Så er det da, fordi du ikke vil se det. Selvfølgelig er det positivt, at man nu får 4 måneders arbejdsro til at forsøge at nå til enighed om en ny kontrakt.
Så du tror at 4 måneder med splinter i røven gør tingene bedre når han og agenten nærmer sig 1/1 hvor de kan forhandle til andre sider og 99,9% have udsigt til at score en højere kontrakt/sign on/agent fee?? Der er intet positivt ved dette
Det er bare dårligt arbejde af OB(Hvis det ikke når at komme på plads) og de må bare erkende at have skidt i nælderne her.
At lade en 18 årig golden boy gå ind i sit sidste kontrakt år uden nogen form for afklaring eller salg er amatøragtigt på den værste klinge
Det er ikke en direkte TB bashing. Mere en generel betragtning af alle der har haft med dette at gøre i hele forløbet
Det er vildt nok hvis vi ender med kun at hente to spillere i det her vindue. Prøv at forestil jer hvis vi var blevet fortalt det i starten af vinduet, folk var gået amok
Dejligt!
Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.
Jeg tænker desværre den bliver svær! Hvorfor skulle han vælge den plan?....det er jo ikke ligefrem fordi vores track record Ift. løfter og planer er imponerende
Kan absolut intet dejligt finde i denne nyhed. Intet
Så er det da, fordi du ikke vil se det. Selvfølgelig er det positivt, at man nu får 4 måneders arbejdsro til at forsøge at nå til enighed om en ny kontrakt.
Dejligt!
Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.
Kan absolut intet dejligt finde i denne nyhed. Intet
Dejligt!
Ja tiden vil i givet fald være til det - men hvad mon det betyder for TS og ikke mindst hans agent at OB har valgt at sætte ham på bænken i denne sæson - hvis jeg var hans rådgiver ville rådet være - kom videre - de satser ikke på dig på den længere bane - hvis vi virkelig vil TB bør vi spille ham indtil han har meddelt os at han IKKE forlænger ( men det er så muligvis også det der er sket).
Dejligt!
Det ville undre mig meget, hvis TB ikke har lagt en strategi for, hvordan den her trup skal blive konkurrencedygtig til SL. Det ville trods alt være at fornærme hans intellekt og erfaring fra BIF.
Tænker ingen af os har været rekruteringsansvarlig i en 1. div. klub. Så det er og bliver spekulationer. Men virker det ikke sandsynligt, at det, som andre skriver, er lettere at rekruttere den rette kvalitet, hvis man tæt på kan garantere SL 5 måneder efter? Samtidig er det også min holdning, at man ikke skal signe noget, hvor risikoen er for stor for at kvaliteten ikke er god nok til SL. Synes vi har haft (og stadig har) rigeligt spillere, som der er bundet lønkroner til, som ikke har været (er) gode nok. Det er jo handlingslammende for at skabe den rigtige trup.
Jeg vælger at have tiltro til at der er en plan - men det betyder jo også, at man ikke kan have noget håndfast NU, hvis mine spekulationer omkring, hvad der er muligt at hente nu, kontra til vinter kontra til sommer er rigtige. Hellere kunne tilbyde maksimalt i løn til de rigtige, end at have lønninger bundet til spillere som Buray, Selven og andet skrammel.
Ikke uenig .. jeg har hele tiden talt for at man holder krudtet tørt til vinter hvor man er så tæt på oprykning som muligt og kan spille på den gode kultur osv.
Nemmere i Norge og Sverige men også spillere i Superligaen der ikke har fået så meget spilletid i efteråret .. Tyskland og Holland måske ..
Men det betyder ikke at jeg ikke gerne havde set mere allerede nu .. for pludselig er det mange der skal skiftes på kort tid, specielt hvis der ikke bliver forlænget med i hvertfald halvdelen af de der har kontraktudløb .. men kan de få noget bedre end OB i SL?
FCK er jfr. Tipsbladet ude efter Tobias Salquist der spiller i USA som alternativt til andre de har kig på .. så er det vel ikke helt usandsynligt at de også hr et øje på Slotsager til kampene i suppen …
Transfermarket i USA er lukket så et salg derfra virker ikke nemt ..
Så tror jeg mere at de købte ham fra Vejle hvis det var de kom i knibe. Slots til FCK tror jeg ikke på.
Slots er mere en FCN handel hvis de mangler noget
FCK er jfr. Tipsbladet ude efter Tobias Salquist der spiller i USA som alternativt til andre de har kig på .. så er det vel ikke helt usandsynligt at de også hr et øje på Slotsager til kampene i suppen …
Transfermarket i USA er lukket så et salg derfra virker ikke nemt ..
Syntes bare at det kræver lidt mere .. håndfast .. før jeg er overbevist …
Det ville undre mig meget, hvis TB ikke har lagt en strategi for, hvordan den her trup skal blive konkurrencedygtig til SL. Det ville trods alt være at fornærme hans intellekt og erfaring fra BIF.
Tænker ingen af os har været rekruteringsansvarlig i en 1. div. klub. Så det er og bliver spekulationer. Men virker det ikke sandsynligt, at det, som andre skriver, er lettere at rekruttere den rette kvalitet, hvis man tæt på kan garantere SL 5 måneder efter? Samtidig er det også min holdning, at man ikke skal signe noget, hvor risikoen er for stor for at kvaliteten ikke er god nok til SL. Synes vi har haft (og stadig har) rigeligt spillere, som der er bundet lønkroner til, som ikke har været (er) gode nok. Det er jo handlingslammende for at skabe den rigtige trup.
Jeg vælger at have tiltro til at der er en plan - men det betyder jo også, at man ikke kan have noget håndfast NU, hvis mine spekulationer omkring, hvad der er muligt at hente nu, kontra til vinter kontra til sommer er rigtige. Hellere kunne tilbyde maksimalt i løn til de rigtige, end at have lønninger bundet til spillere som Buray, Selven og andet skrammel.
Han blev solgt mens sønderjyske spillede i 1 division :)
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
4 mål og 4 assists i 58 Superligakampe, og 3 mål og 4 assists i 23 Eliteserien-kampe.
Ja okay. Jeg kan bare huske ham som en god spiller der blev solgt mens han var hot. Forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke lejer en spiller som ham ind til konkurrence og gardering. Det virker jo som om at man har berøringsangst ift at få utilfredse spillere
Men som vi har set igennem årene. Hvis den ene side af vejen ikke virker laver vi en skarp uvending og gør alt anderledes
Leave a comment: