - men man kom hurtigt tilbage på sejrssporet. Og den slags skal jeg se mere af før jeg for alvor tør tro på at en ny mentalitet har slået rod. ( men altså de må hjertens gerne blive ved med at vinde - det kan man godt blive helt vant til )
Og hvordan håndtere TB og Nagel de kommende transfer vinduer. Tesen bla herinde er at nu handlede man ikke dette vindue - fordi det bliver lettere til vinter. Det giver mening - og jeg håber det bliver det vi ser - et par signings til vinter og et par til næste sommer - så der bliver en mere gradvis overgang. Men også det må vi vente på at se.
Personligt har min kritik intet at gøre med at jeg ikke glæder mig, men det er meget i nuet og lige efter en kamp. Men jeg er også ret bevist om at vores nuværende niveau og trup næpper er nok til ret mange sejre næste år. Derfor dette fokus - fordi jeg godt kan li' at se OB vinde nogle kampe, og helst ikke vil tilbage til en tid hvor vi så stimer med 10 kampe i streg uden sejr.
Leave a comment: