Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

AZ er vel “berømt” for at spille sit system ligegyldig hvad, så der vil næppe heller være en plan b. AZ har dog erfaring i store mængder sammenlignet med Søren, men at han skulle være en “frelser”, det er jeg bange for, at han ikke vil være på den lidt længere bane, Han vil nok få alle op i gear til en start, men hvordan det vil se ud efter 12-18 måneder, det er jeg mere bekymret for.

Jeg ser hverken AZ eller Søren som det helt optimale valg. Er dog ikke ligeså trist som mange af Jer andre, for det tilfælde Søren forsætter. Der er bedre trænere end Søren, men er de tilgængelige.

Stemmer på Jess Thorup

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ikke den store overraskelse med Lyng

Men jeg vil da blive overrasket hvis det ikke holder stik med ny cheftræner.
      Syntes godt nok der har været mange forskellige kilder der siger noget af det samme.

Men jeg er generelt ikke helt solgt på AZ så for mig gør det ikke det store. Selvom jeg tvivler lidt på Sørens evner som cheftræner i OB
      Så vi må se hvad der sker
      jeg er heller ikke helt solgt på Zorninger. Men det er jeg heller ikke på Krogh - og jeg syntes vitterligt ikke han har vist nok til at jeg ville turde fortsætte med ham ved roret.

Zorninger vil være et spændende valg, vil give mig lidt tro på næste sæson - men derfor kan det sagtens vise sig at være en fejl.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det ville være en falliterklæring. Og nej, jeg kan ikke spises af med Bisgaard som assistent. Et af målsætningerne for denne sæson var tydelighed og udtryk - det har vi og den hovedansvarlige, Søren Krogh, desværre fejlet i. Det må have en konsekvens. Problemet er, at Troels Bech også er medansvarlig i forårets spillemæssige ørkenvandring. Ved at fyre Krogh ved han, at han er den næste, der står for skud, fordi TB eller Thorborg (eller begge) har villet spare sig gennem 1. division.
        Det er nemt at bruge andre folks penge - OB investerer 60 millioner i det nye stadion + forhøjet leje, jeg kan godt forstå at OB ikke har mange millioner ekstra til nye spillere eller hvad der kunne forbedre truppen

Comment

Det ville klæde OB at melde ud, hvad man vil på trænerpositionerne efter al den snak og rygtedannelse luften er tyk af!

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det er nemt at bruge andre folks penge - OB investerer 60 millioner i det nye stadion + forhøjet leje, jeg kan godt forstå at OB ikke har mange millioner ekstra til nye spillere eller hvad der kunne forbedre truppen
            De har jo udtalt at de penge kommer fra en anden kasse, så det burde ikke spille ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              AZ er vel “berømt” for at spille sit system ligegyldig hvad, så der vil næppe heller være en plan b. AZ har dog erfaring i store mængder sammenlignet med Søren, men at han skulle være en “frelser”, det er jeg bange for, at han ikke vil være på den lidt længere bane, Han vil nok få alle op i gear til en start, men hvordan det vil se ud efter 12-18 måneder, det er jeg mere bekymret for.

Jeg ser hverken AZ eller Søren som det helt optimale valg. Er dog ikke ligeså trist som mange af Jer andre, for det tilfælde Søren forsætter. Der er bedre trænere end Søren, men er de tilgængelige.

Stemmer på Jess Thorup
              Jeg tror heller ikke Zorninger nødvendigvis er en "frelser" men til at begynde med skal vi have en træner ind der kan søger for at vi overlever år 1 i superligaen - der har jeg noget mere tiltro til Zorninger end til Krogh.

Og personligt så håber jeg så virkeligt ikke på Thorup - syntes han typemæssigt vil være endnu en i rækken, Krogh, Alm, Hemmingsen, Kent, helt tilbage til Lars Olsen lidt rigeligt knudemand på sidelinjen, der kunne jeg godt tænke mig en anden type.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

endnu en nedrykning koster 20-25 mill hvis det kan gøre det...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nu er det ikke sådan at jeg har vundet en udliciteret opgave, hvor jeg skriver for andre end mig selv. Så ja, selvfølgelig er det for egen regning, som alle andre. Dyr, ja men det skriver jeg jo heller ikke at den ikke var, men bedre og det var den klart end den nuværende trup samt den vi får. Med mindre at TB og NT har fået et wakeup call efter Aabs nedrykning. Men det tvivler jeg desværre stærkt på. SKs manglende cheftræner erfaring blev allerede udstillet vil den manglende uro i truppen i Superligaen. En mere erfaren træner havde allerede sat dem stolen for døren og prøvede andre samt anden taktik. Det var jo kun indtil det sidste, hvor han skiftede ud og han skiftede system og da var det allerede for sent. Desuden overtog han "kun" cheftræner opgaven, han var her jo allerde under Alm. Dette forår har ingen fremgang vist og det skydtes ikke kun SK, men også den manglende kreativitet på den centrale midtbane grundet salg og Bondes skade. Men det er netop også under sådanne forhold at en cheftræners manglende evner bliver udstillet. SK har for det meste krampagtigt holdt fast i 4-3-3 også når det flere gange ikke har virket, især imod andre hold som spiller 5-3-2. Vi skal have en cheftræner som er mere taktisk stærk og har en plan b, når plan a ikke fungerer. Men en ny træner gør det ikke alene. Dertil er truppen for svag, men SK har haft chacen længe for at bringe udviklen i spillet og det er ikke sket. Så et forhåbentligt farvel og tak til ham.
                  Min pointe slår så ikke igennem .. det er en fejl af mig at jeg ikke får skrevet det direkte, men jeg mener faktisk at truppen på trods af prisen var dårligere end den er nu når den var så dysfunktionel som den på alle måder var. Ingen holdånd og lyst til at spille hinanden bedre som hold, ingen lyst at løbe de ekstra meter som vi for sent så i kampen mod RFC. Hvis du lige læser mit indlæg en gang mere vil du også se at jeg tvivler på at SK er den rigtige træner næste sæson.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Det ville klæde OB at melde ud, hvad man vil på trænerpositionerne efter al den snak og rygtedannelse luften er tyk af!
                    Krogh har jo kontrakt et år til - så reelt er der jo ikke noget at melde ud. Det er en "ikke" nyhed at komme med.

Uanset hvad så kan jeg ikke se de melder noget ud før efter sidste sommerkamp - det er vel i morgen...men jeg håber godt nok også vi hører noget i denne uge - helst at der er en ny chef på vej ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

De har jo udtalt at de penge kommer fra en anden kasse, så det burde ikke spille ind
                      Det er vist noget med budget - der er nok kun en kasse, som at der kun er en ejer ....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Krogh har jo kontrakt et år til - så reelt er der jo ikke noget at melde ud. Det er en "ikke" nyhed at komme med.

Uanset hvad så kan jeg ikke se de melder noget ud før efter sidste sommerkamp - det er vel i morgen...men jeg håber godt nok også vi hører noget i denne uge - helst at der er en ny chef på vej ind
                        Enig - men har samtidigt stor respekt for opgaven at vælge en træner, godt det ikke er mig

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Min pointe slår så ikke igennem .. det er en fejl af mig at jeg ikke får skrevet det direkte, men jeg mener faktisk at truppen på trods af prisen var dårligere end den er nu når den var så dysfunktionel som den på alle måder var. Ingen holdånd og lyst til at spille hinanden bedre som hold, ingen lyst at løbe de ekstra meter som vi for sent så i kampen mod RFC. Hvis du lige læser mit indlæg en gang mere vil du også se at jeg tvivler på at SK er den rigtige træner næste sæson.
                          Er det ikke der I går skævt af hinanden? Der er forskel på trup (en samling spillere) og et (sammen)hold …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Om ikke andet kunne det jo være for at lægge rygterne i graven.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Skal man ikke typisk betale kassen for kvalitet... ellers mindre for middelmådighed ?
                              Jo. Men vil man?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Om ikke andet kunne det jo være for at lægge rygterne i graven.
                                bestemt, og tænker også TB bliver nødt til hvis han vælger at fortsætte med Krogh - for der vil være en konstant rumlen, selv om vi jo nok ved hvor det peger henaf hvis ikke der bliver meldt noget ud i løbet af denne uge...

Men som sagt, så tænker jeg man tager de sommerkampe med og får lukket sæsonen helt ned først. En fyring af Krogh vil tage al opmærksomhed omkring de arrangementer. Og vælger man at fortsætte med ham - så haster det ikke med en udmelding jo - den kan snildt vente til onsdag.

Comment

Working...
                                X