Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fint forsøg på at være sjov.

Jeg skal nok tie stille og så kan vi se tilbage i tråden næste år.

Ærgerlig over at mange er forblændet af TB, men håber bestemt at jeg tager fejl og I gør meget brug af håneretten til den tid !
    Jeg tror ærlig talt ikke der er særlig mange herinde der er "forblændet" af Troels Bech. Jeg tror derimod at de fleste har accepteret at der ligger et stort oprydningsarbejde i klubben efter hans forgængere, og de fleste er nok enige i at det er et godt tidspunkt at tage et opgør med kulturen, som han også har italesat. Når man så vinder de første 7 ligakampe, så er det jo bare svært at stå og pege på sportsdirektøren og sige at han er dårlig til sit job.

Jeg tror ikke folk er forblændet, det er bare svært at finde nogen herinde der kan lide Troels Bech mindre end dig.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Min mave rumsterer også noget om at OB kommer i top-6 i superligaen enten før eller efter 2030, ja Troels Bech er sportsdirektør i OB indtil det er tiden til at skifte til en anden.
    Min mave siger at Troels er i OB i 3 år måskle endda 4 år, han stopper nok når han selv mener han ikke kan løfte det yderligere. Det eneste der ville kunne få ham til at stoppe efter 1 år en vel en glippet oprykning, men det ser nu ikke lige ud til at være aktuelt.
    Fint forsøg på at være sjov.

Jeg skal nok tie stille og så kan vi se tilbage i tråden næste år.

Ærgerlig over at mange er forblændet af TB, men håber bestemt at jeg tager fejl og I gør meget brug af håneretten til den tid !

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er jo sådan noget her, der gør, at jeg kalder dine indlæg for det rene vrøvl.

Det er jo helt skørt og grebet ud af den blå luft. Sådanne mavefornemmelser - hvilken interesse har de dog for andre?

Du bryder dig ikke om TBs ‘intellektuelle’ facon. Det er fair. Men hold nu dine sære mavefornemmelser og spekulationer for dig selv og tag lidt kritik ind.
    Fint nok og du stopper med at kalde andre "bonderøve" fordi deres meninger ikke er de samme som dine ?

Desuden kan jeg rigtigt godt lide hans intellektuelle stil, men den passer bare ikke så godt til at stå i spidsen for en professionel fodboldklub, som skal nå nogle meget specifikke (økonomiske) mål !
    Last edited by Online; 25-08-2024, 22:09.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Hvis der ikke bliver hentet en angriber, vil jeg mene vi er dumpet i transfer vinduet.
    lad os få en sulten ung hurtig angriber ind.
    Dumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…

Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB

Vi har en klar A kæde

Max Luca DonD/Jenner

Og så har vi William M og Elias H som reserver

Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…

Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
    Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.

Leave a comment:

• longway78
    replied
    Hvis der ikke bliver hentet en angriber, vil jeg mene vi er dumpet i transfer vinduet.
    lad os få en sulten ung hurtig angriber ind.

Leave a comment:

Working...
X