Oprindeligt indsendt af Theaviator2005
Se indlæg
Teknisk og taktisk er der så store mangler i denne trup. Flere spillere er hentet i lavere rækker og flere har ikke spillet i lang tid. Sådan har der været i OB-truppen de sidste 12 år. I år er det bare krydret med, at man har skiftet størstedelen af truppen samtidig og de etablerede spillere som Martin Hansen og Bjørn Poulsen er faldet helt sindsygt i niveau. Ingen træner kan få sådan en trup til at perforne på 10 kampe. Et af de store problemer er jo også at man leger at man kan. Man skulle fjernet presset på truppen ved at lægge top 6 målsætningen på is.
Jeg er helt enig i, at det var et vanvittigt valg at stille op som i dag, hvis de normale start-11 spillere var fysisk klar, hvis man ønskede at gå videre i pokalen. Jeg var 100% sikker på at vi ikke ville gå videre, da jeg så opstillingen - ikke på grund af, at spillerne ikke ville være opsatte - for det er man når man som reserve får mulighed for at vise hvad man kan - men fordi de valgte spillere - næsten alle fra min liste - ikke har superliganiveau. Men hvis man skal tro Alm, var start-11 åbenbart ikke klar, hvis de skulle være klar til lørdag.
Det der med frustrationer over de enkelte kampe giver efterhånden ikke mening mere. Man må erkende at OBs trup pt ikke er god nok til at performe. Jeg er overbevist om at ingen træner kan ændre på det mere end Alm kan.
For min skyld må de gerne fyre ham. Han er intet vidunder. Men det ændrer intet. Andet end vi snydes til at tro, at nu bliver alt nok bedre. Om to år står vi så her igen og råber.
Leave a comment: