Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Jeg er sikker på at Søren Krogh gør det så godt han kan med de spillere har har til rådighed. Det er vanskeligt når holdet nu mangler gode midtbanespillere og Luca ikke kan lave mål. Men mon ikke Grot og Luca kan få lavet de mål, der skal til. Jeg er nu enig i at Troels Bech er nødt til at finde en afløser for SK til Superligaen. Ikke en ung knøs men en med tyngde .
    Han gør helt sikkert det bedste han kan med den trup han har til rådighed .. alt andet vil være naturstridigt, og vi kan vel heller ikke negligere det kaos der herskede i klub og trup for mindre end et år siden. SK var måske det bedste (eneste) valg der var hvis der skulle være en form for kontinuitet når nu ledelsesgangen igen (stadig) var urolig og truppen var sprængt i småstykker af spillere der tydeligvis ikke ville være i OB. Skal SK så være træner i OB i næste sæson? Det må vel afhænge af om TB ser den fremgang i spillet som er et krav som SK kender til, og om truppen bakker op om SK i hverdagen og tror på han kan præstere det nødvendige.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Han gør helt sikkert det bedste han kan med den trup han har til rådighed .. alt andet vil være naturstridigt, og vi kan vel heller ikke negligere det kaos der herskede i klub og trup for mindre end et år siden. SK var måske det bedste (eneste) valg der var hvis der skulle være en form for kontinuitet når nu ledelsesgangen igen (stadig) var urolig og truppen var sprængt i småstykker af spillere der tydeligvis ikke ville være i OB. Skal SK så være træner i OB i næste sæson? Det må vel afhænge af om TB ser den fremgang i spillet som er et krav som SK kender til, og om truppen bakker op om SK i hverdagen og tror på han kan præstere det nødvendige.
      Men det kan jo heller ikke afvises at grunden til at spillere ikke ville være i truppen skyldes SK.

Allerede ved årsskiftet handlede det for SK mere om ikke at ryge ned end at komme i top6, hvilket der var mulighed for. OB lå faktisk nr. 7 på et tidspunkt og var kun få point fra at nå det mål.
      Han tabte truppen fuldstændig da top6 glippede.
      Den kommunikation SK står for må være virkelig demotiverende for spillere med ambitioner og erfaring fra andet end OB.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det kan jo heller ikke afvises at grunden til at spillere ikke ville være i truppen skyldes SK.

Allerede ved årsskiftet handlede det for SK mere om ikke at ryge ned end at komme i top6, hvilket der var mulighed for. OB lå faktisk nr. 7 på et tidspunkt og var kun få point fra at nå det mål.
        Den kommunikation SK står for må være virkelig demotiverende for spillere med ambitioner og erfaring fra andet end OB.
        ... og nok derfor flere ville væk !

De blev udskammet og man valgte stilen med rundkredshygge, de udstødtes ø og overvinder-blablabla.....

Jeg forstår godt, at mange (udlændinge) ikke forstod (og reagerede på) højskolefilosofien og løftebrud mht. strategi og ambitioner!

Comment

Der er jeg bare 1000 enig Plum. Det var en fuldstændig vild melding han kom med der.
          Fatter ikke folk faldt på halen over hans tale vinteren 23/24, deromkring han blev fastansat.
          Han har slet ikke fulgt op på løfterne.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tror ikke det sker før sæsonslut (medmindre vi ville falde total tilsammen og der sker næppe). SK viste sig som 100% loyal klubmand og så giver man ham vel de otte kampe til sæsonslut og oprykningsfejring. Men tror ikke det bliver til mere. TB krævede at se en fremgang i spillet, men med undtagelse af Horsens-kampen ser vi det modsatte. Virkelig ærgerligt fordi Søren er en meget sympatisk fyr men vi kommer ikke videre med ham.
            Grundlæggende handler det vel om TB tror på at SK kan skabe et udtryk i de resterende 10 kampe der kan bygges videre på i SL med få men målrettede tilgange med høj kvalitet. Der er fortsat en del kontraktudløb og vel et salg eller to, så måske fem tilgange (et halvt hold) til start11 og fortsat med akademister som reserver .
            Helt sikkert er det, at det hold der slider med det i 1. div. ikke kan præstere godt nok i SL.
            Alternativt har TB indset at transferstrategien i vinters er slået fejl og han er indstillet på at starte forfra til sommer og at de sidste ti kampe bare skal overstået med de tre kampe der skal vindes for at rykke op.
            Så har man for alvor spildt et år ..
            Tror ikke at der er mange “eksperter” der vil klappe af et OB der rykker op med kommentarer om at de har arbejdet
            klogt med at få et sammentømret hold med et stærkt udtryk og et fastlagt spil a la Silkeborg da de rykkede op.. der er OB meget langt fra på trods af væsentlig bedre forudsætninger …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Grundlæggende handler det vel om TB tror på at SK kan skabe et udtryk i de resterende 10 kampe der kan bygges videre på i SL med få men målrettede tilgange med høj kvalitet. Der er fortsat en del kontraktudløb og vel et salg eller to, så måske fem tilgange (et halvt hold) til start11 og fortsat med akademister som reserver .
              Helt sikkert er det, at det hold der slider med det i 1. div. ikke kan præstere godt nok i SL.
              Alternativt har TB indset at transferstrategien i vinters er slået fejl og han er indstillet på at starte forfra til sommer og at de sidste ti kampe bare skal overstået med de tre kampe der skal vindes for at rykke op.
              Tror ikke at der er mange “eksperter” der vil klappe af et OB der rykker op med kommentarer om at de har arbejdet
              klogt med at få et sammentømret hold med et stærkt udtryk og et fastlagt spil a la Silkeborg da de rykkede op.. der er OB meget langt fra på trods af væsentlig bedre forudsætninger …
              Medmindre der sker en voldsom ændring og udvikling i vores spil og udtryk i de sidste 8 kampe så vil jeg mene at dette forår er helt og aldeles forfejlet fra vores trænerteams side.
              Hvis TB kommer frem til en anden konklusion, så forstår jeg ingenting af de udmeldinger TB og resten af ledelsen kommer med. Til sommer skal der helt andre boller på suppen, hvis OB vil tages alvorligt.

Comment

Er det ikke ved at være for sent til det? Tænker det skal være et turn around af en anden verden der skal til de resterende 8 runder, og selv der vil jeg være kraftigt i tvivl. Jeg syntes der grundlæggende mangler en løbende udvikling, at man kan se der bliver lagt på...syntes jeg ikke er tilfældet.

Jeg håber nu at Krogh kan få nok gode præstationer så en oprykning ikke for alvor kommer i farer, så kan han slutte sæsonen af og man kan tage afsked med ham på en ordenlig måde og bringe en ny træner ind efter sæsonen. Håber virkeligt ikke vi skal ud i og trykke på knappen i en eller anden panik handling...men Krogh bør være fortid når sæsonen er slut.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Medmindre der sker en voldsom ændring og udvikling i vores spil og udtryk i de sidste 8 kampe så vil jeg mene at dette forår er helt og aldeles forfejlet fra vores trænerteams side.
                  Hvis TB kommer frem til en anden konklusion, så forstår jeg ingenting af de udmeldinger TB og resten af ledelsen kommer med. Til sommer skal der helt andre boller på suppen, hvis OB vil tages alvorligt.
                  er vi ikke der allerede? Jeg har godt nok svært ved at se de skal sætte en stime sammen der gør at jeg for alvor tror på det er det rigtige træner team. Krogh har vel efterhånden haft halvandet år i spidsen for holdet, det indtryk jeg har af ham tror jeg ikke han kan ændre på, på 8 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

er vi ikke der allerede? Jeg har godt nok svært ved at se de skal sætte en stime sammen der gør at jeg for alvor tror på det er det rigtige træner team. Krogh har vel efterhånden haft halvandet år i spidsen for holdet, det indtryk jeg har af ham tror jeg ikke han kan ændre på, på 8 kampe.
                    Jeg er helt enig med dig.
                    Spørgsmålet er mere hvad Troels Bech tænker og hvor sølle vores spillemæssige udtryk og udvikling skal være før træneren bliver udskiftet.

Hvis vi virkelig skal være så gode til transission, så synes jeg de skal transisere Søren Krogh til en anden stilling end cheftræner for OB ;-)

Comment

Working...
                    X