Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg taler ikke for, at folk ikke må mene, hvad de vil. Jeg taler om, at den meget negative tone, og den konstant tilbagevendende kritik, der bliver tærsket og tærsket og tærsket i en skyttegravskrig af holdninger ikke er fordrende for en god debat, hvor mange OB-interesserede gerne vil deltage. Tværtimod.

Som det er blevet sagt før, så lukker forum sig mere og mere om sig selv, og et utal af ikoniske brugere og debattører er forsvundet gennem årene. Hvis vi vil have nye til, kunne det være, at man ikke skulle gøre det så ultimativt at være en del af en debat herinde.

Jeg kan sagtens tage fejl her, og så fortsætter vi bare i samme rille, men jeg bliver nødt til at sige, at jeg udmærket godt forstår Troels Bech, når han taler om de der fynske korslagte arme og en høj grundskepsis, og nej! Det handler ikke om de sidste 14 år, det er bare en belejlig undskyldning, folket har sgu altid grundlæggende været negative omkring OB her på Fyn og forventet guld og grønne skove - sådan var det også på tribunerne i sølvårene - og før.

Igen lad mig pointere, klarificere og understrege. Jeg vil ikke censurere nogen, men jeg følger hundrede procent Davidsens pointe med, at den megen og voldsomme negativitet er voldsomt drænende for tiden.
    Hvis vi skal debattere ordentligt skal stråmændene pakkes væk. Sangen om at OB’s fans er særligt krævende er falsk. Det eneste vi forventer er at der spilles til par, for at blive i Niels Thorborgs floskelunivers. Og det gælder også investeringer i klubben, der sidst jeg tjekkede lå i landets tredjestørste by.
    OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Hvis vi skal debattere ordentligt skal stråmændene pakkes væk. Sangen om at OB’s fans er særligt krævende er falsk. Det eneste vi forventer er at der spilles til par, for at blive i Niels Thorborgs floskelunivers. Og det gælder også investeringer i klubben, der sidst jeg tjekkede lå i landets tredjestørste by.
      Jeg er jo som bekendt anti-fan, men læser stadig med, kommenterer bare sjældent også fordi det ikke er ønsket og det er fair ... her vil jeg dog lige smide en ting ind.

OB`s fans er ikke mere krævende end andres og OB ligger i et område hvor det burde være muligt at være fast i top 6.

Sådan ser jeg det.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Hvorfor egentlig kalde det en floskel?

Comment

Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg

Hvorfor egentlig kalde det en floskel?
          Spille til par? Det blev det da det blev sagt 200x i udsendelsen.
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Working...
          X