Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber han får lov at fortsætte. Kroghs forståelse for den mentale ændring der er brug for i Ådalen, ser jeg som utrolig vigtig. Det betyder ikke at en anden træner ikke kunne gøre det samme, men jeg tror desuden at Krogh kunne udvikle sig sammen med holdet i første division.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Håber han får lov at fortsætte. Kroghs forståelse for den mentale ændring der er brug for i Ådalen, ser jeg som utrolig vigtig. Det betyder ikke at en anden træner ikke kunne gøre det samme, men jeg tror desuden at Krogh kunne udvikle sig sammen med holdet i første division.
      Han har været god til at sige de helt rigtige ting, meget ligesom vores ledelse, men når det kommer at få det til at ske i praksis, så har det vist sig at være varm luft.

      Hvis vi fortsætter med Søren Krogh som cheftræner så rækker klubbens ambitioner tydeligvis ikke til mere end 1. division.

      Håber han kan få en anden funktion i klubben, det skal bare ikke være cheftræner fordi det er kke den optimale funktion for ham. Og det har det seneste halve år også bevist.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Han har været god til at sige de helt rigtige ting, meget ligesom vores ledelse, men når det kommer at få det til at ske i praksis, så har det vist sig at være varm luft.

        Hvis vi fortsætter med Søren Krogh som cheftræner så rækker klubbens ambitioner tydeligvis ikke til mere end 1. division.

        Håber han kan få en anden funktion i klubben, det skal bare ikke være cheftræner fordi det er kke den optimale funktion for ham. Og det har det seneste halve år også bevist.
        Så skal man i så fald opfinde en ny funktion. Noget ala. "Kultur direktør" eller et eller andet. Så skulle han overtage Bjørns del om at være tæt på holdet, som han ellers har været det seneste stykke tid. Ved ikke om sådan noget overhovedet er realistisk.. men det kunne godt være en mulighed

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Så skal man i så fald opfinde en ny funktion. Noget ala. "Kultur direktør" eller et eller andet. Så skulle han overtage Bjørns del om at være tæt på holdet, som han ellers har været det seneste stykke tid. Ved ikke om sådan noget overhovedet er realistisk.. men det kunne godt være en mulighed
          Vi mangler en head og meth.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Han har været god til at sige de helt rigtige ting, meget ligesom vores ledelse, men når det kommer at få det til at ske i praksis, så har det vist sig at være varm luft.

            Hvis vi fortsætter med Søren Krogh som cheftræner så rækker klubbens ambitioner tydeligvis ikke til mere end 1. division.

            Håber han kan få en anden funktion i klubben, det skal bare ikke være cheftræner fordi det er kke den optimale funktion for ham. Og det har det seneste halve år også bevist.
            Jeg vil opfordre til at overveje hvor lang tid det tager at ændre en syg kultur i en gruppe mennesker. Hvis der kommer et helt nyt team ind vil det tage dem mange måneder at diagnosticere problemerne. Så skal de til at løse dem. Det kan blive katastrofalt for næste sæson. SK ved præcis hvilken problematik holdet står i. Han er allerede i gang med den svære proces. Jeg synes at det er så synd at folk ikke forstår at man ikke bare siger til en gruppe mennesker at nu skal de bare have den her kultur og då har de det. Jeg har arbejdet med grupper af mennesker og gruppedynamikker i 22 år. Det er ekstremt komplekst når det først er kørt af sporet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg vil opfordre til at overveje hvor lang tid det tager at ændre en syg kultur i en gruppe mennesker. Hvis der kommer et helt nyt team ind vil det tage dem mange måneder at diagnosticere problemerne. Så skal de til at løse dem. Det kan blive katastrofalt for næste sæson. SK ved præcis hvilken problematik holdet står i. Han er allerede i gang med den svære proces. Jeg synes at det er så synd at folk ikke forstår at man ikke bare siger til en gruppe mennesker at nu skal de bare have den her kultur og då har de det. Jeg har arbejdet med grupper af mennesker og gruppedynamikker i 22 år. Det er ekstremt komplekst når det først er kørt af sporet.
              Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.

              Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.

              Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.

                Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.

                Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.
                Super formuleret!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.

                  Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.

                  Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.
                  Det er både betryggende og ret foruroligende, at man kan formå at indføre den rigtige indstilling på akademiet - men ikke på førsteholdet. Så det er også vigtigt at man på en eller anden måde får Tonny indover processen, da han vel i høj grad har været katalysator for at det er lykkedes på akademiet.

                  Comment


                    Søren Krogh har lavet mange store fejl, og gentaget dem. Jeg tror ikke på, at han kan rykke noget som helst.

                    Comment


                      Enig med dem der mener Krogh skal blive.!

                      At tale om at det er uambisiøst at beholde ham, svarer til at vi så også skal ud og hente 6-7 nye, udenlandske profiler, der er proven og tidligere har begået sig på højt niveau. For det viser ambitioner (Hej Helander, köhler, Trybull, Al-hajj....osv)

                      Comment


                        Enig, det her står og falder ikke med Søren Krogh.

                        Kultur, ja det har vi allesammen snakket om i 100 år, det er ikke et buzzword der hæfter specielt på Krogh.

                        Nu skal man jo i første omgang også lige finde ud af hvilken kultur det er man vil.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Det er både betryggende og ret foruroligende, at man kan formå at indføre den rigtige indstilling på akademiet - men ikke på førsteholdet. Så det er også vigtigt at man på en eller anden måde får Tonny indover processen, da han vel i høj grad har været katalysator for at det er lykkedes på akademiet.
                          Hent Kim Engstrøm .. han har om nogen træner arbejdet med kulturen på akademiet og arbejdet sammen med Tonny. Han kender vel også størstedelen af dem der udgør 1. holdet nu og måske dem der er på vej ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Enig med dem der mener Krogh skal blive.!

                            At tale om at det er uambisiøst at beholde ham, svarer til at vi så også skal ud og hente 6-7 nye, udenlandske profiler, der er proven og tidligere har begået sig på højt niveau. For det viser ambitioner (Hej Helander, köhler, Trybull, Al-hajj....osv)
                            Så er det vidst heller ikke værre.
                            Ved ikke hvorfor de skulle være udenlandske, men profiler, jo. Det vil da også være uambitiøst ikke at forstærke holdet, især når vi kører videre med de samme budgetteter.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Enig med dem der mener Krogh skal blive.!

                              At tale om at det er uambisiøst at beholde ham, svarer til at vi så også skal ud og hente 6-7 nye, udenlandske profiler, der er proven og tidligere har begået sig på højt niveau. For det viser ambitioner (Hej Helander, köhler, Trybull, Al-hajj....osv)
                              Kan du på nogen måde forklare mig hvad det er Søren Krogh har gjort med holdet, det halve år han har været cheftræner, som overbeviser dig om at det vil være betryggende at give ham ansvaret for oprykning i en ikke specielt let 1. division.

                              Udover en masse fin snak, så har ikke ikke set noget som helst. Han har famlet rundt hele vejen og det sluttede så af med en helt igennem katastrofal nedrykning

                              Comment


                                En der havde haft erfaring som Superliga træner, havde ikke ventet så længe med at skifte system eller give andre chancen mv. Synes han udviste manglende taktisk viden, hvilket blandt andet Thomas Dalslykke både i SFÅ podcasten samt i blog sektionen Mellemrummet, som er fint og saligt beskrevet. SK er supersymtatisk og han vil klubben. Men OB har været prøveklud nok for hans trænerambitioner og at være sympatisk er ikke nok. Han har også fejler big time og vi skal have en helt frisk start. Så ud med SK og BW. Desuden håber jeg at OB bliver ud skilt fra Odense Event og NT blander sig langt mindre i det daglige hvad angår selve fodbolden.
                                Last edited by Mwape; 27-05-2024, 07:38.

                                Comment

                                Working...
                                X