Oprindeligt indsendt af Garn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvis man i ramme alvor mener, at TB er ‘filosofisk’, så siger det altså en del. TB er velartikuleret, men taler om ganske konkrete og yders håndgribelige ting.
Du er mere til FCM, erhverslingo og Bones. Det er selvfølgelig helt legitimt, men nu tror jeg også, at alle ved præcis, hvor du står, og monstro vi så kunne holde en pause med de samme gentagelser og brok og nyde de 8 sejre i 8 kampe.
Prøv at spørge TB om "Protreptik"... og han vil underholde dig i dagevis.... da han netop baserer sit liv på det/højskoletraditionen og er filosofisk anlagt !
https://troelsbech.com/
https://finans.dk/erhverv/ECE1291795...lseshoejskole/
"Troels Bech, hvad kan en moderne leder bruge Søren Kierkegaard til?
»Vi tror på, at det er godt med mere tid til fordybelse, dannelse og langsommelighed. En gang imellem skal det være langsommeligt, for at det kan være langtidsholdbart.«"
TB taler sjældent om noget konkret, men i flosker... oplys mig gerne om andet
Bones... jeg har aldrig været der og forstår ikke relevancen
Jeg følger FCM, da en af mine venner arbejder på deres akademi/efterskole. Jeg er imponeret over, hvad de har gjort de sidste 10/15 år i forhold til os. Føler vi havde førertrøjen i sølvårene,men smed den... det kan jeg bestemt ikke klandre dem.
Hvor bruger jeg erhvervsprog, som ikke er forståeligt ?
P.S. Tror stadigvæk på at han selv siger op til næste sommer
P.P.S Prøv at spørge ham om, hvorfor han under den eksterne undersøgelse (hvor han bagefter var med til at ansætte sig selv som sportsdirektør) rendte rundt i en BIF-trøje, når han åbenbart har et stort OB-hjerte ? (men hvem gider dog gå op i den slags små detaljer... udover mig ).
TH som scout (wuuuhuuu, nu med eget kontor)Last edited by Online; 05-09-2024, 15:46.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
I hvilke klubber var afløseren allerede fundet?
FCK solgte deres stjerne angriber og skulle i markedet for at finde reserven, Vejle har solgt sin uden at have en afløser.
Lyngby solgte Gudjonsen uden at have en afløser klar.
Alle 3 var spillere man godt kunne forvente ville forlade deres klubber.
FCK var gode til de ting der under ståle, men mener ikke at kunne genkende at andre danske klubber altid har afløseren klar inden salg.
Det skulle lige være FCN, men det er vel lidt en anden case.Last edited by jojo; 05-09-2024, 14:24.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er her forum er uden kvalitet, hvis vi blot accepterer banaliteter og konstante ytringer uden eftertanke. Det har jeg det glimrende med at påpege. Tone-diskussion melder jeg pas på.
Men hey, igen. Jeg har så rigeligt været, hvor du sidder nu. Selvbestaltet banalitetspolitibetjent.
MvH ChrisOB
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDer er her forum er uden kvalitet, hvis vi blot accepterer banaliteter og konstante ytringer uden eftertanke. Det har jeg det glimrende med at påpege. Tone-diskussion melder jeg pas på.
edit; kan være du selv skulle forsøge at efterleve detLast edited by mhbp; 05-09-2024, 13:34.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Der er her forum er uden kvalitet, hvis vi blot accepterer banaliteter og konstante ytringer uden eftertanke. Det har jeg det glimrende med at påpege. Tone-diskussion melder jeg pas på.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis man i ramme alvor mener, at TB er ‘filosofisk’, så siger det altså en del. TB er velartikuleret, men taler om ganske konkrete og yders håndgribelige ting.
Du er mere til FCM, erhverslingo og Bones. Det er selvfølgelig helt legitimt, men nu tror jeg også, at alle ved præcis, hvor du står, og monstro vi så kunne holde en pause med de samme gentagelser og brok og nyde de 8 sejre i 8 kampe.
- Likes 4
Leave a comment:
-
- Likes 5
Leave a comment:
-
Hvis du læser, hvad jeg har skrevet om baggrunden for at vente. Hvad synes du så alternativet er? Her tænker jeg at logik er tilstrækkeligt, og at der derfor ikke brug for citater.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Der er mange usikkerheder i det regnskab. Du henter ikke bare en eller anden ind, der skal være afløser for Luca, når
vi ikke aner, hvornår han er solgt.
Luca kunne gå i stå i sin udvikling, og så har vi gjort regning uden vært.
Sælger vi Luca, skal der hentes en erstatning. Bliver forhandlingerne og tilbuddene så insisterende, at man godt kan mærke, at nu er det næste vindue, han ryger, så skal man reagere. Ikke før - medmindre vi har en knægt rendende på U17 eller U19, så skal han bare op og træne noget oftere med. Så tidligt som muligt. Så vidt jeg ved, har vi ikke nogle store angrebsstjerner rendende i Ådalens akademi for tiden. (Fraregnet Martin, der vidst påtænkes 8’er position)
Leave a comment:
-
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
I hvilke klubber var afløseren allerede fundet?
FCK solgte deres stjerne angriber og skulle i markedet for at finde reserven, Vejle har solgt sin uden at have en afløser.
Lyngby solgte Gudjonsen uden at have en afløser klar.
Alle 3 var spillere man godt kunne forvente ville forlade deres klubber.
FCK var gode til de ting der under ståle, men mener ikke at kunne genkende at andre danske klubber altid har afløseren klar inden salg.
Det skulle lige være FCN, men det er vel lidt en anden case.Last edited by Online; 05-09-2024, 10:33.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Ideen om at vi kan hente spillere, der har niveau til at afløse vores profiler, når vi kommer i Superligaen, men som skal have det fint med at være andenviolin/‘spilles ind’ et år i første division, virker godt nok noget virkelighedsfjern. Hvadenten det er for Luca eller på venstrebacken, som en del argumenterer for. Hvis det var muligt havde TB da garanteret gjort det, men det er det næppe. Dem man kan hente ind med udsigt til at være backup eller rotationsspillere på et hold i toppen af første division er generelt spillere, der har niveau til at være backup eller rotationsspillere i toppen af første division.
Leave a comment:
Leave a comment: