OT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægOT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.
Ser det mere som, at man beholder ham i klubben for DNAet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Men Helveg som scout giver ingen mening. Han har ikke noget netværk og er ikke typen, der tager rundt og ser en masse kampe (heller ikke på TV).
Ser det mere som, at man beholder ham i klubben for DNAet.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Og på den måde giver det mening for mig.
Ligesom jeg mener man burde have gjort mere for at have holdt Høghen i folden.
Havde hellere set ham som transitionstræner, da han ved, hvad der kræves for at levere på øverste hylde som ung spiller !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægOT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.
Der er alt for mange ubekendte.
11 runder inde i efteråret når vi har mødt alle 1 gang, har vi et mere klart billede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw
øv…
SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
Syntes Krogh lavede en masse fejl og havde kæmpe andel i nedrykningen, har slet ingen tiltro til ham.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Nå ok? Hvorfra ved du at han ikke har noget netværk? og ikke ser kampe?
Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.
Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTroels var fremme med en sammenligning om at OB var/er/skulle være mere Frem Valby end FCN. Krogh er vel hentet i sin tid, fordi der i den måske hedengangne strategi var kikke meget mod FCN. Spørgsmålet måske om han kan blive "omvendt" til en anden type fodbold hvor "vilje og hjerte" bliver prioriteret højt, og gerne højere end "tika-taka" delen af spillet. Af dem du nævner vil Kim Engstrøm være min favorit men andre kan sikkert også gøre jobbet .. måske også Krogh.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.
Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.
Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
-
Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.
Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 2
Comment
-
"Problemet" er jo at med den titel kommer du ikke til at se ham ofte i klubben. En scout skal jo ikke have sin daglige gang i Ådalen.
Havde hellere set ham som transitionstræner, da han ved, hvad der kræves for at levere på øverste hylde som ung spiller !
Og det kan du have helt ret i, men man kan jo håbe at hans titel bliver mere af navn end af gavn.
- Likes 1
Comment
Comment